1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بخار پز
  4. هواپز جیپاس مدل Geepas GHO34048UK - ارسال 10 الی ۱۵ ...

هواپز جیپاس مدل Geepas GHO34048UK - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

بخار پز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اجاق گاز توربو هالوژن Geepas 17L با حلقه اکستندر GHO34048UK | میز اجاق گاز هالوژن با تایمر 60 دقیقه ای | تهیه غذاهای سریع و سالم برای سیب زمینی سرخ کرده و چیپس "حداقل 1 سال ضمانت سازنده"
  • Geepas Turbo Halogen Oven, 17L with Extender Ring, GHO34048UK | Halogen Oven Countertop with 60min Timer | Prepare Quick Healthy Meals, for French Fries & Chips"Min 1 year manufacturer warranty"

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GHO34048UK

قیمت محصول :

4,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.4 کیلوگرم

معرفی محصول

هواپز جیپاس مدل Geepas GHO34048UK - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

ابعاد محصول 12D x 24W x 24H سانتی متر
رنگ مشکی
ظرفیت 17 لیتر
مواد شیشه

درباره این محصول

  • سرخ کردن با هوا آسان شد - به سادگی غذا را در سرخ کن هوای داغ قرار دهید، زمان و دما را تنظیم کنید و مواد خود را به طور موثر و مهمتر از همه سالم بپزید.
  • استفاده همه جانبه - اجاق توستر سرخ کن با هوا قابلیت یخ زدایی، کباب کردن، برشته کردن، پخت، بخارپز، گریل و BBQ را دارد. مناسب برای مرغ، استیک، دنده، ماهی، میگو و موارد دیگر. برای داشتن بهترین طعم و مزه، نیازی به گرم کردن یا یخ زدایی گوشت منجمد نیست.
  • کاملا ترد شده - سرخ کن با هوای فر غذای شما را از بیرون قهوه ای و ترد می کند و داخل آن را بدون استفاده بیش از حد از روغن هایی که حاوی چربی زیادی هستند مرطوب نگه می دارد. مناسب برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده و چیپس.
  • بهتر از سرخ کردن سنتی - فر سرخ کن هوا ایمن تر از روش منسوخ شده یک ماهیتابه و سبد سرخ کردنی است. گردش سریع هوا باعث می شود این سبک از پخت و پز در قفسه بهینه باشد.
  • تایمر متغیر - تایمر متغیر 60 دقیقه ای داخلی به شما امکان می دهد تایمر خود را برای زمانی که برای شروع سرخ کردن مناسب است تنظیم کنید. ایده آل برای افراد پرمشغله در حال حرکت و برای نتایج عالی.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
اطلاعات مدل GHO34048UK
ابعاد محصول 24 × 12 × 24 سانتی متر؛ 1.4 کیلوگرم
ظرفیت 17 لیتر
شماره قطعه GHO34048UK
ویژگی های خاص ‏اجاق گاز چند منظوره: به طرق مختلف طبخ می‌کند-Broll-Roast-Bake-Grill-BE3Q و غیره، پخت و پز پرفکت: غذاها در خارج به سرعت می جوشند، آب دریانوردی در داخل، پخت و پز سالم: بدون دوده، بدون تشعشع، بدون روغن و چربی. ظرف شفاف کاسه شیشه ای مقاوم در برابر حرارت به شما امکان می دهد به وضوح ببینید چه چیزی می پزید و تمیز کردن آسان، میکرو سوئیچ ایمنی و صرفه جویی در انرژی. تایمر 60 دقیقه، پخت آسان: کار با آن آسان است - فقط زمان و دما را تنظیم کنید. تمیز کردن آسان، پخت سریع: 2 تا 3 برابر سریعتر از اجاق معمولی طبخ کنید و 60 درصد انرژی نسبت به فر معمولی صرفه جویی کنید.
رنگ مشکی
ولتاژ 240 ولت
وات 1400 وات
نوع مواد شیشه ای
اجزای شامل دفترچه راهنمای کاربر، کارت گارانتی
باتری مورد نیاز است؟ نه
وزن مورد 1.4 کیلوگرم

توضیحات محصول

اجاق گاز توربو هالوژن Geepas 17L به ​​سادگی غذا را در سرخ کن هوای گرم قرار دهید، زمان و دما را تنظیم کنید و مواد خود را به طور موثر و مهمتر از همه سالم بپزید. شیشه جذاب باعث تمیز کردن راحت می شود. غذای شما را تا 50 درصد سریعتر از فر معمولی پخته می کند و بهتر، سریعتر و با مصرف برق کمتری انجام می دهد. گردش سریع هوا باعث می شود این سبک از پخت و پز در قفسه بهینه باشد. آون توستر سرخ کن بادی قابلیت یخ زدایی، کباب کردن، برشته کردن، پخت، بخارپز، گریل و باربیکیو را دارد. مناسب برای مرغ، استیک، دنده، ماهی، میگو و موارد دیگر. برای داشتن بهترین طعم و مزه، نیازی به گرم کردن یا یخ زدایی گوشت منجمد نیست. علاوه بر پخت و پز معمولی در اجاق مانند پخت کیک، شیرینی و نان، قفسه های دوتایی می توانند گوشت گاو، پرندگان کامل، پاهای بره و سایر مفاصل بزرگ را نگه دارند و از آن ها استفاده کنند. همچنین برای سیب زمینی سرخ کرده، سیب زمینی سرخ کرده،