1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرخ کن
  4. سرخ کن راسل هابز مدل Russell Hobbs Air Fryer 27160 ...

سرخ کن راسل هابز مدل Russell Hobbs Air Fryer 27160 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

سرخ کن
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • سرخ کن بادی دیجیتال متوسط ​​راسل هابز SatisFry، ظرفیت 4 لیتر، سرخ کن هوای صرفه جویی در مصرف انرژی با بیپ یادآور لرزش و 10 عملکرد پخت از جمله پخت، گریل و آبگیری - 27160 (مشکی)
  • Russell Hobbs SatisFry Medium Digital Air Fryer, 4L Capacity, Energy Saving Airfryer with Shake Reminder beep & 10 Cooking Functions including Bake, Grill and Dehydrate – 27160 (Black)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Russell Hobbs

مدل : 27160

قیمت محصول :

7,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.84 کیلوگرم

معرفی محصول

سرخ کن راسل هابز مدل Russell Hobbs Air Fryer 27160 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

ویژگی های خاص سبد سرخ شده با روکش نچسب و بشقاب ترد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، فناوری Air Fry گردبادی از هوای گرم فوق العاده گرم تا دمای 220 درجه سانتیگراد تولید می کند، صفحه نمایش دیجیتالی مقاوم، تمیز کردن آسان، لرزش یادآوری با بوق صوتی در نیمه راه، برای غذاهایی که نیاز دارند. یک شیک، 10 غذا/برنامه از پیش تعیین شده: سیب زمینی سرخ شده، تخم مرغ، مرغ، سبزیجات، پخت، گریل، آبگیری، منجمد، گرم کردن مجددسبد سرخ شده با روکش نچسب و بشقاب ترد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، فناوری Air Fry طوفانی از گرمای فوق العاده گرم ایجاد می کند. 
ابعاد محصول 30D x 25W x 80H سانتی متر
رنگ مشکی
ظرفیت 4 لیتر
مواد پلاستیک

درباره این محصول

  • ???????????????????????????????????? ???????????????????????????? ???????????????? ، پخت، گریل، آبگیری، یخ زده، دوباره گرم کنید. سرخ کن بادی راسل هابز SatisFry به شما این امکان را می دهد که انواع مختلفی از غذاها را به راحتی و به راحتی بپزید.
  • ???????????????????????????????? ???????? ????????????????????????????????: SatisFry Air Medium دارای یک درگاه سخاوتمندانه 4 لیتری با ظرفیت 4 لیتری با ظرفیت 8 لیتر است. 500 گرم برای بهترین نتایج قهوه ای شدن توصیه می شود.
  • ???????????????????????????????????? ???????????? ???????????? ???????????????????? تا 220 درجه سانتیگراد، منجر به خوردن غذاهای ترد و لذیذ می شود در حالی که تا 46 درصد در مصرف انرژی در مقایسه با فر معمولی صرفه جویی می شود.
  • ???????????????????? ???????????????????????????????? ???????????????????????? عملکردی که در اواسط چرخه پخت، یادآوری شنیداری را برای تکان دادن غذا برای نتایج یکنواخت پخت ارائه می‌کند.
  • ???? این محصول دارای یک سبد سرخ کردنی با روکش نچسب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و صفحه ترد، یک صفحه نمایش لمسی دیجیتالی است که به راحتی تمیز می شود و یک تکان دهنده.
  • ???????????????????? ???????? ???????????????? ???????????????? زمانی که محصول در مدت 28 روز به صورت آنلاین ثبت شود، آرامش خاطر و ماندگاری محصول را تضمین می کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری راسل هابز
شماره مدل 27160
رنگ مشکی
ابعاد محصول 34 x 25.2 x 25.6 سانتی متر؛ 3.84 کیلوگرم
ظرفیت 4 لیتر
توان / وات 1350 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد پلاستیک
خاموش شدن خودکار بله
ویژگی های خاص سبد سرخ شده با روکش نچسب و بشقاب ترد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، فناوری Air Fry گردبادی از هوای گرم فوق العاده گرم تا دمای 220 درجه سانتیگراد تولید می کند، صفحه نمایش دیجیتالی مقاوم، تمیز کردن آسان، لرزش یادآوری با بوق شنیدنی در نیمه چرخه، برای غذاهایی که نیاز به تکان دادن، 10 غذا/برنامه از پیش تعیین شده: سیب زمینی سرخ کرده، تخم مرغ، مرغ، سبزیجات، پخت، گریل، آبگیری، منجمد، گرم کردن مجدد
وزن مورد 3.84 کیلوگرم

