1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. موس
  4. موس بی سیم مدل HOTLIFE LED Wireless Mouse - ارسال ...

موس بی سیم مدل HOTLIFE LED Wireless Mouse - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

موس
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماوس بی‌سیم LED HOTLIFE، ماوس بلوتوث بی‌سیم قابل شارژ باریک، موس‌های کامپیوتری نوری نوری 2.4G با گیرنده USB و آداپتور نوع C (خاکستری)
  • HOTLIFE LED Wireless Mouse, Slim Rechargeable Wireless Bluetooth Mouse, 2.4G Portable USB Optical Wireless Computer Mice with USB Receiver and Type C Adapter (Grey)

بیش از پانزده روز کاری

برند : HOTLIFE LED

مدل : 108

قیمت محصول :

349,720,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 109 گرم

معرفی محصول

موس بی سیم مدل HOTLIFE LED Wireless Mouse - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری HOTLIFE
رنگ خاکستری روشن
فناوری اتصال بی سیم، بلوتوث، USB
ویژگی های خاص بي سيم
فناوری تشخیص حرکت نوری

درباره این محصول

  • 【ماوس بی‌صدا قابل شارژ】: کلیک بی‌صدا، بدون نگرانی در مورد مزاحمت دیگران در کنارتان، به شما اجازه می‌دهد روی کار تمرکز کنید. باتری قابل شارژ داخلی بادوام، با استفاده از کابل USB موجود به راحتی می توان آن را شارژ کرد. 2 ساعت شارژ می توانید 8-10 روز از آن استفاده کنید..
  • 【موس بی سیم LED】: این موس بلوتوث با چراغ می تواند در زمان اداری به شما کمک کند. می‌توانید زمانی که سوئیچ ماوس روی حالت 2.4G است، از ماوس بی‌سیم 2.4G استفاده کنید، یا بلوتوث لپ‌تاپ خود را برای استفاده از ماوس بلوتوث، آسان برای جابجایی، مناسب برای هر موقعیتی وصل کنید.
  • 【بازگشت به دکمه دسکتاپ و قابلیت تنظیم DPI】: دو دکمه بعد از چرخ پیمایش ماوس قرار دارند، دکمه M شما را به دسکتاپ لپ‌تاپ باز می‌گرداند تا هنگام مرور وب‌سایت به کارهای دیگر بپردازید. 3 سطح DPI قابل تنظیم s (800، 1200، 1600) برای تغییر آزادانه سرعت و حساسیت مکان‌نمای ماوس لپ‌تاپ شما.
  • 【سازگاری گسترده】یک ماوس USB دقیق با فاصله کاری تا 10 متر (33 فوت) که می‌تواند انتقال سریع داده‌ها را بدون تأخیر یا قطع شدن امکان‌پذیر کند، مناسب برای میکرو USB کامپیوتر و پورت نوع c، هرگز به درگاه USB فکر نکنید. به خوبی با Windows XP، Vista، 7، 8، و 10 / Vista / Windows ME Mac OS سازگار است، همچنین از اتصال بلوتوث پشتیبانی می کند، این ماوس بی سیم LED + بلوتوث کاملاً برای دسکتاپ، لپ تاپ، رایانه شخصی، Macbook، iPad و سایر دستگاه های بلوتوث مناسب است.
  • 【اطلاعیه قابل حمل و عملکرد】 باریک و سبک وزن، اندازه: 4.52 اینچ * 2.35 اینچ * 0.78 اینچ، ماوس ارگونومیک بادوام برای سفر عالی است. گیرنده USB در پشت ماوس ذخیره می شود. بدون نیاز به درایور، Plug and Play! حالت خواب خودکار و حالت بیداری برای صرفه جویی در انرژی نصب شده است. لطفاً چراغ LED ماوس را هنگامی که از آن استفاده نمی کنید خاموش کنید تا عمر استفاده بیشتر شود. هر مشکلی، شما می توانید در هر زمان با ما تماس بگیرید.

 

جزئیات محصول


 

 

  • ابعاد محصول : 11.3 x 58 x 26 cm; 109 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 26 اکتبر 2021
  • سازنده: HOTLIFE
  • ASIN : B08X6XC5QG

توضیحات محصول

ماوس بی‌سیم LED، ماوس بلوتوث قابل شارژ باریک برای لپ‌تاپ iPad، موش‌های کامپیوتر نوری USB قابل حمل 2.4G بی‌سیم با گیرنده USB و آداپتور نوع C (مشکی) توضیحات: >> فاصله انتقال بی‌سیم پایدار تا 10 متر. >> وصل و بازی، بدون تاخیر یا رها کردن. (گیرنده USB در پایین ماوس ذخیره می شود) >> طراحی نور رنگارنگ -- نور LED تنفسی به طور متناوب تغییر می کند، ماوس را در تاریکی روشن می کند، می تواند سرگرمی برای کار ایجاد کند. >> چراغ LED را می توان با سوئیچ پایین خاموش کرد. به شما پیشنهاد می کنیم در صورت عدم نیاز، ماوس بی صدا را خاموش کنید. >> صرفه جویی در مصرف انرژی، در صورت عدم استفاده از ماوس بلوتوث به مدت 8 تا 10 دقیقه وارد حالت خواب می شود، ماوس لپ تاپ را می توان با کلیک روی هر دکمه ای کار کرد. >> موس بی سیم باریک ردیابی دقیق دارای 3 سطح DPI (800-1200-1600) است تا خواسته های مختلف شما را برآورده کند. ردیابی صاف را در اکثر سطوح تجربه کنید. >> طراحی ارگونومیک باریک و سطح مات صاف برای تجربه کاربری باورنکردنی. و طراحی متقارن به آن اجازه می دهد تا با دست راست مناسب باشد. نحوه استفاده از ماوس بی سیم 1. باتری کافی موس را نگه دارید (اگر نه، لطفاً موش ها را از کابل سفید موجود در بسته شارژ کنید). 2. گیرنده usb را که زیر پشت ماوس ذخیره می شود بیرون بیاورید. 3. گیرنده را در پورت micro usb رایانه شخصی خود قرار دهید. اگر رایانه شخصی شما از نوع C است، لطفاً از آداپتور Type C و گیرنده با هم استفاده کنید. 4. سوئیچ ماوس را روی حالت 2.4G روشن کنید. سپس می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از ماوس بی‌سیم از طریق بلوتوث برای آی‌پد/لپ‌تاپ وقتی می‌خواهید از ماوس بلوتوث با لپ‌تاپ خود استفاده کنید، لطفاً تغییر حالت بلوتوث را انتخاب کنید، بلوتوث لپ‌تاپ خود را باز کنید، ماوس BT5.1 را برای جفت شدن پیدا کنید. آسان برای اتصال. هر گونه مشکل در مورد ماوس، شما می توانید هر زمان که شک دارید با ما تماس بگیرید، ما خوشحالیم که به شما کمک کنیم. موارد موجود در بسته * ماوس بی سیم 2.4G / ماوس بلوتوث * گیرنده USB * آداپتور نوع C * دفترچه راهنمای کاربر * کابل شارژ USB