1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. یخچال خودرو
  4. یخچال کوچک ماشین SGR-035-H سوپر جنرال - ارسال ۱۰ ...

یخچال کوچک ماشین SGR-035-H سوپر جنرال - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

یخچال خودرو
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • یخچال کوچک SGR-035-H سوپر جنرال حجم ناخالص 50 لیتری، نوشیدنی سفید-یخچال با قفل کودک، قفسه، جعبه فریزر، درب برگشت پذیر، 51 x 44 x 47 سانتی متر

ده الی پانزده روز کاری

برند : SUPER GENERAL

مدل : SGR035H

قیمت محصول :

8,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول

یخچال کوچک ماشین SGR-035-H سوپر جنرال - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • 【یخچال】با مینی یخچال SGR035H از Super General گرما را غلبه کنید و از نوشیدنی های خنک در تمام طول روز لذت ببرید. صرفه جویی در فضا و اندازه جمع و جور که تقریباً در همه جا در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب، فروشگاه، رستوران، بار، هتل یا دفتر کار در خانه قرار می گیرد. همراه با بدنه سفید مات همراه با دری به رنگ سفید براق برای طراحی براق نهایی، تمیز کردن آسان، مطابق با هر سبک داخلی یا زیر پیشخوان. با درب برگشت پذیر و باز شدن درب تا 270 درجه!
  • 【ویژگی ها】این جعبه یخچال فریزر کوچک در همه جا قرار می گیرد و در روزهای گرم تابستان نباید در خانه شما گم شود! مجهز به قفسه سیمی قابل جابجایی به ابعاد 35×15 سانتی متر که جعبه را به دو محفظه با عمق 30 سانتی متر (بالا) و 18 سانتی متر (زیر) تقسیم می کند. دارای یک محفظه فریزر کاربردی با ابعاد 21 × 27 × 13 سانتی متر و دو سینی یخ برای 12 مکعب در هر سینی. دو محفظه ذخیره سازی در در، امکان دسترسی آسان به آب میوه، نوشابه، آب، نوشیدنی های انرژی زا یا شیک های پروتئینی را فراهم می کند!
  • 【ارزش برای پول】 در ذهن مشتریان ما، ما بر دوام، کارایی و سهولت استفاده از لوازم خانگی خود تمرکز می کنیم! این مینی کولر علاوه بر حجم خالص ذخیره سازی 46 لیتری، دارای قفل و کلید کاربردی، مکانیزم باز شدن درب 270 درجه و درب برگشت پذیر است. بسته به جایی که می خواهید این یخچال را قرار دهید، می توانید جهت درب را تنها در چند دقیقه تغییر دهید! همچنین برای سفرهای کمپینگ در ون های کمپینگ، اتاق های هتل، کافه ها، کافه ها یا به عنوان یخچال و نوشیدنی در ادارات عالی است!
  • 【عملکرد قدرتمند، بسیار کارآمد】 این خنک کننده جمع و جور سفید با مصرف انرژی سالانه تنها 193 کیلووات ساعت در سال بسیار کم مصرف است. بنابراین از امتیاز 3 ستاره ESMA برخوردار است و شما را در قبوض آب و برق و پول صرفه جویی می کند! به دلیل اندازه دستی و وزن سبک آن که تنها 13 کیلوگرم خالص است، می توان آن را به راحتی حمل کرد و بنا به نیاز شما در مکان های مختلف قرار داد. همچنین می‌توان آن را زیر میز، میله، میز و یا به صورت مستقل قرار داد. قفل از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می کند.
  • 【مشخصات فنی】 ترکیبی جمع و جور، کارآمد و کم مصرف و صرفه جویی در انرژی یخچال فریزر. رنگ سفید. پایان: بدنه مات با در براق. پاک شوندگی راحت. درب برگشت پذیر (درب چپ، درب راست). وزن خالص: 13 کیلوگرم. وزن ناخالص: 14 کیلوگرم. ابعاد: 44 x 47 x 51 سانتی متر. دارای قفسه سیمی، قفل کودک، جعبه یخ، سینی یخ، جا بطری در در. باز شدن 270 درجه کمپرسور گرمسیری، دستگیره درب پوشیده شده. مصرف انرژی با رتبه 3 ستاره ESMA.

