1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرخ کن
  4. سرخ کن مدل Pro Breeze XL Air Fryer AF-02-UK-FBA - ...

سرخ کن مدل Pro Breeze XL Air Fryer AF-02-UK-FBA - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

سرخ کن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Pro Breeze XL Air Fryer 5.5L 1800W با تایمر نمایشگر دیجیتال و کنترل دمای کاملاً قابل تنظیم برای پخت سالم بدون روغن و کم چرب
  • Pro Breeze XL Air Fryer 5.5L 1800W With Digital Display Timer And Fully Adjustable Temperature Control For Healthy Oil Free & Low Fat Cooking

ده الی پانزده روز کاری

برند : Pro Breeze

مدل : AF-02-UK-FBA

قیمت محصول :

119,546,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 5.3 کیلوگرم

معرفی محصول

سرخ کن مدل Pro Breeze XL Air Fryer AF-02-UK-FBA - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

ویژگی های خاص کنترل دما، قابل برنامه ریزی
ابعاد محصول 31.1D x 37.1W x 38.1H سانتی متر
رنگ مشکی
ظرفیت 5.5 لیتر
مواد آلومینیوم، پلاستیک

درباره این محصول

  • ظرفیت بسیار بزرگ: بزرگترین سرخ کن ما با ظرفیت پخت 5.5 لیتر، بنابراین می توانید به راحتی غذای سالم و کم چرب برای تغذیه یک خانواده پرجمعیت با استفاده از روغن کم یا بدون روغن بپزید.
  • صفحه نمایش دیجیتال LED: یکی از 7 حالت پخت از پیش تعیین شده، کنترل دمای مستقل و تایمرهای بصری پخت و پز را با صفحه نمایش دیجیتال با استفاده آسان انتخاب کنید.
  • حالت های پخت عالی: با انتخاب از حالت های پخت از پیش تعیین شده که تضمین کننده یک وعده غذایی عالی هستند، همه وعده های غذایی مورد علاقه خود را بدون دردسر بپزید. اینها عبارتند از مرغ، چیپس، ماهی، استیک، میگو، گوشت خوک و حتی کیک
  • سرخ کن های تمیز آسان: یک سبد بزرگ کاملا جداشدنی برای بچه ماهی ها امکان تمیز کردن آسان را فراهم می کند و کاملاً قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است! بنابراین، می توانید غذای سالم بدون روغن را برای تمام خانواده خود سرخ، کباب کنید، بپزید و برشته کنید
  • ویژگی‌های ایمنی پیشرفته: با هواکش دیجیتال Pro Breeze با محافظ داخلی در برابر گرمای بیش از حد و سنسورهای خاموش‌کننده خودکار، از آرامش کامل لذت ببرید، بنابراین می‌توانید کاملاً بدون نگرانی آشپزی کنید (مهم نیست چقدر آشپز بدی باشید)

 

جزییات فنی

نام تجاری Pro Breeze
شماره مدل AF-02-UK-FBA
رنگ مشکی
ابعاد بسته بندی 57 × 44.2 × 40 سانتی متر؛ 5.3 کیلوگرم
ظرفیت 5.5 لیتر
توان / وات 1800 وات
مواد آلومینیوم، پلاستیک
خاموش شدن خودکار نه
ویژگی های خاص کنترل دما، قابل برنامه ریزی
وزن مورد 5.3 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

بنر برند Pro Breeze

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

 

لوگوی Pro Breeze UK

Pro Breeze - لوازم خانگی

برند بریتانیایی و پیشرو جهانی در لوازم خانگی و خانگی. در سطح بین المللی برای توسعه محصولات با ارزش استثنایی و پیشرو در بازار شهرت دارد.

