1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات جانبی آرایشی
  4. دستگاه فرم دهنده بدن مدل QJJML Cavitation Machine - ارسا...

دستگاه فرم دهنده بدن مدل QJJML Cavitation Machine - ارسال الی 20 الی 25 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دستگاه کویتیشن 4 در 1 التراسونیک RF LED دستگاه رفع سلولیت گرم ارتعاش چربی با ال سی دی هوشمند سفت کننده پوست لیفتینگ جوانسازی بدن شکل دهنده دستگاه زیبایی برای ساق کمر ران
  • Cavitation Machine 4 in 1 Ultrasonic RF LED Warm Vibration Fat Cellulite Remover Machine with Smart LCD Skin Tightening Lifting Rejuvenation Body Shaping Beauty Device for Waist Thigh Arm Leg

بیش از پانزده روز کاری

برند : QJJML

مدل : QJJML

قیمت محصول :

7,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه فرم دهنده بدن مدل QJJML Cavitation Machine - ارسال الی 20 الی 25 روز کاری

 

  • 【چند فناوری】: این ماساژور لاغری از فناوری پیشرفته استفاده می کند، مانند اولتراسونیک، نور LED، فرکانس رادیویی، گرما و لرزش شما را زیباتر می کند. از 300000 بار در ثانیه از میکرو ارتعاشات، ارتعاشات فیزیکی قوی و نور قرمز استفاده می کند. تسریع حذف چربی به طور موثرتر و مراقبت از پوست.
  • 【LCD هوشمند】: این دستگاه لاغری دارای یک صفحه نمایش LCD هوشمند است. شما می توانید وضعیت ماساژ مورد استفاده خود را به وضوح مشاهده کنید، مانند حالت ماساژ، زمان ماساژ، سطح ماساژ و موارد دیگر. حتی آن ماساژور سفت‌کننده پوست نیز می‌تواند به شما یادآوری کند که وقتی باتری کم است، آن را به موقع شارژ کنید.
  • 【فرکانس رادیویی RF】:ماساژور کاهش چربی RF باعث می شود چرخش رزونانس قوی برای رسیدن به هدف گرم کردن بافت کلاژن و گرم کردن چربی ایجاد کند. این نه تنها می تواند وزن کم کند، بلکه می تواند از پوست شما نیز مراقبت کند. سفت کردن صورت، از بین بردن جای زخم، کاهش چین و چروک صورت. بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست و براق شدن پوست.
  • 【چراغ قرمز】: این ابزار زیبایی ضد سلولیت از led استفاده می کند که در صنعت زیبایی بسیار محبوب است. می تواند 10 تا 15 میلی متر زیر سطح پوست انسان به انواع آنزیم های فعال نفوذ کند. سپس به عملکرد بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم تبرئه کننده و ترویج ترشح ملاتونین برای ضد پیری پی ببرید.
  • 【خرید 100% بدون ریسک】: ما تضمین کردیم که ابزار ما تحت استانداردهای کیفیت دقیق طراحی و تولید شده است تا بهترین تجهیزات و تجربه مشتری را به شما ارائه دهد. اگر از محصولات ما راضی نیستید، لطفا به موقع با ما تماس بگیرید.

 

توضیحات محصول

ویژگی‌های محصول:
1. 300000 بار ارتعاش فرکانس بالا در هر ثانیه می‌تواند فوراً سلول‌های کف ماهیچه‌ها را بیدار کند، عملکرد متابولیک سلولی را بهبود بخشد، تجزیه توده چربی را تقویت کند و غدد لنفاوی را لایروبی کند.
2. عملکرد قدرتمند RF RF RF، عمل بر روی لایه پوست، باعث اثر حرارت بالا، و سپس ترویج چربی سوزی.
3. نور قرمز انرژی با طول موج 625 نانومتر دارای ویژگی های خلوص بالا، انرژی نور قوی و حتی چگالی انرژی است که می تواند سلول های پوست را فعال کرده و متابولیسم سلولی را ارتقا دهد.
4. ارتعاش مکانیکی باعث کوچک شدن فیبر کلاژن، تسریع سرعت تجزیه چربی و کاهش موثر چربی های سرسخت می شود.
5. سر ماساژ آلیاژ روی منحصر به فرد، لمس عالی، مجهز به صفحه نمایش هوشمند LED با کیفیت بالا، حالت عملیات ساده و استفاده آسان.
6. این مفهوم طراحی انسانی، ساختار داخلی دقیق و ظاهر کامل از لوکس سبک را اتخاذ می کند تا تجربه شکل دهی بدن را به ارمغان بیاورد.
7. شارژ USB، بادوام، صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست.