1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. صندلی گیمینگ
  4. صندلی ارگونومیک WWI- ارسال 10 الی 15 روز کاری ...

صندلی ارگونومیک WWI- ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

صندلی گیمینگ
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • صندلی بازی WWI صندلی ارگونومیک صندلی کامپیوتر صندلی مسابقه صندلی چرخدار صندلی چرخدار صندلی قابل تنظیم ارتفاع با زیرپایی و پشتیبانی کمری ماساژور
  • نام تجاری جنگ جهانی اول مواد چرم مصنوعی، فولاد آلیاژی ابعاد محصول 53D x 47W x 128H سانتی متر ویژگی های خاص ارگونومیک، استراحت بازو، رولینگ، استراحتگاه پا دستورالعمل های مراقبت از محصول پاک کردن

ده الی پانزده روز کاری

برند : WWI

مدل : Gaming Chair Ergonomic

قیمت محصول :

10,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 18.6 کیلوگرم

معرفی محصول

صندلی ارگونومیک WWI- ارسال 10 الی 15 روز کاری

  • کیفیت و راحتی بالا: مواد چرم مصنوعی با چگالی بالا شما را راحت تر می کند، زیرا چرم Pu سازگار با پوست و مقاوم در برابر سایش است. بالشتک صندلی از فوم با چگالی بالا ساخته شده است، بنابراین قابلیت ارتجاعی و تنفس بالایی دارد و برای نشستن طولانی مدت کار و بازی راحت است.
  • ساختار محکم: قاب فلزی یکپارچه قوی و فاصله بین دو محور ضد غلتش سنگین 5 نقطه، صندلی را بسیار پایدار می کند. علاوه بر قاب فولادی 1.8 میلی متری، صندلی را محکم تر و پایدارتر می کند. صندلی‌های ما از فوم شکل‌دهنده ساخته شده‌اند که دوام را تضمین می‌کنند و به راحتی فرو نمی‌روند.
  • طراحی ارگونومیک: صندلی دارای چرخش 360 درجه و چرخ های چند جهته است. پشتی ماساژور کمری و بازو اتصالی آن شما را مانند خوابیدن در رختخواب آرام می کند. علاوه بر این، ارتفاع صندلی قابل تنظیم است، بنابراین این صندلی بازی برای انجام بازی های رایانه ای، تماشای نمایش، انجام کار و استراحت مناسب است.
  • آسان برای مونتاژ: لطفا قبل از مونتاژ لوازم جانبی موجود در بسته را بررسی کنید، دستورالعمل های مونتاژ را به دقت بخوانید، که به طور موثری کارایی کار شما را بهبود می بخشد و زمان صرف شده را کاهش می دهد (توجه: لطفاً دستورالعمل های نصب را دقیقاً دنبال کنید در غیر این صورت سگک خط نمی خورد. به درستی بالا برود).
  • تحویل و پس از فروش: محصولات توسط اکسپرس حرفه ای که با ما همکاری می کند تحویل داده می شود و محصولات در کمترین زمان به شما تحویل داده می شود، هر گونه سوال در مورد محصول، لطفا با ما تماس بگیرید. با صندلی بازی چند منظوره ما از راحتی و راحتی شخصی لذت ببرید.

جزییات فنی

نام تجاری جنگ جهانی اول
ابعاد محصول 53 × 47 × 128 سانتی متر؛ 18.64 کیلوگرم
مواد چرم مصنوعی، فولاد آلیاژی
ویژگی های خاص ارگونومیک، استراحت بازو، غلتک، استراحت پا
وزن مورد 18.6 کیلوگرم
ASIN B0CLLGDV6B

 


توضیحات محصول

S-23-OCRC0164-0

S-23-OCRC0164-0

S-23-OCRC0164-0

S-23-OCRC0164-0

S-23-OCRC0164-0