  • محصولات پیشرو در بازار
  • برند متمرکز بر مشتری
  • متخصصان لوازم خانگی
  • بیش از 800000 مشتری خوشحال

سرخ کن دیجیتال 5.5 لیتری Pro Breeze

با 7 حالت از پیش تعیین شده، تایمر و سبد سرخ کردنی قابل جدا شدن

این سرخ کن با ظرفیت بزرگ از هوای فوق العاده گرم برای پخت سریع غذا به روشی سالم و با کالری کمتر استفاده می کند. این یک روش کارآمد و سریع برای پختن وعده های غذایی مورد علاقه خانواده شما ارائه می دهد که اطمینان حاصل می کند که از بیرون ترد اما در داخل لطیف هستند و در عین حال همان طعم عالی را که با روش پخت سنتی بدست می آورید حفظ می کنند. از گزینه های بی پایان شام هنگام سرخ کردن، آهسته پز کردن، کباب کردن، کباب کردن، تفت دادن و حتی پختن غذا با سرخ کن بادی Pro Breeze لذت ببرید.

  • ظرفیت بسیار بزرگ 5.5 لیتری اندازه خانواده
  • فناوری پیشرفته سیکلون فوق داغ
  • 7 حالت پخت از پیش تعیین شده
  • ویژگی های پیشرفته ایمنی داخلی
  • سبد سرخ کردنی نچسب قابل جدا شدن
  • نمایشگر دیجیتال LED با تایمر
  • بسته بندی با کیفیت برتر

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

 

طراحی فشرده شیک

سرخ کن Pro Breeze Air Fryer به گونه ای طراحی شده است که جمع و جور و کاربردی باشد اما همچنین بی انتها باشد. درب و دسته کرومی برس خورده با روکش بیرونی براق مشکی، طراحی مدرن و لوکسی را ایجاد می کند که در هر آشپزخانه ای عالی به نظر می رسد.

سبد سرخ کردنی سایز خانوادگی

طرفین سبد سرخ کردنی مجهز به یک توری تهویه با طراحی خاص است، که به هوای فوق گرم اجازه می دهد تا با سرعت بالا از آن عبور کند و یک اثر سیکلونی ایجاد کند که غذا را به سرعت و کارآمد می پزد. کف سبد سرخ کردنی با سوراخ هایی پوشانده شده است تا چربی تولید شده در طول فرآیند پخت از بین برود.

تمیز کردن آسان، طراحی نچسب

هدف ما این است که آشپزی سالم نه تنها سریع، بلکه ساده باشد. سبد ماهی جدا شونده با مواد نچسب با کیفیت بالا پوشانده شده است تا تمیز کردن آن ساده و بدون دردسر باشد. همچنین 100% قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است!

نمایشگر دیجیتال هوشمند

ما سرخ کن هوا را طوری طراحی کردیم که استفاده از آن آسان و شهودی باشد. با استفاده از کنترل دیجیتال LCD، 1 حالت از 7 حالت پخت از پیش تعیین شده را انتخاب کنید یا از کنترل دما و تایمر مستقل برای داشتن انعطاف پذیری کامل در زمان پخت و گرما استفاده کنید.

 

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

5.5 لیتری Digital Air Fryer Pro Breeze

 

سرخ کن سایز خانوادگی

با سرخ کن دیجیتال Pro Breeze خانواده خود را دور هم جمع کنید. با فشار دادن دکمه ای که برای هر موقعیتی مناسب است، غذای بدون دردسر و احساس گناه بپزید. چه میزبان یک مهمانی شام باشید یا کیک تولد بپزید، سرخ کن هوای Pro Breeze می تواند همه این کارها را انجام دهد - اما سالم تر!

هدیه عالی

سرخ کن دیجیتال Pro Breeze در جعبه ای با کیفیت عالی بسته بندی شده است و هدیه ای عالی برای گرم کردن عروسی، تولد یا خانه است.

امکانات بی پایان

سرخ کن هوای چند منظوره ما می تواند پخت، سرخ کردن، آهسته پز، کباب کردن، برشته کردن و حتی تفت دادن را انجام دهد! این به شما این امکان را می دهد که تنوع بی پایانی از شام سالم برای خود و خانواده تان ایجاد کنید که حاوی 80 درصد چربی کمتری نسبت به نسخه های سرخ شده سنتی آن ها باشد.