1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم پزشکی و آزمایشگاهی
  4. تشک طب سوزنی مدل Trendy Home Spa ABM 01 - ...

تشک طب سوزنی مدل Trendy Home Spa ABM 01 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تشک طب سوزنی مرسوم خانگی اسپا - بالش ماساژ و تشک طب سوزنی که به کمردرد، گردش خون و کاهش استرس کمک می کند! ست تشک و بالش طب فشاری 27 x 17 اینچی با کیف مسافرتی
  • Trendy Home Spa Acupressure Mat - Massage Pillow and Acupuncture Mat Helping with Back Pain, Blood Circulation & Stress Relief! 27 x 17inch Acupressure Mat and Pillow Set with Travel Bag

ده الی پانزده روز کاری

برند : Trendy Home Spa

مدل : ABM 01

قیمت محصول :

114,240,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 700 گرم

معرفی محصول

تشک طب سوزنی مدل Trendy Home Spa ABM 01 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

  • تسکین استرس - زندگی در دنیای پر سرعت امروز می تواند بسیار استرس زا باشد. تشک طب فشاری و بالش گردن توسط Trendy Home Spa استرس را از بین می برد. دراز کشیدن روی تشک طب سوزنی ما با فشار دادن نقاط فشار سوزن طب سوزنی طراحی شده که می تواند حالت آرامش عمیقی را فراهم کند، اثر طب سوزنی را شبیه سازی می کند. ماساژ فشاری به از بین رفتن استرس کمک می کند و محصولات ما را به بهترین هدیه برای کاهش استرس تبدیل می کند
  • تسکین درد - با استفاده از تشک ماساژ پاک کننده گره عضلانی، درد عضلانی را کاهش دهید و برای کل بدن و ذهن خود تسکین دهید. فشار دادن بدن بر روی تشک طب سوزنی، گردش خون را در سراسر بدن بهبود می بخشد، که به کاهش درد در ماهیچه های خسته شما کمک می کند و درد را کاهش می دهد. اگر به ابزار ماساژ نقطه ماشه ای نیاز دارید، مجموعه تشک و بالش طب فشاری ما اینجاست تا به شما کمک کند.
  • تشک طب فشاری برای سردرد - گردن خود را حداقل به مدت 5 دقیقه روی بالش کششی گردن ما قرار دهید و تسکین سردرد را احساس کنید و طب سوزنی گردن را روی دستگاه تسکین فوری گردن ما تجربه کنید. تشک طب سوزنی ماساژور بافت عمیق ما همراه با بالش طب فشاری مجهز به سوزن های طب سوزنی موثر و فوم حافظه است که می تواند با هر اندازه و شکلی تنظیم شود. بالش ماساژ ما را امتحان کنید و با سردرد خداحافظی کنید!
  • تشک ماساژ کامل بدن - ما بسیار جهانی است. به دنبال بهترین هدیه برای کاهش استرس هستید؟ شما می توانید از ماساژور پشت ما برای کمردرد برای تختخواب به عنوان تشک القای خواب ضد گلوله استفاده کنید. تشک سوزنی را به عنوان ماساژور صندلی یا تشک ماساژور پا ببرید - تشک آرام بخش برای افزایش گردش خون و تمرکز. تشک نیلوفر آبی ما را به عزیزان خود هدیه دهید تا در صورت نیاز به لوازم جانبی مدیتیشن یا تشک یوگا در فضای باز از آن به عنوان تشک یوگا سیاه استفاده کنند.
  • موثر و راحت - تشک های طب فشاری ما برای تمام بدن همراه با کیف حمل دستی ارائه می شوند تا به شما کمک کنند بهترین تشک فشاری خود را به راحتی هر کجا ببرید! تشک طب سوزنی با بالش توسط Trendy Home توسط Trendy Home Spa دارای طول 27 اینچ و عرض 17 اینچ است و با هم، تشک رفلکسولوژی و بالش ماساژور گردن، در مجموع دارای 6725 نقطه طب فشاری هستند تا تجربه طب سوزنی و طب سوزنی مورد نیاز خود را با طب سوزنی ما به شما ارائه دهند. ست تشک و بالش

 

توضیحات محصول

ماساژور سر تشک یوگا تشک نماز پا اسپا تشک یوگا بدون لغزش بالش فوم حافظه دار بالش ارتوپدی

فوم غلتک مسافرتی بالش گردن بالش تشک بدنسازی تشک تمرینی تشک ژیمناستیک تشک ژیمناستیک کیسه مت یوگا

با تشک طب فشاری ما از خود مراقبت کنید

Trendy Home Spa با افتخار تشک رفلکسولوژی ما را ارائه می دهد! این یک محصول راحت و آسان برای کمک به پیشگیری و مبارزه با: استرس، سردرد، تنش عضلانی، گردش خون بد است. درد کمر، شانه، گردن و ستون فقرات. طب فشاری از چین باستان سرچشمه می گیرد، جایی که دستگاه هایی که ماساژ طب فشاری را انجام می دهند، مانند قلم طب سوزنی و تشک ماساژ پا، محصولات پزشکی جایگزین در نظر گرفته می شدند. تشک سنبله ما همچنین دارای کیف مسافرتی راحت است تا به شما کمک کند تشک کمردرد خود را به راحتی با خود ببرید. این تشک طب فشاری برای کمر وزن بسیار سبکی دارد و حمل آن راحت است.

تشک یوگا تشک پیلاتس تشک خواب آموزش تشک تناسب اندام تشک ماساژ تشک یوگا مات بالش پزشکی

خود را در الماس فرو کنید و حال خود را بهتر کنید ...

