1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیسه خواب
  4. تشک بادی مدل Angju Camping Sleeping Pads - ارسال 10 ...

تشک بادی مدل Angju Camping Sleeping Pads - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

کیسه خواب
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پد خواب کمپینگ، تشک بادی دوقلو با ضخامت 12 سانتی متر با پشتی قابل تنظیم پمپ هوای تعبیه شده در پد خواب بادی جمع و جور و قابل حمل برای کوله پشتی، خانه، چادر، تشک کمپینگ مسافرتی ساحلی
  • Camping Sleeping Pads, 12CM Thickness Twin Air Mattress with Adjustable Backrest Built-in Air Pump Inflatable Sleeping Pad Compact & Portable for Backpacking, Home, Tent, Beach Travel Camping Mat

ده الی پانزده روز کاری

برند : Angju

مدل : Nylon

قیمت محصول :

4,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.26 کیلوگرم

معرفی محصول

تشک بادی مدل Angju Camping Sleeping Pads - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

ویژگی های خاص بادی، باد کردن سریع، قابل تنظیم
نام تجاری آنجو
ابعاد محصول 2L x 0.7W x 0.12th متر
مواد نایلون
اجزای شامل سر تخت بادی

درباره این محصول

  • ????.????"????????????????????-???????????????????? ???? ????????????: ابعاد 12 سانتی متر ضخامت تخت خواب کمپینگ 200 × 70 × 12 سانتی متر (مسطح)، 66 × 132 × 70 × 42 سانتی متر (تکیه پشتی) پس از باد کردن. 20 درصد ضخیم تر از پد بادی کمپینگ روی آن است. بازار، ارائه یک پد 4 فصل واقعی با ارزش R تخمینی 9، شما را با راحتی بالاتر هر کجا که بنشینید پشتیبانی می کند.
  • ???????????????????????????? & ???????????????????????? ????????????????????????: این تشک خواب قابل تحمل در کارخانه ما از بهترین مواد بادوام در کارخانه ما توسط کارخانه های قفل کننده و 6P دنیا استفاده می کند. طراحی تسمه کششی و لبه های آب بندی حرارتی، وزن آن تا 220 پوند / 100 کیلوگرم، دوام را در هر شب کمپینگ پرماجرا برای شما فراهم می کند.
  • ???????????????? ???????????????????????????????????????? / ???????????????????? s، بدون نیاز به بادکننده، تشک بادی کمپینگ چند منظوره با طراحی دو پورت بادی، تکیه گاه را می توان به طور جداگانه باد یا خالی کرد. یکی برای باد کردن یا رهاسازی آهسته هوا برای تنظیم میزان بالایی که دوست دارید، و دومی برای تخلیه سریع است.
  • ???????????????????????????????????????? ????????????????????????????????: پشتی مبل را می توان باد و باد کرد تا بتوانید مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. تشک خواب چند منظوره خود باد می کند که کاملاً با بدن شما سازگار است و حداکثر راحتی دراز کشیدن و نشستن را فراهم می کند و به شما امکان می دهد در فضای باز به راحتی با عزیزان خود بخوابید.
  • ???????????????????????? ???????????? ???????????????????????????? ???????????? 28 × 10 سانتی‌متر برای قرار دادن در کوله پشتی یا چمدان. ضروری برای کمپینگ، مسافرت با ماشین، شکار و ساحل، همچنین در خانه (استخر حیاط، بالکن، اتاق خواب، اتاق نشیمن مهمان و غیره) استفاده می شود. بستگان.

 

جزییات فنی

نام تجاری آنجو
ابعاد محصول 200 × 70 × 12 سانتی متر؛ 3.26 کیلوگرم
حداکثر ظرفیت وزنی 300 کیلوگرم
مواد نایلون
ویژگی های خاص بادی، باد کردن سریع، قابل تنظیم
وزن مورد 3.26 کیلوگرم