1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کتری ، قوری و لوازم سرو چای
  4. کتری مسافرتی جیپاس مدل Geepas GK38055 - ارسال 10 الی ...

کتری مسافرتی جیپاس مدل Geepas GK38055 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GK38055

قیمت محصول :

2,850,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.5 کیلوگرم

معرفی محصول

کتری مسافرتی جیپاس مدل Geepas GK38055 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
ظرفیت 0.5 لیتر
مواد فولاد ضد زنگ
رنگ مشکی
ویژگی های خاص چراغ نشانگر

درباره این محصول

  • کتری مسافرتی 12 ولتی پلاگین - کتری مسافرتی 2 در 1 Geepas، با منبع تغذیه دوشاخه فندکی 12 ولت DC، امکان نوشیدن آب گرم را در جاده ها فراهم می کند. محفظه فولادی ضد زنگ، برای نوشیدن آب جوشانده ایمن است.
  • مواد فولادی ضد زنگ - کتری های خودروی ما از مواد استیل ضد زنگ مناسب مواد غذایی استفاده می کنند، برای نوشیدن آب جوشیده بی خطر هستند، بادوام هستند، به راحتی تمیز می شوند و همچنین با درب محکمی طراحی شده اند تا از ریختن مایعات به بیرون جلوگیری کند و کارایی حفظ حرارت را بهبود بخشد. .
  • بدنه لمسی خنک دو جداره - برخلاف کتری های برقی ناایمن معمولی، این کتری برقی با قسمت بیرونی لمسی خنک و داخلی بدون درز فولاد ضد زنگ پوشیده شده است، حتی اگر در حال جوشیدن باشد، می توانید آن را لمس کنید. علاوه بر این، این ساختار دو جداره به جوشاندن آب سریعتر کمک می کند و آن را برای مدت طولانی تری نسبت به سایر کتری ها گرم نگه می دارد.
  • ظرفیت 500 میلی‌لیتر - ظرفیت 500 میلی‌لیتر و برای اکثر جا لیوان‌های ماشین مناسب است، برای استفاده در سفر عالی است. مناسب برای رانندگان، بازرگانان یا هر نوع دیگری که به یک سفر طولانی رانندگی نیاز دارند. ایده آل برای آب گرم، قهوه، چای، نوشیدنی و غیره.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GK38055
رنگ مشکی
ابعاد محصول 16 × 11 × 17 سانتی متر؛ 1.5 کیلوگرم
ظرفیت 0.5 لیتر
ظرفیت حجمی 0.5 لیتر
توان / وات 1100 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد فولاد ضد زنگ
خاموش شدن خودکار بله
ویژگی های خاص چراغ نشانگر
وزن مورد 1.5 کیلوگرم

توضیحات محصول

کتری مسافرتی 2 در 1 Geepas - فنجان مسافرتی گرمایش سریع جوشاندن ماشین - مجهز به جدیدترین فناوری گرمایش و قدرت گرمایش 1100 وات، کتری چای برقی Olsenmark یک کتری کامل 0.5 لیتری آب را تنها در 6-7 دقیقه می جوشاند! قهوه، چای داغ، کاکائو خوشمزه یا سوپ فوری را برای تمام خانواده و دوستان خود به راحتی تهیه کنید. ریختن با یک کلیک - استفاده آسان، فقط فنجان را با آب بریزید و سپس آن را با کابل فندک به ماشین وصل کنید. طراحی فندک - 12 ولت برای مدل های مختلف منبع تغذیه خودرو، طول دوشاخه فندک 90 سانتی متری، دوشاخه و پخش، خاموش شدن خودکار بسیار راحت - دارای قابلیت قطع خودکار برای اینکه در حین استفاده خیالتان راحت باشد. بیش از حد گرم نمی شود خاموش شدن خودکار دستگاه را از گرمای بیش از حد محافظت می کند. چراغ پیلوت- کتری دارای چراغ نشانگر است، تا زمانی که کتری روشن شود روشن خواهد ماند و وقتی کتری را خاموش می کنید چراغ خاموش می شود تا بتوانید از روشن یا خاموش بودن کتری مطلع شوید. 2 سال گارانتی شامل.