1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بارکد خوان
  4. بارکد خوان مدل NETUM QR Code Scanner C750 - ارسال ...

بارکد خوان مدل NETUM QR Code Scanner C750 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

بارکد خوان
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اسکنر کد QR NETUM، اسکنر کوچک بارکد سازگار با بلوتوث، اسکنر کوچک USB 1D 2D بارکد برای موجودی، خواننده تصویر بی سیم 2.4G برای تبلت iPhone iPad Android iOS PC POS - C750
  • NETUM QR Code Scanner, Mini Barcode Scanner Bluetooth Compatible, Small Portable USB 1D 2D Bar Code Scanner for Inventory, 2.4G Cordless Image Reader for Tablet iPhone iPad Android iOS PC POS - C750

ده الی پانزده روز کاری

برند : NETUM

مدل : C750

قیمت محصول :

30,520,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 230 گرم

معرفی محصول

بارکد خوان مدل NETUM QR Code Scanner C750 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

دستگاه های سازگار گوشی های هوشمند
منبع انرژی شارژ باتری
نام تجاری شبکه های
فناوری اتصال بلوتوث، بی سیم، کابل USB
تعداد باتری 1 عدد باتری لیتیوم پلیمری مورد نیاز است. (مشمول)

درباره این محصول

  • اسکنر بارکد تصویرگر مجهز به سنسور پیشرفته CMOS است که می تواند به راحتی بارکدهای 1D/ 2D (QR/PDF417/ Data Matrix و غیره) را از کاغذ و صفحه نمایش مانند مانیتور کامپیوتر، گوشی هوشمند یا تبلت ضبط کند و به طور موثر مشکلی را جبران کند. اسکنر لیزری نمی تواند کد صفحه را شناسایی کند.
  • کلید برق فیزیکی: در صورت بروز خطا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.
  • اسکنر بارکد جیبی با طراحی اتصال 3 در 1 ارائه می شود: سازگار با عملکرد بلوتوث. گیرنده اتصال بی سیم 2.4G. اتصال با سیم. به راحتی با لپ تاپ، رایانه شخصی، تلفن همراه، تبلت، آیفون، آی پد، POS خود متصل می شود. با Windows XP/7/8/10، Mac OS، Windows Mobile، Android OS، iOS کار کنید
  • اسکن دستی و حسگر خودکار اسکن و اسکن مداوم. باتری 1200 میلی آمپر ساعتی 20 ساعت اسکن مداوم هندزفری را تضمین می کند، بدون فشار دادن دکمه برای کارایی.
  • دو حالت آپلود: حالت آپلود فوری / حالت ذخیره سازی. حافظه داخلی آفلاین از 100000 بارکد در حالت ذخیره سازی آفلاین پشتیبانی می کند. بارکد را در زمانی که از گیرنده دور هستید اسکن و ذخیره کنید و سپس در صورت نیاز، داده ها را به صورت دسته ای در دستگاه خود آپلود کنید.

 

جزییات فنی

سازنده شبکه های
نام تجاری شبکه های
شماره مدل C750
ابعاد محصول 12.4 x 4.1 x 2.6 سانتی متر؛ 230 گرم
باتری ها 1 عدد باتری لیتیوم پلیمر مورد نیاز است. (مشمول)
رنگ بلوتوث 2 بعدی
شماره قطعه سازنده C750
وزن مورد 230 گرم

 

توضیحات محصول

ویژگی ها
مقرون به صرفه و در عین حال عملکرد بالا. طراحی شده تا استفاده آسان و سرگرم کننده باشد. یک همراه کامل اسکن تبلت. این اسکنر جیبی تصویربرداری بی سیم NETUM C750 است.

به سرعت اسکنر را با دستگاه iOS، Android یا Windows Mobile خود یا یک رایانه یا لپ تاپ استاندارد مجهز به فناوری بی سیم بلوتوث جفت کنید.

تقریباً تمام بارکدهای 1 بعدی و 2 بعدی - حتی کدهای بی کیفیت، آسیب دیده یا با کنتراست پایین - را با همان موتور تصویربرداری منطقه ای با کارایی بالا که در اسکنرهای دستی با اندازه کامل ما یافت می شود اسکن کنید. بارکدها را مستقیماً از روی صفحه نمایش تلفن همراه مشتریان خود اسکن کنید تا ابتکارات بازاریابی تلفن همراه درآمدزا باشد.

اسکنر C750 ظاهری دارد که مکمل طراحی تمیز دستگاه های مصرفی است در حالی که به راحتی با کارگران سیار شما حرکت می کنید. طراحی کانتور آن کاملا در کف دست قرار می گیرد. پلاستیک های لمسی نرم، یک دکمه ماشه بزرگ با بازخورد لمسی، و یک نشانه گیر LED سفید اسکن را آسان می کند.

اسکنر جیبی NETUM C750 برای انواع برنامه‌های مبتنی بر تبلت ایده‌آل است، از جمله:
نقطه فروش ثابت محل فروش
تلفن همراه
مدیریت موجودی
انبار/ انبار
تعامل با مشتری در فروشگاه
برنامه‌های اسکن غیر خرده‌فروشی مانند اتوماسیون نیروی فروش