1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات شکار
  4. کیسه دوش کمپینگ مدل WADEO Upgraded Camping - ارسال 20 ...

کیسه دوش کمپینگ مدل WADEO Upgraded Camping - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات شکار
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوش کمپینگ ارتقا یافته WADEO، کیسه دوش کمپینگ قابل حمل 12 لیتری 3 گالن با درب پیچ، پمپ پایی تحت فشار و نازل دوش برای سفر کوهنوردی در کمپینگ ساحلی
  • WADEO Upgraded Camping Shower, 12L 3 Gallons Portable Pressure Camping Shower Bag with Screw Lid, Pressure Foot Pump and Shower Nozzle for Beach Camping Swim Travel Hiking Trip

ده الی پانزده روز کاری

برند : WADEO

مدل : OD0403-VTUS

قیمت محصول :

5,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 939 گرم

معرفی محصول

کیسه دوش کمپینگ مدل WADEO Upgraded Camping - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

  • پمپ پایی بدون زحمت- با پمپ پایی که به تازگی طراحی شده است، این دوش کمپ می تواند تا 12 لیتر / 3 گالن آب را با سرعت ثابت برای همان دوش با طراوت در خارج از منزل که در خانه برمی گردانید، تحویل دهد.
  • نازل دوش قابل تنظیم- یک سر دوش با شلنگ، طول شیلنگ 78.74 اینچ، به شما امکان می دهد جریان آب را به راحتی کنترل کنید. از یک دوش آرامبخش با سرعت خود لذت ببرید و نیازی به نگرانی در مورد تخلیه آب نباشید.
  • دوش ضد نشتی و بادوام- قابل حمل برای کمپینگ از مواد PVC ضد آب، مهر و موم شده، ضد نشت و بادوام ساخته شده است. می توان آن را مستقیماً در معرض نور خورشید قرار داد. کیسه دوش کمپینگ با مواد PVC نور خورشید را برای گرم کردن آب جذب می کند. بخش پایه سفت و سخت به لطف مواد پلی اتیلن، دوش قابل حمل تعادل خوبی را ایجاد می کند. دوش گرفتن برای شما ایمن تر و راحت تر است.
  • سبک و قابل حمل - دوش قابل حمل خود را در طول سفر به راحتی تا کنید یا باز کنید. اندازه جمع و جور و کیف حمل بند کشی شامل این دوش در فضای باز راه حلی مفید و سبک وزن می کند.
  • دوش کمپینگ در فضای باز - یک دوش مسافرتی تابستانی عالی برای کمپینگ، سفر جاده ای، دوچرخه سواری و موج سواری. به عنوان یک دوش فشار برای شستن ماشین ها، حمام کردن حیوانات خانگی، شستشوی ظروف، و آبیاری گیاهان نیز عالی عمل می کند.

 

جزییات فنی

رنگ مشکی
اندازه 12 لیتر
نوع مواد نایلون پی وی سی
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
نام تجاری WADEO
سازنده WADEO
مرجع سازنده OD0403-VTUS
ابعاد بسته بندی 24.21 x 20.29 x 14.91 سانتی‌متر؛ 939 گرم
ASIN B087WQJYXG