1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. توان بخشی
  4. دستگاه توانبخشی تثبیت پا اندام تحتانی Rehabilita...

دستگاه توانبخشی تثبیت پا اندام تحتانی Rehabilitation Machine Lower Limb Leg Fixation - ارسال 25 الی 30 روز کاری

دسته بندی :

توان بخشی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دستگاه توانبخشی تثبیت پا اندام تحتانی، روکش پا براکت پدال، تجهیزات آموزشی توانبخشی همی پلژی سکته مغزی (مشکی)
  • Rehabilitation Machine Lower Limb Leg Fixation, Pedal Bracket Foot Cover, Stroke Hemiplegia Rehabilitation Training Equipment Protective Gear (Black)

بیش از پانزده روز کاری

برند : LtuSun

مدل : Pedal Bracket Foot Cover

قیمت محصول :

15,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن -

معرفی محصول

دستگاه توانبخشی تثبیت پا اندام تحتانی Rehabilitation Machine Lower Limb Leg Fixation - ارسال 25 الی 30 روز کاری

رنگ: مشکی

  • 【قوی و محکم】 این محافظ با استحکام بالا، سبک وزن، انعطاف پذیر، آسان برای نصب و بادوام است. شما می توانید آن را به صورت انعطاف پذیر تنظیم کنید تا در حین ورزش احساس راحتی کنید و روی انواع مختلف ماشین های توانبخشی به خوبی کار کنید.
  • 【نصب آسان】 دنده محافظ دارای علائم واضح در سمت چپ و راست است، بنابراین شما سردرگم نخواهید شد. برای اسکوترها برای انجام توانبخشی مناسب است و در عرض چند دقیقه بدون هیچ ابزاری قابل نصب است.
  • 【مواد با کیفیت بالا】 محافظ های پدال از آهن فرفورژه با کیفیت بالا، مقاوم در برابر سایش، به اندازه کافی پهن و ضخیم ساخته شده اند تا در طول توانبخشی احساس راحتی و صرفه جویی بیشتری در کار داشته باشید.
  • 【VELCRO قابل تنظیم】 قابل تنظیم می توانید طول را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. محافظ پای پدال برای اکثر اسکوترهای ثابت طراحی شده است و دنده محافظ عالی می تواند تجربه ریکاوری راحت تری را برای شما فراهم کند.
  • 【اعمال روی】 بریس ثابت برای اکثر انواع پا قدرتی قدرتمند برای محکم نگه داشتن پاها یا کفش های شما برای جلوگیری از سر خوردن و ایمن ماندن در حین ورزش.