1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات شکار
  4. ابزار 250 عددی کمپینگ مدل Survival Kit 250Pcs - ارسال ...

ابزار 250 عددی کمپینگ مدل Survival Kit 250Pcs - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات شکار
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیت بقا، کیت کمک های اولیه 250 عددی با کیسه و چادر اضطراری سازگار با سیستم Molle، کیت اضطراری برای زلزله، ماجراجویی در فضای باز، کمپینگ، پیاده روی، شکار، هدایایی برای مردان زنان
  • Survival Kit, 250Pcs Survival Gear First Aid Kit with Molle System Compatible Bag and Emergency Tent, Emergency Kit for Earthquake, Outdoor Adventure, Camping, Hiking, Hunting, Gifts for Men Women

بیش از پانزده روز کاری

برند : HIHEGD

مدل : HHG-BIGQSGJ

قیمت محصول :

30,800,310,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول

ابزار 250 عددی کمپینگ مدل Survival Kit 250Pcs - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

مواد نایلون، فولاد کربن بالا
رنگ یک سیاه
نام تجاری HIHEGD
اجزای شامل چاقو، سوت، جعبه کمک های اولیه، سیل، زلزله، بارانی، بیل تاشو، آتش، طناب چتر نجات، استارت آتش، قطب نما، کارت سابرچاقو، سوت، جعبه کمک های اولیه، سیل، زلزله، بارانی، بیل تاشو، آتش، طناب چتر نجات، استارتر آتش، قطب نما، SA… 
تعداد قطعات 250

درباره این محصول

  • [250 in 1 Survival Kit]: داشتن کیت اضطراری گام مهمی برای آماده سازی و محافظت از شما و خانواده در برابر برخی رویدادهای پیش بینی نشده است. این کیت بقا اضطراری به طور خاص توسط 3 متخصص بقا طراحی و سرپرستی شده است و شامل 250 عدد ابزار بقای چند منظوره است. این شامل محبوب ترین وسایل و ابزار بقا، همچنین یک کیت کمک های اولیه است که برای درمان یک خانواده یا گروهی از دوستان در شرایط اضطراری کافی است.
  • [کیت کمک‌های اولیه اولیه]: لوازم کمک‌های اولیه موجود در یک کیسه قرمز روشن بسته‌بندی شده‌اند تا به‌طور آشکار در آن قرار بگیرند. این شامل موارد ضروری مانند موچین، قیچی و سنجاق، پد، مثلث بانداژ، تورنکت، جوانه های پنبه ای، عرضه سخاوتمندانه بانداژ و غیره است. برای مراقبت از هر گونه نیاز پزشکی یا اضطراری در طول ماجراجویی های بیابان در فضای باز یا فاجعه ایده آل است.
  • [کیف سازگار با سیستم Molle قابل حمل]: کیف EMT ارتقا یافته 2022 از نایلون 1000D مقاوم در برابر آب درجه نظامی با اندازه 8 اینچ در 6.5 اینچ در 6 اینچ ساخته شده است. می‌توانید آن را با استفاده از تسمه‌های اتصال پشتی یا پانل نوار چسب جداکننده آن به کوله‌پشتی یا جلیقه یا کمربند رزمی سازگار با مول متصل کنید. ایده عالی برای هدیه برای مردان زنان یا افرادی که عاشق پیاده روی، شکار، کمپینگ، سفر با ماشین، ماجراجویی در طبیعت هستند.
  • [نسخه ارتقا یافته 2022]: هیچ کس نمی تواند در شرایط اضطراری روی آب و هوای دوستانه حساب کند. این کیت می تواند به شما در مقابله با بدترین ها کمک کند. این چندگانه ترین کیت بقا در بازار است، شامل تبر چندگانه، بیل پرنده، طناب چتر نجات، چاقو، چادر و پتو اضطراری، سوت، قطب نما و استارت آتش، فانوس، کت بارانی است. این می تواند به شما در ایجاد یک سرپناه موقت کمک کند، امنیت و گرمای بیشتری را فراهم کند، گرمای بدن را حفظ کند.
  • [دستگاه بقا باید داشته باشد]: همه اقلام تست شده اند تا اطمینان حاصل شود که می توانند حتی در سخت ترین شرایط و شرایط اضطراری مانند ماجراجویی در فضای باز، شکار، کمپینگ، پیاده روی، سفر، بلایای طبیعی مانند زلزله، گردباد، سیل مقاومت کنند. اگر سؤالی دارید، لطفاً در تماس با ما دریغ نکنید تا بتوانیم در 24 ساعت از شما مراقبت کنیم