استفاده از تشک های طب فشاری ما را راحت کنید. ما فقط از روزت های با کیفیت بالا (سوزن های طب سوزنی) با نقاط فشار استفاده می کنیم، و آنها می توانند برای یک مبتدی کاملاً تیز باشند و مانند دراز کشیدن روی یک تخت از ناخن احساس کنند. توصیه می کنیم هنگام استفاده از تشک های طب سوزنی برای اولین بار از لباس های نخی نازک استفاده کنید تا در صورت نیاز بدن به نقاط فشار تشک طب سوزنی برای کمردرد عادت کند.

در ابتدا، حداکثر 5 تا 10 دقیقه از تشک طب فشاری ما استفاده کنید و اگر ناراحتی قابل توجهی وجود داشت، فوراً استفاده را متوقف کنید. بسته به نیاز و سطح تجربه خود می توانید این زمان را روزانه به 20 تا 40 دقیقه افزایش دهید.

ماساژور صورت بند تشک یوگا ماندوکا تشک یوگا تشک بدنسازی برای تمرین خانگی تشک یوگا تشک کف 10 میلی متری

تشک نقطه فشار ما از پلاستیک HIPS، پنبه و فوم ساخته شده است

مواد. در مجموع 269 گل رز پلاستیکی که هرکدام حاوی 25 نقطه فشار است، با دقت طراحی شده است که به مقدار باورنکردنی 6725 می رسد! این تعداد زیاد میخ‌ها باعث می‌شود هنگام استفاده از تشک ماساژ طب سوزنی، گردش خون در نواحی بزرگ‌تری از بدن تحریک شود.

امکانات بی پایان تشک طب سوزنی چند منظوره Trendy Home Spa را کاوش کنید.

حصیر کف پا پیام رسان سر ماساژور سر ماساژور سر ماساژور استرس سر آرامش دستگاه پیام رسان پا

بالش ماساژور دستگاه ماساژور پا بالش برای خواب بالش تقویت کننده بالش دارویی

بالش های طبی برای خواب ماساژ بالش شاکتی تشک طب فشاری اصلی تشک طب سوزنی

 

چه بخواهید آن را ماساژور پا یا آبگرم پا بنامید، محصول ما می تواند به عنوان ماساژور پا برای پمپاژ خون به پاهای سرد و دردناک یا روی ساق پا برای کمک به آرامش عضلات درد پس از دویدن استفاده شود. می توان از آن به عنوان ماساژور صندلی برای صندلی اداری یا تشک پای طب فشاری زیر میز استفاده کرد تا به شما کمک کند هنگام کار یا مطالعه تمرکز کنید. با برداشتن اسفنج و پا گذاشتن روی تشک در حین دوش گرفتن برای تحریک بیشتر گردش خون، محصول ما را به تشک دوش طب فشاری تبدیل کنید!

از ماساژور گردن در رختخواب برای کمک به خوابیدن استفاده کنید. گردن خود را روی بالش مموری فوم قرار دهید تا سردرد را تسکین دهید و اگر زمانی به محصولات تسکین گردن نیاز داشتید. در طول جلسات یوگا از ست مدیتیشن و بالش استفاده کنید و آن را به تشک یوگا تبدیل کنید. و لیست ادامه دارد...

استفاده از تشک ماساژ فقط به پشت شما محدود نمی شود. محصول کمردرد طب فشاری ما بسیار جهانی است و اهداف زیادی دارد. می‌توان از آن به‌عنوان یک تشک ورزشی تاشو استفاده کرد، و کمی بیشتر به برنامه‌های ورزشی روزانه‌ی شما جلوه بیشتری داد، و در نتیجه تبدیل به تشک‌های تمرینی برای زمین و هدیه‌ای عالی برای افرادی که ورزش می‌کنند - آن را روی عضلات منقبض بعد از باشگاه امتحان کنید و درد را احساس کنید. دور.

زنی دراز کشیده روی تخت ناخن تشک طب سوزنی هدایای تشک طب سوزنی برای کمردرد تشک فشاری برای پا

آیا شما یا عزیزانتان از درد یا استرس رنج می برید؟ به کمک خواب نیاز دارید؟

آیا تا به حال رویای داشتن تجهیزات فیزیوتراپی یا ابزارهای جالب غیر معمول را برای خانه داشته اید؟

آیا کسی را می شناسید که به وسایل دسر، لوازم مدیتیشن، تشک یوگا بدون لغزش، محصولات تسکین فیبرومیالژیا، دستگاه های تسکین درد سیاتیک، ماساژور سر برای میگرن یا کمک به تنش عضلانی نیاز دارد؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. خودتان آن را امتحان کنید و مزایای استفاده از محصولات سلامت پشتی Trendy Home Spa را تجربه کنید. روزانه 10 دقیقه از وقت خود را به آنها اختصاص دهید و تفاوت را احساس کنید.

از مزایای استفاده از محصولات ما لذت ببرید

زنانی که با نوار طب سوزنی تسکین دهنده فشار کمر هستند

این زمان شما برای استراحت است

با این مجموعه تشک و بالش طب فشاری، احساسات منفی را رها کنید، ذهن و بدن خود را در حالت آرامش قرار دهید. اجازه ندهید استرس، ترس یا عدم اطمینان زندگی شما را کنترل کند. این زمان شما برای استراحت است.

 

جزئیات محصول

  • توسط سازنده متوقف شده است: ‏ خیر
  • ابعاد محصول : 68.5 x 43 x 2 cm; 700 گرم
  • سازنده : Trendy Home Spa
  • ASIN : B0B5YKC8ZR
  • شماره مدل: ABM 01
  • کشور مبدا: چین