1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرخ کن
  4. سرخ کن بادی مدل GoWISE USA GW22980- ارسال 15 الی ...

سرخ کن بادی مدل GoWISE USA GW22980- ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

سرخ کن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • سرخ کن بادی 5.5 کوارتی با پنجره دید 180 درجه
  • ویژگی های خاص راهنما، کتاب الکترونیکی دستور غذا رنگ مشکی ظرفیت 5.5 کوارت مواد پلاستیک وزن مورد 12 پوند

بیش از پانزده روز کاری

برند : GoWISE USA

مدل : GW22980

قیمت محصول :

387,520,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 5.44 کیلوگرم

معرفی محصول

سرخ کن بادی مدل GoWISE USA GW22980- ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • ظرفیت پخت و پز بزرگ: با 5.5 لیتر فضای پخت و پز، این سرخ کن بادی برای غذا دادن به جمعیت یا تهیه برخی تنقلات برای مهمانی عالی است.
  • پخت و پز با یک لمس: کارکردن با سرخ کن هوای GoWISE USA آسان است. پانل کنترل بزرگ دارای یک صفحه منوی تک لمسی با 8 عملکرد پخت و پز است: سرخ کردن هوا، سرخ کردن، کباب کردن، پختن، گریل کردن، گرم نگه داشتن، پیش گرم کردن و آبگیری.
  • شامل پنجره بزرگ مشاهده 180 درجه - بدون وقفه در فرآیند پخت، نگاهی به پخت و پز مواد خود بیاندازید، پنجره بزرگ مشاهده 180 درجه مجهز به نور داخلی روشن است، بنابراین می توانید به میزان دلخواه خود غذا بپزید.
  • ویژگی های جدید: این سرخ کن هوا اکنون دارای یک عملکرد بی صدا برای خاموش کردن صدا از فشار دادن دکمه ها و یک عملکرد زنگ هشدار است تا به شما یادآوری کند که مواد خود را تکان دهید یا برگردانید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.
  • تابه و سینی کریسپر با روکش نچسب با تمیز کردن آسان: پخت و پز آسان به دنبال تمیز کردن آسان! این سرخ کن بادی با یک سبد با روکش نچسب و سینی ترد برای دوام ساخته شده است.

جزییات فنی

نام تجاری GoWISE USA
شماره مدل GW22980
رنگ مشکی
ابعاد محصول 35.56 x 30.48 x 25.4 سانتی متر؛ 5.44 کیلوگرم
ظرفیت 5.5 لیتر
توان / وات 1400 وات
ولتاژ 120 ولت
مواد پلاستیک
خاموش شدن خودکار بله
ویژگی های خاص راهنما، کتاب الکترونیکی دستور غذا
وزن مورد 5.44 کیلوگرم
ASIN B0B1GFFB9B


توضیحات محصول

ظرفیت پخت و پز بزرگ: با 5.5 لیتر فضای پخت و پز، این سرخ کن بادی برای غذا دادن به جمعیت یا تهیه برخی تنقلات برای مهمانی عالی است. پخت و پز با یک لمس: کارکردن با سرخ کن هوای GoWISE USA آسان است. پانل کنترل بزرگ دارای یک صفحه منوی تک لمسی با 8 عملکرد پخت و پز است: سرخ کردن هوا، سرخ کردن، کباب کردن، پختن، گریل کردن، گرم نگه داشتن، پیش گرم کردن و آبگیری. شامل پنجره بزرگ مشاهده 180 درجه - بدون وقفه در فرآیند پخت، نگاهی به پخت و پز مواد خود بیاندازید، پنجره بزرگ مشاهده 180 درجه مجهز به نور داخلی روشن است، بنابراین می توانید به میزان دلخواه خود غذا بپزید. ویژگی های جدید: این سرخ کن هوا اکنون دارای یک عملکرد بی صدا برای خاموش کردن صدا از فشار دادن دکمه ها و یک عملکرد زنگ هشدار است تا به شما یادآوری کند که مواد خود را تکان دهید یا برگردانید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. سینی تابه و کریسپر با روکش نچسب که به راحتی تمیز می شود: پخت و پز آسان به دنبال تمیز کردن آسان! این سرخ کن بادی با یک سبد با روکش نچسب و سینی ترد برای دوام ساخته شده است.