1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات شکار
  4. ابزار چندکاره کمپینگ مدل COOLBABY 23 Kinds - ارسال 10 ...

ابزار چندکاره کمپینگ مدل COOLBABY 23 Kinds - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات شکار
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • COOLBABY 23 Kinds Outdoor Gear Camping Survival Kit,Professional Emergency Kits Survival Gear and Equipment with Bag,for Men Camping Outdoor Adventures,Gift for Men
  • کیت بقای کمپینگ COOLBABY 23 Kinds، کیت های اضطراری حرفه ای لوازم بقا و تجهیزات همراه با کیف، برای مردان در کمپینگ ماجراجویی در فضای باز، هدیه برای مردان

ده الی پانزده روز کاری

برند : COOLBABY

مدل : COOLBABY

قیمت محصول :

4,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 660 گرم

معرفی محصول

ابزار چندکاره کمپینگ مدل COOLBABY 23 Kinds - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

مواد آلومینیوم
رنگ یک سیاه
نام تجاری بچه با نمک
ابعاد اقلام LxWxH 20*14*11 سانتی متر
اجزای شامل سیم اره، زلزله، چراغ قوه

درباره این محصول

  • 【 هدایایی برای مردان پدر】 آیا به دنبال یک هدیه منحصر به فرد و جالب برای مردان خود هستید؟ تجهیزات کمک های اولیه بقای اضطراری با کیفیت بالا، بهترین هدیه برای مردان، پدران، شوهران، خانواده، دوستان. همچنین یک ایده عالی برای هدیه برای تولد، کریسمس، روز ولنتاین است. با کیت بقای ما می‌توانید از ماجراجویی آرام‌تر و امن‌تری لذت ببرید.
  • 【چرخ دنده و کیت کمک های اولیه با کیفیت بالا】 کیت اضطراری COOLBABY حاوی محبوب ترین لوازم جانبی بقا است: قلم تاکتیکی، چاقوی تاشو، سگک بطری آب، چراغ قوه، کارت ابزار چند منظوره، کیت تاکتیکی، سوت بقا، اره خطی، سگک کوهنوردی * 2، پین *4، سواب پنبه، موچین، کیت کمک های اولیه، تجهیزات ماهیگیری، طناب بقا، دستبند چند منظوره، پتوی کمک های اولیه، باند مثلثی، برچسب گاز *2، باند PBT *2، تورنیکه، نوار پزشکی، قیچی.
  • 【تجهیزات بقای حرفه ای ارتقا یافته】 کیت بقای اضطراری COOLBABY، بسته کمک های اولیه چند منظوره کمپینگ وحشی با 23 نوع لباس ابزار، می تواند نیازهای مختلف شما را برآورده کند و امن ترین و جامع ترین محافظت را برای هر گونه فعالیت در فضای باز مانند کمپینگ، پیاده روی، مسافرت با ماشین، کوهنوردی، قایق سواری ارائه دهد. ، و غیره.
  • 【مناسب برای هر موقعیت اضطراری】 این کیت بقای اضطراری برای پزشکان تاکتیکی، ارتش، پلیس، آتش نشانان، EMT ها، شکارچیان، اولین پاسخ دهندگان، کوهنوردان، کمپینگ ها، علاقه مندان به فضای باز و بیشتر ایده آل است! ایده‌آل برای سفر، تیراندازی، شکار، کمپینگ، پیاده‌روی، ماهیگیری، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری، کوله‌پیمایی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری در کوهستان، ورزش‌های خارج از منزل، ماجراجویی‌های بیابان و غیره. این ایده‌آل برای اتومبیل، کمپینگ، پیاده‌روی، ماهیگیری، ماجراجویی در طبیعت فعالیت ها.
  • 【ضمانت پس از فروش】 مجموعه تجهیزات فضای باز همه جانبه ما برای کمک به شما در مقابله با هر نوع اضطراری طراحی شده است و سفرهای کمپینگ خود را 100٪ بدون سر و صدا می کند! ما خدمات 24 ساعته دسترسی آسان به مشتریان را ارائه می دهیم تا تجربه خرید خوبی را برای شما تضمین کنیم.

 

جزییات فنی

رنگ الف-سیاه
نوع مواد آلومینیوم
تعداد قطعات 1
اجزای شامل اره سیم، زلزله، چراغ قوه
نام تجاری COOLBABY
سازنده COOLBABY
ابعاد محصول 20 × 14 × 11 سانتی متر؛ 660 گرم
ASIN B0BM5FNP98

 سازنده

ست بالس روبیک مغناطیسی 216 تکه COOLBABY 5 سانتی متری

درباره ما

مشخصات شرکت: این شرکت که در سال 2002 تأسیس شد، همچنان بر روی اسباب‌بازی‌ها و بازی‌هایی تمرکز می‌کند که مهارت‌های حرکتی و مهارت، تعادل، بازی خلاقانه و تخیلی، هماهنگی چشم و دست، حل مسئله و البته سرگرمی را توسعه می‌دهند. معرفی برند: COOLBABY Inc. یک توزیع کننده جهانی اسباب بازی مستقر در چین است که محصولات هوشمند، ساده و سرگرم کننده را انتخاب می کند. به دنبال اسباب‌بازی‌های جالب است که با فلسفه هوشمندانه و ساده‌اش مطابقت داشته باشد و از اسباب‌بازی‌هایی که درک یا کار کردن با آن‌ها مشکل است، اجتناب می‌کند