1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. یخچال خودرو
  4. یخچال خودرو مدل Koolatron Thermoelectric - ارسال 10 الی 15 ...

یخچال خودرو مدل Koolatron Thermoelectric - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

یخچال خودرو
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کولر کولر 12 ولتی بدون یخ ترموالکتریک کولاترون 29 qt (27.4 لیتر)، کولر الکتریکی قابل حمل خودرو با دوشاخه DC، خاکستری و سفید، برای حمل و نقل ماهیگیری کمپینگ مسافرتی، ساخت آمریکای شمالی
  • Koolatron Thermoelectric Iceless 12 Volt Cooler Warmer 29 qt (27.4 L), Electric Portable Car Cooler with DC Plug, Grey and White, for Travel Camping Fishing Trucking, Made in North America

ده الی پانزده روز کاری

برند : Koolatron

مدل : P27

قیمت محصول :

41,720,420,000تومان

مشخصات محصول

وزن 5.03 کیلوگرم

معرفی محصول

یخچال خودرو مدل Koolatron Thermoelectric - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری کولاترون
ظرفیت 27.5 لیتر
پیکربندی فریزر داخلی
رنگ خاکستری
ویژگی های خاص روشن شده

درباره این محصول

  • طراحی همه کاره دو طرفه: قفل درب کشویی ایمن این خنک کننده منحصر به فرد به شما امکان می دهد از آن به عنوان یک خنک کننده کلاسیک به سبک سینه استفاده کنید یا در کنار آن به عنوان یک یخچال کوچک قابل حمل با بازشو جلو قرار دهید.
  • کولر مسافرتی با ظرفیت 27.5 لیتر (29 لیتر): با ظرفیت بزرگ 27.5 لیتری (29 کوارت)، کولر/گرمکن 12 ولتی وویجر می تواند تا 48 قوطی نوشابه استاندارد را در خود جای دهد.
  • به هر پریز 12 ولتی متصل می شود: خنک کننده/گرمکن ترموالکتریک همراه با آداپتور 12 ولت DC برای استفاده در حین حرکت در ماشین، کامیون یا قایق شما ارائه می شود. همچنین با برق AC (آداپتور به طور جداگانه فروخته می شود) برای داخل خانه سازگار است
  • عملکردهای گرمایش و خنک کننده: فناوری بدون یخ سازگار با محیط زیست به طور موثر تا 40 درجه فارنهایت (22 درجه سانتیگراد) کمتر از دمای محیط خنک می شود یا تا 140 درجه فارنهایت (60 درجه سانتیگراد) گرم می شود و انرژی کمتری نسبت به چراغ عقب خودرو شما مصرف می کند.
  • ساخت آمریکای شمالی: Koolatron با افتخار کانادایی، بیش از 30 سال است که کولرهای 12 ولتی پیشرو در صنعت را در آمریکای شمالی تولید می کند.

 

از سازنده

 

 

 

48 ظرفیت قوطی

کولر 12 ولت جادار وویجر دارای ظرفیت 29 کیوت تن (27.5 لیتر) است و می تواند به عنوان یک جعبه یخی کلاسیک یا عمودی به عنوان یک مینی یخچال قابل حمل استفاده شود.

دستگیره های حمل

این خنک کننده جادار قابل حمل دارای دسته های درونی قالبی محکم و بدون قطعات متحرک برای حمل آسان و بدون نیشگون گرفتن است.

قفل کشویی

یک ضامن کشویی درب وویجر را به طور ایمن بسته نگه می دارد تا از افت دما جلوگیری کند و از باز شدن تصادفی محافظت کند.

 

 

سیم برق 12 ولت

این خنک کننده قابل حمل به یک سیم 12 ولت 6 فوت (2.7 متر) مجهز شده است در حالی که یک آداپتور برق متناوب (فروش جداگانه) به آن اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در داخل خانه منتقل شود.

انرژی کارآمد

یک موتور فن بدون جاروبک و فن‌آوری ترموالکتریک با استفاده از انرژی کمتری نسبت به چراغ عقب وسیله نقلیه شما، خنک‌سازی و گرم‌کردن مطمئن و موثر را فراهم می‌کند.

آسان تمیز میشود

فضای داخلی بادوام و بدون درز در برابر لکه ها مقاوم است و پس از اتمام کار به راحتی پاک می شود تا کولر مسافرتی شما برای دفعه بعد آماده شود!