1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات جانبی آرایشی
  4. کیت ناخن 12 عددی مدل VKONERL oly Gel Nail Kit ...

کیت ناخن 12 عددی مدل VKONERL oly Gel Nail Kit - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیت ناخن پلی ژل - 12 عدد کیت ژل پرایمر ناخن 48 واتی لامپ ال ای دی UV ژل سازنده شفاف سفید صورتی برای ناخن ها محلول لغزنده پایه تاپ کوت مانیکور ناخن بدلیجات گلیتر کیت شروع کننده مبتدی
  • Poly Gel Nail Kit - 12 Pcs Nail Primer Gel Kit 48W LED UV Lamp Clear White Pink Builder Gel for Nails Slip Solution Base Top Coat Rhinestone Glitter Nail Manicure Beginner Starter Kit

ده الی پانزده روز کاری

برند : VKONERL

مدل : W10110

قیمت محصول :

4,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 960 گرم

معرفی محصول

کیت ناخن 12 عددی مدل VKONERL oly Gel Nail Kit - ارسال الی 10 الی 15 روز کاری

مواد رزین
نام تجاری VKONERL
فرم مورد نوک ناخن، پودر، ژل

درباره این محصول

  • ساخت سریع و ماندگاری طولانی: ژل سازنده می تواند اکستنشن ناخن زیبایی را در 3 دقیقه حتی برای یک مبتدی ایجاد کند! در صورت استفاده مناسب تا یک ماه ماندگاری دارد. با یک برنامه مناسب، 2 WEEKS+
  • سالم و طبیعی: این پلی ژل مخصوص کیت ناخن حاوی 9 ماده بدون سم است که با فرمول کم بو، ناخن های شما را سالم نگه می دارد! بدون مواد خشن یا چسب که منجر به آسیب ناخن شود. درمان پلی ژل با لامپ های LED. ما توصیه می کنیم با لامپ برای 2-3 دقیقه، لامپ LED برای 60-90 ثانیه پخت کنید. زمان مورد نیاز بستگی به ضخامت ژل دارد.
  • بسیار راحت و آسان، دارای محلول لغزنده است: می‌توانید برس را در محلول لغزنده یا ایزوپروپیل الکل 70 درصد فرو کنید، ژل اکستنشن ناخن را می‌توان به آرامی، انعطاف‌پذیر و آسان‌تر کنترل کرد. سپس، ژل پلی بیلدر به سرعت در زیر لامپ UV led به مدت 2-3 دقیقه پخت می شود. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید با ترکیب هر گونه زرق و برق، بدلیجات، سنگ های قیمتی، پودر آینه، استایل هنری ناخن خود را تغییر دهید تا تزئینات زیبای اکستنشن ناخن را انجام دهید.
  • همه در یک مجموعه ژل اکستنشن پلی ناخن، همه در یک کیت استارتر ژل اکستنشن پلی ناخن بسیار زیبا، شامل رنگ‌های شگفت‌انگیز مختلف است، می‌تواند ناخن‌های سازنده خاصی را ایجاد کند که تمام ابزارهای اولیه را برآورده می‌کند، حتی با یک لامپ ناخن 48 واتی برای شروع کار شما. هنر ناخن ژل اکستنشن در خانه
  • هنر ناخن مرسوم، در زمان و هزینه خود برای سالن ناخن صرفه جویی کنید، و می توانید ناخن های زیبای اکستنشن یا دیگر طراحی های هنری ناخن ایجاد کنید.

 

توضیحات محصول

 

ست ژل ناخن ست 6 ست بیش از حد ژل های اکستنشن ناخن با لامپ ناخن تاپ کت پایه کت 100 عددی نکات ناخن شکل برای طراحی ناخن

 

امکانات:

 

1. ژل اکستنشن عمدتا از رزین طبیعی ساخته شده است که ارگانیک، بی بو است و به ناخن های شما آسیبی نمی رساند. شکل خود شفاف به بلند شدن ناخن ها، نرم و آسان برای استفاده کمک می کند و می توانید آزادانه روی آن نقاشی کنید.

 

2. انواع رنگ ها و سبک ها برای انتخاب، با 6 رنگ ژل UV، 100 نوک ناخن، سوهان ناخن، برس، لامپ های UV مینی، مجموعه ای برای رفع نیازهای مختلف شما برای هنر ناخن.

 

3. استفاده آسان، هنگام استفاده با چراغ ناخن سریعتر خشک می شود و بهتر از ژل معمولی است. بادوام و براق، انگشتان شما را جذاب تر می کند.

 

4. ژل ناخن انعطاف پذیری و پوشانندگی خوبی دارد. می تواند اکستنشن ناخن زیبا و رنگ های متفاوت را در مدت زمان کوتاهی تکمیل کند.

 

5. مناسب برای استفاده حرفه ای یا استفاده خانگی. حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی ناخن هایی زیبا و بادوام ایجاد کنند.

 

لیست محصولات

لاک ناخن 8mlx12

چسب پایه 8mlx1

لایه آب بندی 8mlx1

نوار پولیش اسفنجی x5

 

خودکار دو سر صورتی x1

 

محلول غذایی x1

 

چنگال پوست مرده x1

فشار فولادی x1

موچین x1

پنبه دوشاخ x2

برس پنجه x5

چسب x1

ناخن گیر x1

بدلیجات x2

برچسب فرانسوی x3

استیکر ناخن x2

Armor Remover Pack x20

 

چسب اکستنشن x3

 

سینی کاغذ x20

 

دوشاخه x1

چراغ ناخن x1

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 25 x 24.8 x 11.6 سانتی متر; 960 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏ ‏۱۹ ژانویه ۲۰۲۱
  • سازنده: Maxer
  • ASIN : B08TCGXP89
  • مرجع سازنده: W10110