1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرویس و ظروف پخت و پز
  4. ماهی تابه نچسب اسمگ Smeg مدل CKFW3001CRM - ارسال 20 ...

ماهی تابه نچسب اسمگ Smeg مدل CKFW3001CRM - ارسال 20 الی 25 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

بیش از پانزده روز کاری

برند : Smeg

مدل : CKFW3001CRM

قیمت محصول :

19,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.72 کیلوگرم

معرفی محصول

ماهی تابه نچسب اسمگ Smeg مدل CKFW3001CRM - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری اسمگ
مواد فولاد ضد زنگ
ویژگی های خاص ایمن اجاق گاز، سازگار با اجاق گاز
رنگ کرم رنگ
ظرفیت 5.5 کوارت

درباره این محصول

  • ساخته شده از 6 لایه با کیفیت عالی: با کف فولادی ضد زنگ، بدنه آلومینیومی فورج سرد، لایه سند بلاست برای تثبیت پوشش نچسب، پوشش پرایمر، لایه نچسب با ذرات سرامیکی و لایه بالایی نچسب.
  • استفاده آسان: کناره های پایین استفاده از کفگیر یا سایر ظروف آشپزخانه را در حین پخت و پز یا انداختن غذا و همچنین ریختن مستقیم غذا در بشقاب را آسان می کند. سوراخ هایی را برای بهبود قابلیت استفاده در حین پخت و پز و نگهداری آسان ایجاد کنید
  • فن آوری فرآیند آهنگری سرد: ضخامت بیشتر فقط در صورت نیاز: پایین، برای توزیع یکنواخت گرمایش، و لبه، برای استحکام بیشتر. صفحه پایین طراحی شده برای اطمینان از بهترین همگنی در توزیع گرمایش روش ثابت ثبت اختراع برای جلوگیری از تغییر شکل پایه
  • مزایای پوشش نچسب PTFE: پوشش نچسب چند لایه با ماندگاری طولانی برای پخت و پز سالم. ایمن برای استفاده روزانه: بدون PFOA، بدون نیکل، بدون فلزات سنگین.
  • ایمن در فر: تا 250 درجه سانتیگراد/480 درجه فارنهایت و سازگار با القایی، گازی، سرامیکی، برقی و تابشی. ابعاد: 3.7 x 21 x 12 اینچ. ساخت ایتالیا

جزییات فنی

نام تجاری اسمگ
شماره مدل CKFW3001CRM
رنگ خامه
قطر 12 اینچ
ظرفیت 5.5 لیتر
مواد فولاد ضد زنگ
مدل های سازگار القایی سطح صاف، گاز
ویژگی های خاص ایمن اجاق گاز، سازگار با اجاق گاز
وزن مورد 2.72 کیلوگرم
نمک B099Q5BN4S

توضیحات محصول

 

ظروف آشپزی SMEG

Smeg اولین مجموعه ظروف پخت و پز خود را معرفی می کند که توسط استودیویی از میلان توسط Raffaella Mangiarotti و Matteo Bazzicalupo طراحی شده و کاملاً ساخت ایتالیا است.

این مجموعه برای آشپزی سالم و متنوع طراحی شده است. آشپزی سالم، از آنجایی که روکش نچسب موثر به این معنی است که می توانید در عین کاهش میزان روغن و گریس، آشپزی کنید و تنوع زیادی داشته باشید زیرا این طیف شامل مدل های مناسب برای انواع رژیم ها با اندازه های مختلف است.

طیف وسیعی از ظروف آشپزی که برای قرار دادن روی میز یا گذاشتن روی اجاق گاز زیبا و کاربردی برای قرار دادن در کابینت شما هستند، نتیجه دانش گسترده این برند در آشپزخانه است.

این محدوده به لطف پایه ثبت شده با اجاق گاز، القایی، سرامیک شیشه ای و برقی سازگار است. استفاده از دستگیره های فولادی ضد زنگ، همراه با درب شیشه ای، این موارد را برای استفاده در اجاق گاز تا دمای 250 درجه سانتیگراد و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ایده آل می کند.

ظروف آشپزی Smeg به عنوان یک هدیه برای افراد غذاخوری یا کسانی که از چیدمان آشپزخانه خود با محصولاتی با طراحی پیچیده لذت می برند بسیار عالی است.