 

 

از سازنده

هوا؛ سرخ کن؛ هواکش

سرخ کن بادی؛ سرخ کن هوا؛ چند پز؛ چند پز

 

راسل هابز

درباره برند

اینجا در راسل هابز، ما با آنچه برای شما مهم است شروع می کنیم و از سال 1952 انجام داده ایم.

همه خلاقیت‌های راسل هابز اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا کارهایتان را انجام دهید. این به این دلیل است که ما از چیزهایی که برای شما مهم هستند الهام گرفته ایم.

درست به موقع دم می کند. مقابله با چین و چروک ها با شرایط خود. ارائه دستور العمل های جدید. ما چیزهای مهم را دریافت می کنیم، به خصوص زمانی که زندگی پر هیجان است و، اجازه دهید با آن روبرو شویم، به دور از ایده آل بودن. به همین دلیل است که ایده های ما به زیبایی بریتانیایی و آماده زندگی هستند.

سرخ کن هوای متوسط ​​راسل هابز SatisFry، 27160

بله، تو میتونی!

با هواگرد متوسط ​​راسل هابز Satisfry در زمان و انرژی صرفه جویی کنید. با 10 برنامه پخت از پیش تنظیم شده، فن آوری سرخ کردن با هوا و قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، زمان غذا خوشمزه و آسان است - با حداقل تمیز کردن بعد از آن!

* در مقایسه با اجاق معمولی

  • ظرفیت 4 لیتر - 500 گرم برای بهترین نتایج قهوه ای شدن توصیه می شود. حداکثر ظرفیت 800 گرم تراشه را دارد.
  • فناوری سرخ کردن هوا
  • 10 برنامه غذایی از پیش تنظیم شده
  • تا 46% صرفه جویی در مصرف انرژی*

ذخیره انرژی

ذخیره انرژی

در مقایسه با اجاق های معمولی تا 46 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

ویژگی های کلیدی

فناوری سرخ کردن هوا

توابع 7 در 1

یادآوری تکان دادن

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

 

توابع 7 در 1

از حالت‌های سرخ کردن با هوا، گریل، پخت، برشته کردن، آبگیری، گرم کردن مجدد و یخ‌زدایی انتخاب کنید.

یادآوری تکان دادن

یادآوری لرزش زنگ هشداری است که در نیمه‌ی راه چرخه پخت به صدا در می‌آید، برای غذاهایی مانند چیپس و ناگت که برای آن ترد خوشمزه و ترد به تکان نیاز دارند.

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

سبد سرخ شده با روکش نچسب جداشدنی و صفحه ترد قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است** و برای سهولت در تمیز کردن در سینک یا ماشین ظرفشویی، پس از هر بار استفاده قابل جدا شدن است.

** دارای گواهینامه 100 چرخه ماشین ظرفشویی

فناوری سرخ کردن هوا

فن آوری سرخ کردن هوا، هوای فوق گرم را با دمای 220 درجه سانتیگراد به گردش در می آورد.

بسته بندی خرده فروشی

مشخصات محصول

 

  • ظرفیت 4 لیتر
  • تا 46% صرفه جویی در مصرف انرژی*
  • یادآوری تکان دادن
  • تکنولوژی سرخ کردن هوا
  • 10 برنامه غذایی از پیش تنظیم شده
  • صفحه نمایش لمسی دیجیتال بصری
  • قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی **
  • تایمر با خاموش شدن خودکار
  • کنترل دمای متغیر

 

*درمقایسه با اجاق معمولی **دارای تاییدیه 100 چرخه ماشین ظرفشویی