1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. اسکوتر
  4. اسکوتر برقی مدل Argento PI-MO-210001 - ارسال 10 الی 15 ...

اسکوتر برقی مدل Argento PI-MO-210001 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

اسکوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اسکوتر الکترونیکی Argento kpf، تاشو و قابل حمل، حداکثر برد 40 کیلومتر، حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت، حداکثر قدرت 600 وات موتور بدون برس عقب، 10 لاستیک پنوماتیک تیوبلس - مشکی/خاکستری
  • Argento kpf e-scooter, foldable & portable, max range 40km, max speed 25km/hr, peak power 600w rear brushless motor, 10 pneumatic tubeless tires - black/gray

ده الی پانزده روز کاری

برند : Argento

مدل : PI-MO-210001

قیمت محصول :

47,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 19.5 کیلوگرم

معرفی محصول

اسکوتر برقی مدل Argento PI-MO-210001 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری آرجنتو
رنگ مشکی/خاکستری
محدوده سنی (توضیحات) بالغ
ویژگی های خاص قابل حمل، تاشو
محدودیت وزن 100 کیلوگرم

درباره این محصول

  • عملکرد: کارایی بالا با راحتی عالی برای حرکت با سهولت و پایداری در ترافیک شهری، به لطف چرخ های پنوماتیک 10 اینچی با محفظه هوا و سه حالت رانندگی (6، 20، 25 کیلومتر در ساعت) با برد تا 40 کیلومتر با شارژ سریع 5 ساعت
  • قابل حمل: مکانیسم تا شدن سریع و وزن متوسط ​​باعث می شود حمل و نقل آن در اطراف و خارج از منزل آسان تر شود و در عین حال فضای کمتری برای ذخیره سازی اشغال شود.
  • ایمنی: وجود چراغ‌های راهنما یکپارچه در ترکیب با چراغ‌های جلو و عقب با درام جلو و ترمزهای الکترونیکی عقب باعث می‌شود رانندگی ایمن‌تری به خصوص در طول شب تجربه کنید.
  • سیستم بازیابی انرژی جدید: سواری همچنین می‌تواند با سیستم بازیابی انرژی جنبشی کاملاً ارتقا یافته (KERS) که با تبدیل مؤثر انرژی در هنگام ترمز کردن یا رها کردن دریچه گاز در حین رانندگی، کارایی باتری را افزایش می‌دهد، «روشن» کند.
  • شارژ سریع: شارژ سریع فوق العاده تجربه انتظار کمتر و بیشتر در حال حرکت را به خصوص به دلیل استقلال بالای آن فراهم می کند.

 

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال
نوع ترمز ترمز الکترونیکی عقب، ترمز درام جلو
رنگ مشکی/خاکستری
مواد قاب آلومینیوم
نوع مواد آلومینیوم
تعداد آیتم ها 1
امکانات قابل حمل، تاشو
تعلیق سیستم تعلیق عقب
سایز چرخ 10 اینچ
اجزای شامل راهنمای کاربر، گارانتی، اسکوتر الکترونیکی، شارژر
باتری ها گنجانده شده است؟ بله
نام تجاری آرجنتو
حداکثر ظرفیت وزنی 100 کیلوگرم
بخش یونیسکس-بزرگسال
سازنده آرجنتو
شماره مدل کالا PI-MO-210001
ابعاد محصول 120 × 51.7 × 123 سانتی متر؛ 19.5 کیلوگرم
ASIN B09P8PWVLZ

 

توضیحات محصول

جدیدترین مدل KPF از آرجنتو به لطف چرخ‌های پنوماتیک 10 اینچی با محفظه هوا و سه حالت رانندگی (6، 20، 25 کیلومتر در ساعت) با برد تا 40 کیلومتر با شارژ سریع 5 ساعته، باعث می‌شود تا مکانیسم ذخیره‌سازی سریع و تاشوی در جلو آسان‌تر شود و به لطف وجود چرخ‌های پنوماتیک 10 اینچی در ترافیک شهری، راحتی عالی را برای حرکت با سهولت و پایداری در ترافیک شهری فراهم می‌کند. و چراغ‌های روشن عقب با درام جلو و ترمزهای الکترونیکی عقب، تجربه رانندگی ایمن فوق‌العاده‌ای را به خصوص در طول شب ایجاد می‌کند. سواری همچنین می‌تواند با سیستم بازیابی انرژی جنبشی کاملاً ارتقا یافته (KERS) که کارایی باتری را با تبدیل مؤثر انرژی هنگام ترمز کردن یا رها کردن دریچه گاز در حین رانندگی «قدرت‌بخش» کند.برنامه یکپارچه با اتصال بلوتوث طراحی شده به عنوان یک "گاراژ مجازی" که به شما امکان می دهد محصولات خود را ثبت کنید و در عین حال امکان به روز رسانی دائمی آمارهای اصلی وسیله نقلیه خود مانند موقعیت آن، سطح باتری، کمک رانندگی فعال و درخواست کمک در زمان واقعی از طریق چت را فراهم می کند.