1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات شکار
  4. ابزار چند کاره کمپینگ مدل Survival Kits Gift for Men ...

ابزار چند کاره کمپینگ مدل Survival Kits Gift for Men Dad - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات شکار
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیت بقا، هدیه برای مردان شوهر پدر، وسایل و تجهیزات بقا اضطراری 19 در 1، ماهیگیری شکار تولد برای مردان، لوازم کمپینگ، ابزار جالب
  • Survival Kits, Gift for Men Dad Husband, Emergency Survival Gear and Equipment 19 in 1, Fishing Hunting Birthday for Men, Camping Accessories, Cool Gadget

بیش از پانزده روز کاری

برند : XKASE

مدل : XKASE-Y

قیمت محصول :

4,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 748 گرم

معرفی محصول

ابزار چند کاره کمپینگ مدل Survival Kits Gift for Men Dad - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

رنگ مشکی
نام تجاری XKASE
اجزای شامل سوت، طناب چتر نجات، قطب نما
تعداد قطعات 19

درباره این محصول

  • هدایایی برای مردان: برای کسانی که عاشق فضای باز هستند، مطمئناً این یک هدیه منحصر به فرد برای پدران، شوهران، دوست پسرها، پیشاهنگان، وسایل جالب و جوراب های کریسمس برای تولد، روز ولنتاین و کریسمس خواهد بود! این باعث شگفتی عزیزان شما خواهد شد.
  • کیت بقا 19 در 1: این کیت بقا همه در یک شامل همه چیزهایی است که هر بقا یا علاقه مندان به فضای باز نیاز دارد. 19-in-1 شامل یک دستبند طناب چتر نجات 5 در 1، قطب نما داخلی، سوت، قطب نما و یک پتوی حرارتی برای جلوگیری از هیپوترمی است. می تواند به شما کمک کند تا نیازهای چند سناریو را به سرعت حل کنید.
  • حمل آسان و سبک: ابعاد جعبه 8.2 x 5.1 x 2.7 اینچ است، وزن آن تنها 1.8 پوند است و دارای فوم داخلی است که هم ضد آب و هم ضد ضربه است. حمل آسان و در هر ماشین، کوله پشتی یا وسایل کمپینگ جا می شود.
  • ایمن و کاربردی: این لوازم جانبی کمپینگ همراهی عالی برای آماده شدن برای هر شرایط اضطراری است. همچنین به شما کمک می کند هنگام پیاده روی، کمپینگ، شکار، ماهیگیری، کوله پشتی یا ماجراجویی ایمن و ایمن بمانید.
  • سرویس دوستانه: این کیت بقا عشق شما را به پدر/شوهر/دوست پسرتان بهتر نشان می دهد. اگر انتظارات شما را برآورده نمی کند یا سوالی دارید با ما تماس بگیرید تا مشکلات شما را حل کنیم تا بتوانید بدون نگرانی این هدیه باورنکردنی را دریافت کنید.

 

جزییات فنی

رنگ مشکی
اندازه 19 در 1
تعداد قطعات 19
اجزای شامل سوت، طناب چتر نجات، قطب نما
نام تجاری XKASE
سازنده XKASE
شماره مدل کالا XKASE-Y
ابعاد بسته بندی 23.29 x 18.29 x 7.11 سانتی‌متر؛ 748 گرم
ASIN B0B7R76M8P