جزییات فنی

نام تجاری SUPER GENERAL سوبر جنرال
اطلاعات مدل SGR035H
ابعاد محصول 44 × 47 × 51 سانتی متر؛ 2 کیلوگرم
ظرفیت 45 لیتر
مصرف سالانه انرژی 188.34 کیلووات ساعت
مجموع ظرفیت 46 لیتر
ظرفیت مواد غذایی تازه یخچال 15 لیتر
ظرفیت فریزر 25 لیتر
طبقه بندی آب و هوا تی
اندازه محصول 46 لیتر
نوع نصب آزادانه
شماره قطعه 2724305525553
فاکتور فرم تنها بایست
ویژگی های خاص کمپرسور گرمسیری
رنگ سفید
ولتاژ 240 ولت
وات 90 وات
کریسپر/کشو 1
یخ زدایی کنید اتوماتیک
لولای درب درسته
نوع قفسه سیم
قفسه ها 1
نوع مواد فلز
اجزای شامل یخچال کوچک 50 لیتری سوپر جنرال / یخچال کوچک / سفید / قفل کودک / یخ زدایی / 51 x 44 x 47 سانتی متر / SGR035H
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
باتری مورد نیاز است؟ نه
گارانتی سازنده 1 سال گارانتی سازنده
وزن مورد 2 کیلوگرم

از سازنده

یخچال فریزر فوق العاده عمومی یخچال فریزر - نوشیدنی فریزر - یخچال کوچک زیر پیشخوان

یخچال فریزر فوق العاده عمومی یخچال فریزر - نوشیدنی فریزر - یخچال کوچک زیر پیشخوان

مدل SGR035H

لوگوی شرکت سوپر جنرال لوازم الکترونیکی

درباره سوپر جنرال

با بیش از 30 سال تجربه در فروش محصولات الکترونیکی خانگی در بیش از 50 کشور، Super General ثابت کرده است که یک برند قابل اعتماد در چندین میلیون خانواده در سراسر جهان است.

برای مشتریان خود، ما بر روی دستگاه های عملی تمرکز می کنیم که در زمان و هزینه آنها صرفه جویی می کند.

به لطف کیفیت دارای گواهینامه بین المللی و تیم پشتیبانی مشتری مدار، ما همیشه در کنار مشتریان خود هستیم و تلاش می کنیم زندگی را آسان تر کنیم!

یخچال مینی سوپر جنرال SGR035H

کوچک، یخچال کوچک با درب برگشت پذیر، قفل و کلید و موارد دیگر!

با مینی یخچال SGR035H سوپر جنرال، گرما را غلبه کنید و از نوشیدنی ها و غذای خنک در تمام طول روز لذت ببرید.

اندازه جمع و جور و در عین حال جادار در ظرفیت ذخیره سازی برای آشپزخانه های کوچک، اتاق نشیمن، اتاق خواب، فروشگاه، رستوران، بار، هتل یا دفتر کار خانگی.

این یخچال به لطف درب برگشت پذیری که بسته به فضای موجود شما می تواند به سمت راست یا چپ قرار گیرد، حداکثر انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهد. دارای قفل و کلید برای ایمنی کودک و قفسه سیمی قابل جابجایی.

