1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرویس و ظروف پخت و پز
  4. مجموعه ظروف نان پز سرامیکی نچسب Caraway Nonstick Ceram...

مجموعه ظروف نان پز سرامیکی نچسب Caraway Nonstick Ceramic Bakeware Set (11 Pieces) - ارسال 10 الی 15 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مجموعه ظروف نان پز سرامیکی نچسب زیره (11 عدد) - ورقه های پخت، انواع تابه های پخت، قفسه خنک کننده و انبار - بدنه فولادی آلومینیومی - غیر سمی، بدون PTFE و PFOA - خاکستری
  • سایز : 11 عدد مواد بدنه استیل آلومینیومی + دستگیره های استیل ضد زنگ نام تجاری زیره سیاه رنگ خاکستری دستورالعمل های مراقبت از محصول فقط شستشو با دست اجزای شامل ورقه های پخت، قالب مافین فنجانی، قالب مستطیلی، قالب مربعی، قالب لوف، قالب دایره ای، قفسه خنک کننده، و محل نگهداریورقه های پخت، قالب مافین فنجانی، قالب مستطیلی، قالب مربعی، قالب لوف، قالب دایره ای، قفسه خنک کننده، و محل نگهداری

ده الی پانزده روز کاری

برند : Caraway

مدل : 11 Pieces

قیمت محصول :

85,521,260,000تومان

مشخصات محصول

وزن 15 کیلوگرم

معرفی محصول

مجموعه ظروف نان پز سرامیکی نچسب Caraway Nonstick Ceramic Bakeware Set (11 Pieces) - ارسال 10 الی 15 روز کاری

  • CARAWAY NOW LIVE ON AMAZON: رسمی است! ما مجموعه‌های ظروف شیرینی با طراحی زیبا و آگاهانه خود را در آمازون راه‌اندازی کرده‌ایم تا همه از آن لذت ببرند. وقت آن است که بازی پخت و پز خود را تقویت کنید و دکوراسیون آشپزخانه خود را زیبا کنید!
  • به طور طبیعی نچسب: ورقه‌ها و تابه‌های نچسب ظروف شیرینی ما قبل از پخت به آماده‌سازی کمتری نیاز دارند و برای تمیزی بدون لک به حداقل تمیز کردن نیاز دارند، که تجربه پخت سالم و آسانی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • پوشش غیر سمی: پخت سالم با زیره شروع می شود. همه ورقه‌ها و تابه‌های ظروف شیرینی پزی ما فاقد PTFE، PFOA، PFAS، سرب، کادمیوم و سایر مواد سمی هستند که می‌توانند به غذای شما نفوذ کنند و آنها را برای شما، خانواده‌تان و محیط زیست ایمن کنند.
  • ساخته شده برای ماندگاری: این مجموعه از ورقه‌ها و تابه‌ها می‌تواند دمای فر را تا 550 درجه فارنهایت تحمل کند. پس از اتمام پخت کالاهای خوشمزه خود، به سادگی با دست بشویید و آنها را دوباره در سازمان دهندگان قرار دهید تا مطمئن شوید که در شرایط عالی باقی می مانند.
  • داخل جعبه: این مجموعه 11 تکه ظروف شیرینی پزی شامل یک ورقه پخت 18x13 اینچی با دسته، ورقه پخت 10x15 اینچی، قالب مافین 12 فنجان، قالب مستطیلی 9x13 اینچی با دسته، تابه مربع 9 اینچی، قالب نان 1 پوندی، دو عدد 9 ” تابه‌های دایره‌ای، قفسه خنک‌کننده 18x13” و دو سازمان‌دهنده ذخیره‌سازی.

جزییات فنی

نام تجاری زیره
شماره مدل BW-MEGS-GRY
رنگ خاکستری
ابعاد بسته بندی ‎57.66 x 39.37 x 38.61 سانتی‌متر؛ 15.01 کیلوگرم
مواد بدنه استیل آلومینیومی + دستگیره های استیل ضد زنگ
وزن مورد 15 کیلوگرم
ASIN B09YTFZLW5


توضیحات محصول

ابزارهای مناسب برای شغل

بازی پخت خود را با مجموعه 11 تکه ظروف شیرینی Caraway ارتقا دهید. اکنون زمان مناسبی است که به یک ظروف شیرینی پزی غیر سمی و نچسب بروید. چه در حال سرو کردن، پختن، کباب کردن، یا کلوچه درست کردن باشید، ما یک قطعه برای آن داریم. هر قطعه با کیفیت بالا، ایمن و برای محیط زیست بهتر است.

ایمن، بادوام، پخت آسان و تمیز کردن آسان‌تر

با روکشی فاقد PTFE، PFOA، PFA و فلزات سنگین، سینی پخت سرامیکی و ظرف پخت ما برای جلوگیری از هرگونه شستشوی شیمیایی طراحی شده است و آن را برای شما، خانواده و دوستانتان ایمن می‌سازد.

با بدنه سبک استیل آلومینیومی و دسته های استیل ضد زنگ، ورقه ها و تابه های پخت Caraway بادوام، ماندگار هستند و زنگ نمی زنند.

همچنین، پوشش سرامیکی روی این ست ظروف نچسب را می توان به راحتی پاک کرد و پس از استفاده، صرف نظر از چسبندگی و خوشمزه بودن مواد شما، پاک کرد.

چرا باید زیره را انتخاب کنید؟

شما با این مجموعه ظروف شیرینی با طراحی زیبا که به همان اندازه که آشپزی با آن شگفت انگیز است، شگفت زده خواهید شد.

همچنین یک انتخاب عالی برای کسانی است که نسبت به محیط زیست آگاهی بیشتری دارند، زیرا در مقایسه با سایر ظروف PTFE 60٪ CO2 کمتری منتشر می کند. در Caraway، ما مأموریت داریم تا کالاهای خانگی با طراحی خوب بسازیم که استانداردهای آنچه را که با آن‌ها می‌پزید و می‌پزید را با دقت بالا می‌برد.

به عبارت ساده، محصولات ما به گونه ای طراحی شده اند که زندگی شما را آسان تر و سالم تر کنند.