1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کتری ، قوری و لوازم سرو چای
  4. کتری چای سوت دار زیره 2 کوارت Caraway 2 Quart ...

کتری چای سوت دار زیره 2 کوارت Caraway 2 Quart Whistling Tea Kettle - ارسال 10 الی 15 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کتری چای سوت دار زیره 2 کوارت - قابلمه استیل ضد زنگ بادوام - جوش سریع، آگنوستیک اجاق گاز - غیر سمی، بدون PTFE و PFOA - شامل جای قابلمه - مه
  • رنگ غبار مواد فولاد ضد زنگ نام تجاری زیره سیاه سبک نوین ظرفیت 2 کوارت

ده الی پانزده روز کاری

برند : Caraway

مدل : 2 Quart Whistling Tea Kettle

قیمت محصول :

15,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.88 کیلوگرم

معرفی محصول

کتری چای سوت دار زیره 2 کوارت Caraway 2 Quart Whistling Tea Kettle - ارسال 10 الی 15 روز کاری

  • ملزومات آشپزخانه مدرن: کتری چای Whistling ما با معرفی ظاهر مدرن ما از ضروریات آشپزخانه کلاسیک، به زیبایی با مواد غیر سمی ساخته شده است تا آب جوشیده شما را تمیز و عاری از مواد شیمیایی مضر نگه دارد.
  • طراحی بالا: چه به دنبال تکمیل مجموعه Caraway خود باشید و چه به دنبال یک اجاق گاز مرکزی جدید باشید، کتری چای از جنس استنلس استیل ما در هفت رنگ مدرن ارائه می شود که طراحی هر آشپزخانه را ارتقا می دهد.
  • جای قابلمه گنجانده شده است: هر کتری چای دارای یک جا قابلمه رایگان است که کار با کتری شما را بعد از جوشاندن آب آسان تر می کند. نگهدارنده قابلمه همچنین می تواند به عنوان سنگ زنی استفاده شود تا پیشخوان یا میز شما را از گرما در امان نگه دارد.
  • STOVETOP AGNOSTIC: طراحی شده برای جوش سریع، هر کتری چای 2 لیتری با بدنه ای از فولاد ضد زنگ ساخته شده و با سرامیک غیر سمی پوشانده شده است. قابل استفاده بر روی هر نوع اجاق گاز اعم از القایی، گازی و برقی.
  • مورد تایید سیاره: قابلمه چای زیره عاری از PTFE، PFOA، PFAs، سرب و کادمیوم است. کتری های اجاق گاز ما با موادی طراحی شده اند که با رعایت اصول اخلاقی تولید می شوند که منجر به خروج مواد سمی نمی شود.

جزییات فنی

نام تجاری زیره
رنگ مه
ابعاد بسته بندی 27.94 x 27.94 x 26.67 سانتی متر؛ 2.88 کیلوگرم
ظرفیت 2 کوارت
مواد فولاد ضد زنگ
وزن مورد 2.88 کیلوگرم
ASIN B0BCHDP8SC

توضیحات محصول

مرکز جدید اجاق گاز شما.

با معرفی جدیدترین محصول Caraway به مجموعه ما، کتری چای Whistling ما برداشت مدرن ما از یک آشپزخانه کلاسیک ضروری است.

هر کتری 2 لیتری از فولاد ضد زنگ با روکش سرامیکی غیر سمی ساخته شده است. این عاری از PTFE، PFOA، PFAs، سرب و کادمیوم است، بنابراین شما هرگز در مورد رواناب سمی که گاهی در سایر کتری های سنتی دیده می شود نگران نخواهید بود.

درست مانند پرفروش‌ترین ظروف آشپزی و نان‌پزی ما، قوری‌های چای سوت دار ما در رنگ‌های زیبای متنوعی طراحی شده‌اند که با هر دکوراسیون آشپزخانه مطابقت دارد و با بقیه مجموعه‌های Caraway شما مطابقت دارد.

ما همچنین همراه هر یک از کتری های فولادی ضد زنگ خود یک نگهدارنده قابلمه رایگان برای جابجایی ایمن تر پس از استفاده قرار داده ایم. همچنین برای محافظت از کانترها و میزهای شما در برابر گرما، یک روکش عالی می سازد.