1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. صندلی گیمینگ
  4. صندلی گیمینگ Mahmayi مدل UT-C560-Gaming-Black - ارسال ۱۰ ا...

صندلی گیمینگ Mahmayi مدل UT-C560-Gaming-Black - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

صندلی گیمینگ
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • صندلی بازی Mahmai 560 Fury، سبک مسابقه ای با پشت بالا با صندلی سطلی چرمی Pu، ارتفاع قابل تنظیم، پشتی سر، پشتیبانی کمر، سازگار با ورزش های الکترونیکی - مشکی

ده الی پانزده روز کاری

برند : Mahmayi

مدل : UT-C560-Gaming-Black

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 20 کیلوگرم

معرفی محصول

صندلی گیمینگ Mahmayi مدل UT-C560-Gaming-Black - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • ◆ با کیفیت بالا - چرم PU و صندلی سطلی ضخیم، تجربه فوق العاده راحت و زمان بازی شدید را ارائه می دهد. کل کت و شلوار صندلی مسابقه ای برای بازی یا کار طولانی مدت.
  • ◆ صندلی بازی شیک - این صندلی بازی ویدیویی ظاهری مدرن از چرم سیاه/سفید دارد و برای دوام عالی با مواد چرم (PU) روکش شده است.
  • ◆ SUPER COMFORT – این صندلی گیمینگ ارگونومیک راحتی فوق العاده ای را با طراحی صندلی بالدار و پشتی بلند، تکیه گاه سر و کمر قابل تنظیم و تکیه گاه های PU پددار شده برای ساعت های طولانی بازی بدون از دست دادن راحتی تضمین می کند.
  • ◆ تکیه گاه خوابیده - صندلی بازی رایانه شخصی دارای طراحی 135 درجه است که به کاربر اجازه می دهد استراحت کند و وضعیت پشت را به بهترین زاویه مطابق با ترجیح خود تنظیم کند.

 


 

 

 

جزییات فنی

اجزای شامل نه
وزن مورد 20 کیلوگرم
نوع جنس صندلی چرم مصنوعی
شماره مدل UT-C560-Gaming-Black
رنگ مشکی-نارنجی
ابعاد محصول 83.06 x 40.39 x 73.91 سانتی‌متر؛ 20 کیلوگرم
وزن مورد 20 کیلوگرم

مهمایی

قدرت فوق العاده خود را با این صندلی بازی فوق العاده راحت فعال کنید... مخالفان شما نمی دانند چه چیزی به آنها ضربه زده است! من

دسته های بالشتکی آن راحتی و پشتیبانی را برای جلسات طولانی بازی فراهم می کند. این صندلی راحتی در حالت خوابیدن 180 درجه را برای شما فراهم می کند و به شما مزیت انعطاف پذیری و پشتیبانی از پشت را می دهد. این صندلی که به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است، اگر عاشق بازی هستید، باید داشته باشید. طراحی ارگونومیک آن حتی برای نشستن طولانی مدت راحتی را فراهم می کند. این صندلی همچنین یک تکیه گاه بالش کمری قابل تنظیم، چرخان ارگونومیک و بالش پشتی سر را به شما می دهد که از ستون فقرات و گردن شما در برابر درد محافظت می کند و بالاترین راحتی را برای بهبود تجربه بازی خود به شما ارائه می دهد.

همین امروز این صندلی را بگیرید و بازی را ادامه دهید!

دیگه چی؟ این مدل از صندلی گیمینگ دارای ویژگی دراز کشیدن نیز می باشد که به شما راحتی بیشتری می دهد.

بنابراین، از ساعت‌ها بدون وقفه بازی لذت ببرید و همچنان برنده باشید!

560

طراحی شده برای ساعت های طولانی بازی!

fury 560

از اکشن بازی با Fury 560 لذت ببرید!

560