1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کتری ، قوری و لوازم سرو چای
  4. کتری برقی مینی مسافرتی برند Smilee - ارسال ۱۰ ال...

کتری برقی مینی مسافرتی برند Smilee - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کتری مسافرتی مینی برقی اسمایل - تاشو و قابل حمل - جوش سریع - دیگ آب قهوه، چای و سوپ - فولاد ضد زنگ درجه 304 غذا - محافظ خشک جوش

ده الی پانزده روز کاری

برند : Smilee

مدل : Food Grade 304

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 1.13 کیلوگرم

معرفی محصول

کتری برقی مینی مسافرتی برند Smilee - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • طراحی تاشو: کتری برقی قابل حمل Smilee جمع و جور و مناسب برای سفر و ذخیره سازی است. برای هر کوله پشتی، خوابگاه یا کشو عالی است.
  • مواد و عملکرد ایمن: ساخته شده از فولاد ضد زنگ بدون PBA، مواد غذایی درجه 304 و مجهز به محافظ در برابر جوش خشک - هنگام جوشاندن به طور خودکار برق را خاموش می کند.
  • طراحی 4 کاره و جوش سریع: بجوشانید، رقیق کنید، خورش دهید و گرم نگه دارید. رفع نیازهای روزانه استفاده بسیار آسان، فقط دکمه LED را فشار دهید، سپس آب در عرض 3-5 دقیقه می جوشد. (لطفا توضیحات محصول زیر را برای جزئیات بیشتر بخوانید.)
  • اندازه فشرده و 700 میلی لیتر ظرفیت: اندازه تا شده: 13.5cm x 13.5cm x 23cm. 700 میلی لیتر ظرفیت حدود 4 فنجان است، می تواند نیازهای 1-3 نفر را برآورده کند.
  • فوق العاده راحت: این کتری مجهز به دوشاخه امارات است. شما می توانید آن را تقریبا در همه جا مانند خانه، اداره، مدرسه، هتل و غیره استفاده کنید. از یک فنجان قهوه/چای یا حتی یک غذای گرم سریع در هر مکانی لذت ببرید.

جزییات فنی

نام تجاری لبخند بزن
ابعاد محصول 23 × 13.5 × 13.5 سانتی متر؛ 1.13 کیلوگرم
ظرفیت 0.7 لیتر
توان / وات 800 وات
مواد فولاد ضد زنگ
وزن مورد 1.13 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

 

کتری برقی کوچک Smilee به شما کمک می کند تا از طریق جوشاندن سریع، کل روزتان را انرژی دهید. آب تازه و داغ را هر جا بجوشانید!

ظرفیت : 700 میلی لیتر 

رنگ : سفید 

منو : برای انتخاب عملکرد مورد استفاده کلیک کنید، پس از انتخاب عملکرد، برنامه پس از 5 ثانیه به طور خودکار شروع به کار می کند (اگر برنامه قفل است، دکمه "روشن/خاموش" را فشار دهید تا عملکرد را مجددا انتخاب کنید).

پس از شروع برنامه Stew یا Keep Warm، تنظیمات را فشار دهید تا دما را تنظیم کنید

4 عملکرد :

جوش: 1. حرارت را تا 100 درجه سانتیگراد (صفحه نمایش 00 نشان می دهد)، 2. حرارت را مکث کنید تا آب به طور طبیعی در دمای 60 درجه خنک شود، سپس 60 درجه سانتیگراد را به مدت 12 ساعت گرم نگه دارید، 3. خاموش شدن خودکار.

شیر گرم: پیشنهاد می کنیم شیر یا شیرخشک را مستقیم در قابلمه اضافه نکنید. این عملکرد برای ساخت آب در دمای مناسب برای رقیق کردن و دم کردن شیرخشک در یک روز طراحی شده است. 1. ابتدا آب را تا 100 درجه می جوشاند، 2. حرارت را متوقف می کند تا آب به 42 درجه سانتیگراد برسد، سپس دمای 42 درجه را به مدت 24 ساعت ثابت نگه می دارد، 3. خودکار خاموش می شود. 

خورش: 1. حرارت را تا 100 درجه سانتیگراد (صفحه نمایش 00 نشان می دهد)، 2. روی برق کم قرار داده و به طور متناوب به مدت 60 دقیقه گرم کنید، 3. به مدت 12 ساعت در دمای 60 درجه سانتیگراد نگه دارید، 4. خاموش شدن خودکار (برای تنظیم، تنظیمات را فشار دهید. زمان). این عملکرد برای پخت سوپ مناسب است. 

گرم نگه دارید: 1. دمای تنظیم شده را به مدت 12 ساعت ثابت نگه دارید (برای تنظیم دما، تنظیمات را فشار دهید)، 2. خاموش شدن خودکار. این عملکرد برای گرم کردن انواع غذا مناسب است.