1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیسه خواب
  4. کیسه خواب کمپینگ مدل Sleeping Bag 3 Seasons - ارسال ...

کیسه خواب کمپینگ مدل Sleeping Bag 3 Seasons - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

کیسه خواب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کیسه خواب 3 فصل (تابستان، بهار، پاییز) آب و هوای گرم و خنک - سبک، ضد آب، استفاده در فضای داخلی و خارجی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برای پیاده روی و کمپینگ
  • Sleeping Bag 3 Seasons (Summer, Spring, Fall) Warm & Cool Weather - Lightweight,Waterproof Indoor & Outdoor Use for Kids, Teens & Adults for Hiking and Camping

بیش از پانزده روز کاری

برند : SWTMERRY

مدل : SWTMERRY

قیمت محصول :

4,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.36 کیلوگرم

معرفی محصول

کیسه خواب کمپینگ مدل Sleeping Bag 3 Seasons - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری SWTMERRY
رنگ سبز
فصل تمام فصول
درجه بندی دما مفرط
رده سنی بزرگسال، کودک، جوان

درباره این محصول

  • طراحی شده برای آب و هوای سرد و خنک - کیسه خواب های ما دارای طراحی ضد آب و مقاوم در برابر آب و هوا هستند تا شما را حتی در شرایط شدید گرم نگه دارند - این امر از طریق فناوری پر کردن دوبل به دست می آید.
  • مورد استفاده برای 3 فصل - دمای درجه بندی شده 41-77 ℉ (5-25 ℃). دمای راحتی 50-68 درجه سانتیگراد (10-20 درجه سانتیگراد) است. طراحی قابل حمل، سبک و جمع و جور که حمل آن در مواقع اضطراری راحت است، و توانایی آن در تحمل شرایط آب و هوایی شدید - مطمئنا بهترین کیسه خواب برای کوله پشتی و ماجراجویی است.
  • حمل و تمیز کردن آسان - کیسه خواب ها نیز بسیار آسان تمیز می شوند زیرا برای شستشوی ماشینی ایمن تر هستند. هر کیسه خواب همراه با یک کیسه حمل مناسب برای سفر، یک کیسه فشاری با بند ارائه می شود که نگهداری و حمل کیسه خواب مخمل خواب دار را در کنار آن بسیار راحت می کند.
  • طراحی زیپ پایین - زیپ جدا شده در پایین همچنین می تواند باعث شود پاهای شما اغلب از طریق باد بیرون بیایند، شما می توانید خوب بخوابید. کیسه خواب ها در رنگ های متنوعی موجود است که برای کل خانواده شخصی سازی شده است و بهترین هدیه برای پسران و دختران است.
  • مواد - مواد پوشش بیرونی: نایلون 210 تنی، پارچه های دنج، ضد آب و قابل تنفس؛ مواد آستر: پونجی پلی استر 190 تن. مواد پرکننده: 100% فیبر توخالی. کیسه خواب وسیله خوبی برای مسافرت و پیاده روی است.

 

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال، کودک، جوان
رنگ سبز
اندازه مجرد
مواد بیرونی پلی استر
فصل تمام فصول
امکانات تراکم پذیر
ورزش کوله پشتی، کمپینگ و پیاده روی
باتری ها گنجانده شده است؟ نه
نام تجاری SWTMERRY
نوع مواد پر پلی استر
شرکت تولید کننده SWTMERRY
مرجع سازنده SL
ابعاد محصول 37 × 27 × 7.62 سانتی متر؛ 1.36 کیلوگرم
ASIN B0827KW7LF