1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیسه خواب
  4. تخت خواب تاشو قابل حمل مدل Portable Folding Sleeping - ...

تخت خواب تاشو قابل حمل مدل Portable Folding Sleeping - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیسه خواب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تخت خواب تاشو قابل حمل، تختخواب و تخت مسافرتی تاشو در فضای باز کمپینگ و تختخواب - تختخواب مسافرتی سنگین با کیفیت خاکستری کلاسیک و قابل حمل بزرگسالان و کودکان با جیب و کوسن بزرگ
  • Portable Folding Sleeping Cots Zone Tech Folding Outdoor Camping Travel Cot and Cot Pad - Classic Grey Quality Lightweight Portable Heavy Duty Adult & Kids Travel Cot w/Large Pocket and Cushion

بیش از پانزده روز کاری

برند : TDOO

مدل : TDOO

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 6.44 کیلوگرم

معرفی محصول

تخت خواب تاشو قابل حمل مدل Portable Folding Sleeping - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

رنگ تخت کمپینگ تاشو-AE
نام تجاری TDOO
نوع اتاق ساحل، کمپینگ، سالن استراحت، فضای باز، حمام آفتاب
مونتاژ لازم است خیر
شکل مستطیل شکل

درباره این محصول

  • ۴ موقعیت قابل تنظیم می توانید دراز بکشید یا صاف دراز بکشید.
  • 【اندازه قابل حمل】: تخت تاشو قابل تنظیم قابل حمل: اندازه تاشو: L75.2 "xW26.8" xH11. اندازه تاشو 28.3 اینچ 26.8 اینچ 7.1، فقط 11.4 پوند، حمل بسیار آسان است. ایده آل برای استراحت در خانه، کنار استخر، در ساحل یا به عنوان یک مکان راحت برای خواب در هنگام کمپینگ.
  • 【محکم و بادوام】: صندلی تاشو تاشو تاشو از پارچه آکسفورد 1200D بادوام و لوله بیضی 0.9 میلی متری محکم ساخته شده است که می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد. می تواند تا 400LBS را در خود جای دهد. تختخواب با طراحی ارگونومیک آرامش و پشتیبانی بهینه را برای شما فراهم می کند.
  • 【گستره وسیعی از کاربردها】: تخت خواب تاشو بزرگ تاشو تخت کمپینگ در فضای باز برای استخر، ساحل، پیاده روی، کمپینگ، مسافرت، شکار. یا به عنوان یک تخت خواب در دفتر. همچنین یک تخت موقت عالی برای بازدید مهمانان از خانه شما.
  • 【ایمن و راحت】: تخت خواب قابل تنظیم تاشو با تخت ساحلی تشک با پدهای ضد لغزش برای اطمینان از ثبات طراحی شده است. تخت کمپینگ تاشو همچنین دارای یک بالش قابل جابجایی و یک جیب کناری است که پشتیبانی راحت برای گردن و سر شما فراهم می کند تا به شما کمک کند سریع بخوابید.

 

جزییات فنی

نام تجاری TDOO
رنگ تخت کمپینگ تاشو-AE
ابعاد محصول 190 × 65 × 40 سانتی متر؛ 6.44 کیلوگرم
وزن مورد 6.44 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

4 موقعیت قابل تنظیم

1

تخت مسافرتی Zone Tech با سیستم قفل قابل تنظیم در 4 موقعیت ساخته شده است. موقعیت های مختلفی را به شما می دهد تا برای راحتی خود تنظیم کنید. این می تواند کاملاً صاف باشد و به شما اجازه دهد هر زمان که به آن نیاز داشتید استراحت کنید یا در حالت نشسته و درازکش همانطور که می خواهید.

راه اندازی آسان

2

تخت مسافرتی Zone Tech تاشو است و می توان آن را به راحتی در چند ثانیه تنظیم کرد. به سادگی قاب را بکشید تا ساختار باز شود و تخت شما آماده است

همسفر

3

تخت مسافرتی Zone Tech برای فعالیت هایی در فضای باز مانند کمپینگ، استراحت در ساحل یا حتی سفرهای ساده جاده ای که می خواهید قبل از ادامه سفر برای لحظاتی استراحت کنید، بهترین است.

6