  • 50 لیتر حجم ناخالص
  • حجم یخچال 46 لیتری
  • درب برگشت پذیر
  • کلید قفل
  • رتبه 3 ستاره ESMA

یخچال فریزر فوق العاده عمومی یخچال فریزر - نوشیدنی فریزر - یخچال کوچک زیر پیشخوان

یخچال فریزر فوق العاده عمومی یخچال فریزر - نوشیدنی فریزر - یخچال کوچک زیر پیشخوان

یخچال فریزر فوق العاده عمومی یخچال فریزر - نوشیدنی فریزر - یخچال کوچک زیر پیشخوان

یخچال فریزر فوق العاده عمومی یخچال فریزر - نوشیدنی فریزر - یخچال کوچک زیر پیشخوان

50 لیتر حجم ناخالص

یخچال های کوچک ما از نظر اندازه جمع و جور هستند و در عین حال فضای ذخیره سازی عالی را ارائه می دهند.

با حجم یخچال 46 لیتری، می توانید آب میوه ها، نوشابه، آب، نوشیدنی های انرژی زا، شیک های پروتئینی، میوه ها و سبزیجات را به راحتی سازماندهی و ذخیره کنید.

در طراحی صرفه جویی در فضا با ارتفاع کمتر، تقریباً در همه جا قرار می گیرد و می توان آن را هم به صورت مستقل و هم در زیر پیشخوان قرار داد.

یک یخچال عالی همچنین برای خانه، دفاتر، فضاهای کار مشترک، اجتماعات اشتراک آپارتمان، انبارها، اتاق خواب، باشگاه ورزشی یا مغازه ها!

برای تمیز کردن، توصیه می کنیم از پاک کننده های خانگی غیر اسیدی استفاده کنید.

قفسه سیمی قابل جابجایی و جعبه فریزر

یخچال کوچک جمع و جور ما مجهز به قفسه قابل جابجایی و جعبه فریزر است که به شما امکان می‌دهد نوشیدنی‌ها و غذاها را منظم و مرتب کنید!

به لطف قفسه سیمی قابل جابجایی، می‌توانید اقلام بزرگ‌تری مانند کیک، کباب یا کوزه‌های بزرگ‌تر آب و شیر را در آن ذخیره کنید.

محفظه های موجود در درب به شما امکان می دهد تعداد زیادی بطری، آبمیوه، شیک های پروتئینی، قوطی های نوشابه یا آب را در خود جای دهید.

جعبه فریزر کاربردی با دو سینی یخ به شما امکان می‌دهد نوشیدنی‌ها، بستنی‌ها یا کاسه‌های آکای را در ماه‌های گرم تابستان به خوبی منجمد نگه دارید.

تمام محفظه ها و قفسه ها از مواد محکم ساخته شده اند و هستند

درب برگشت پذیر

سادگی در بهترین حالت: یخچال های کوچک ما با جعبه فریزر دارای یک در برگشت پذیر و مکانیزم عملی باز کردن درب 270 درجه برای راحتی و انعطاف پذیری هستند.

بسته به جایی که می خواهید این مینی یخچال را قرار دهید، می توانید جهت درب را در مدت زمان کوتاهی تغییر دهید و اطمینان حاصل کنید که می توان آن را در نقطه مورد نظر قرار داد و از آن استفاده کرد.

به لطف طراحی جمع و جور، مینی کولرهای نوشیدنی ما حتی در تنگ ترین فضاها هم قرار می گیرند و برای بارهای کوچک، رستوران ها، اتاق های هتل، کافه ها یا اتاق خواب ها ایده آل هستند.

کلید قفل

با در نظر گرفتن مشتریان، ما بر روی ساخت با کیفیت بالا، کارایی و سهولت استفاده برای مشتریان خود تمرکز می کنیم.

بنابراین یخچال ما مجهز به قفل و کلید عملی است. قفل و کلید از دسترسی غیرمجاز در بار، کافه یا رستوران جلوگیری می کند. همچنین از دسترسی به کودکان جلوگیری می کند و ایمنی نهایی را فراهم می کند.

با چند نفر دیگر یک آپارتمان یا دفتر مشترک دارید و می خواهید مراقب غذا و نوشیدنی خود باشید؟ مشکلی نیست! به سادگی در یخچال را با یکی از دو کلید ارائه شده قفل کنید و از آرامش خاطر لذت ببرید!