 

جزییات فنی

رنگ الف-سیاه
نوع مواد نایلون، فولاد کربن بالا
تعداد قطعات 250
اجزای شامل چاقو، سوت، جعبه کمک های اولیه، سیل، زلزله، بارانی، بیل تاشو، آتش، طناب چتر نجات، استارت آتش، قطب نما، کارت سابر
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
نام تجاری HIHEGD
سازنده HIHEGD
شماره مدل کالا HHG-BIGQSGJ
ابعاد بسته بندی 24.51 x 21.69 x 17.3 سانتی‌متر؛ 2.02 کیلوگرم
ASIN B09Y2QVYH7

 

توضیحات محصول

آماده رفتن در هر لحظه در مواقع اضطراری.
کیت بقا و کیت کمک های اولیه HIHEGD حاوی همه چیزهایی است که شما و خانواده تان در مواقع اضطراری به آن نیاز دارید. هر سطح از آمادگی همه تجهیزات بقا از جمله ابزار بقا و کیت کمک های اولیه، نور و ارتباطات، سرپناه و گرما را پوشش می دهد. همه آن وسایل ضروری اضطراری با خیال راحت در داخل یک کیف حمل اضطراری سازمان یافته بسته بندی می شوند

. "بقا" گاهی اوقات می تواند به معنای کاهش درد ناشی از تاول در یک پیاده روی طولانی یا ترمیم پارگی در کوله پشتی یا چادر باشد یا آماده نگه داشتن شما برای گرم و راحت ماندن حتی اگر ماشین شما در بدترین زمان خراب شود.

داشتن یک کیت اضطراری می تواند شما را از قبل برای شرایط اضطراری در طول ماجراجویی در فضای باز، شکار، کمپینگ، پیاده روی، سفر، بلایای طبیعی مانند زلزله، گردباد، سیل و آتش سوزی آماده کند.

تبر تاشو چند منظوره 15 در 1: شامل 15 ابزار مختلف از جمله چکش، تبر، انبردست، تیغه چاقو، اره، آچار شش گوش متنوع، پیچ گوشتی فیلیپس، درب بازکن بطری، فایل، رسوب زدا ماهی و موارد دیگر با غلاف مقاوم. ساخته شده توسط فولاد ضد زنگ سنگین. به اندازه‌ای قوی است که می‌تواند پیچ ​​را بچرخاند، بچرخاند، شیر آتش باز کند، چوب اره و غیره.
بیل تاشو نظامی 4 در 1: این بیل تاشو کمپینگ قابلیت اجرا، کارایی و امنیت را در آن جمع آوری کرده است. تیغه و دسته بیل تاشو کمپینگ از فولاد با کربن بالا ساخته شده است که استحکام بالایی دارد و در برابر سایش مقاوم است. می توان از آن به عنوان کلنگ، اره، بیل، قطب نما استفاده کرد.
کارت سابر: چند ابزار با عملکردهای متعدد از جمله در اندازه کارت اعتباری، درب کن کنسرو، بازکن درب بطری، آچار 4 حالته، آچار 2 حالته، آچار پیچ پروانه ای، آچار محوری جهت، لبه چاقو، تیغه اره، پیچ گوشتی.