1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. اتو
  4. اتو جیپاس مدل Geepas Gsi7791 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ ...

اتو جیپاس مدل Geepas Gsi7791 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

اتو
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Geepas Steam Iron, Black - Gsi7791

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : Gsi7791

قیمت محصول :

63,664,240,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.59 کیلوگرم

معرفی محصول

اتو جیپاس مدل Geepas Gsi7791 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
ویژگی های خاص نچسب، خود تمیز شونده
رنگ مشکی
وات 2400 وات
ابعاد اقلام LxWxH 13 × 31.8 × 16.8 سانتی متر

درباره این محصول

  • 1. 2400 وات، محافظت در برابر گرمای بیش از حد - این جعبه آهنی Geepas پس از گرم شدن تا دمای مورد نظر به طور خودکار خاموش می شود و از دمای بیش از حد و آسیب به پارچه های شما جلوگیری می کند. با 2400 وات قدرتمند و مصرف انرژی کمتر، به سرعت گرم می شود.
  • 2. عملکرد خود تمیز کردن - عملکرد خود تمیز شوندگی این اتو از رسوب نمک های آب بر روی دیواره های مخزن آب جلوگیری می کند. اتو را برای استفاده بعدی تمیز و مرتب نگه می دارد. از دردسر تمیز کردن آن جلوگیری می کند.
  • 3. انفجار بخار و عملکرد بخار - این اتو دارای دو عملکرد مختلف به نام های بخار و بخار است. با عملکرد بخار، می توانید لباس ها را سریعتر اتو کنید و چروک ها را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرید. برای مناطقی مانند یقه و سرآستین، می توانید از عملکرد Steam Burst استفاده کنید. کار شما را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.
  • 4. صفحه پوشش سرامیکی نچسب - صفحه پایه با سرامیک ساخته شده و دارای روکش نچسب است و برای انواع پارچه مناسب است. این پوشش ماندگاری بالایی دارد و حتی در دمای بالاتر به راحتی روی پارچه می لغزد بدون اینکه بچسبد.
  • 5. کنترل ترموستات قابل تنظیم - می توانید به راحتی ترموستات را روی دمای مورد نیاز تنظیم کنید و چراغ LED به شما می گوید که چه زمانی اتو در دمای لازم تنظیم شده است.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل 2724397085638
رنگ مشکی
ابعاد محصول 13 × 31.8 × 16.8 سانتی متر؛ 2.59 کیلوگرم
توان / وات 2400 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد سرامیک
ویژگی های خاص نچسب، خود تمیز شونده
وزن مورد 2.59 کیلوگرم

توضیحات محصول

1. 2400 وات، محافظت در برابر گرمای بیش از حد - این جعبه آهنی Geepas پس از گرم شدن تا دمای مورد نظر به طور خودکار خاموش می شود و از دمای بیش از حد و آسیب به پارچه های شما جلوگیری می کند. با 2400 وات قدرتمند و مصرف انرژی کمتر، به سرعت گرم می شود. 2. عملکرد خود تمیز شوندگی - عملکرد خود تمیز شوندگی این اتو از رسوب نمک های آب بر روی دیواره های مخزن آب جلوگیری می کند. اتو را برای استفاده بعدی تمیز و مرتب نگه می دارد. از دردسر تمیز کردن آن جلوگیری می کند. 3. انفجار بخار و عملکرد بخار - این اتو دارای دو عملکرد مختلف به نام های بخار و بخار است. با عملکرد بخار، می توانید لباس ها را سریعتر اتو کنید و چروک ها را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرید. برای مناطقی مانند یقه و سرآستین، می توانید از عملکرد Steam Burst استفاده کنید. کار شما را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. 4. صفحه پوشش سرامیکی نچسب – صفحه پایه با سرامیک ساخته شده و دارای روکش نچسب است و برای انواع پارچه مناسب است. این پوشش ماندگاری بالایی دارد و حتی در دمای بالاتر به راحتی روی پارچه می لغزد بدون اینکه بچسبد. 5. کنترل ترموستات قابل تنظیم – شما به راحتی می توانید ترموستات را روی دمای مورد نیاز تنظیم کنید و چراغ LED به شما می گوید که چه زمانی اتو در دمای لازم تنظیم شده است.