1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دهان و دندان
  4. دستگاه شستشوی دهان و دندان Oral Irrigator Cordless Water F...

دستگاه شستشوی دهان و دندان Oral Irrigator Cordless Water Flosser Rechargeable - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

دهان و دندان
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • فلوسر شارژی آب بی سیم Oral Irigator، RENPHO 300ml ضد آب نخ دندان برای تمیز کردن دندان کیت قابل حمل دندان با 4 حالت برای مسافرت، خانگی

بیش از پانزده روز کاری

برند : RENPHO

مدل : RENPHO 300ml

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 450 گرم

معرفی محصول

دستگاه شستشوی دهان و دندان Oral Irrigator Cordless Water Flosser Rechargeable - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

 

نام تجاری RENPHO
منبع انرژی شارژ باتری
رنگ سفید
حجم مخزن 300 میلی لیتر

 

درباره این محصول

  • نسخه ارتقا یافته 2020- فلوسر آب بی سیم طراحی جدید دارای محدوده فشار 30-120psi با نرخ 1800 پالس در دقیقه است (بقیه فقط 1500 پالس دارند) که برای افزایش تمیز کردن عمیق طراحی شده است. جریان هدفمند آب پلاک، ذرات غذا و باکتری ها را به روشی موثرتر، راحت تر و آسان تر از سایر برندها حذف می کند.
  • آزمایش شده توسط دندانپزشک طراحی شده در کالیفرنیا، نخ دندان های آب قابل حمل RENPHO برای دندان ها از نظر بالینی از طریق مطالعات مستقل و دانشگاهی منتشر شده برای بهبود سلامت لثه، حذف پلاک و باکتری ها به اثبات رسیده است. تیم دندانپزشکی ما با کمال میل به شما کمک خواهد کرد تا نخ دندان مناسب برای لبخند خود را پیدا کنید.
  • طراحی شخصی-این آبیاری دهان دارای 4 حالت بی صدا، نرمال، نرم، پالس و حالت DIY است. حالت نادر DIY برای انتخاب سرعتی که به بهترین وجه با شرایط دندانی شما مطابقت دارد خوب است. هیچ ناراحتی وجود ندارد، حتی کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، حالت حافظه، عملکرد خاموش شدن خودکار، صرفه جویی در انرژی بیشتر و آسان است.
  • نگهداری آسان- تکنولوژی ضد نشتی پایه گرد هوشمند، مخزن آب بزرگ، قابل جابجایی و قابل شستشو 300 میلی لیتر، طراحی ضد آب ipx7 (سطح فوق العاده بالا) با ایمنی. دیگر در حمام کثیف نیست
  • برای سفر عالی است - به لطف ویژگی‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی طراحی ثبت شده پیشرفته (در مارک‌های دیگر موجود نیست)، باتری قابل شارژ داخلی 2000 میلی‌آمپر ساعتی در صورت شارژ کامل تا 30 تا 40 روز دوام می‌آورد. برای راحتی در سفر، آن را با USB شارژ کنید. کیف مسافرتی همه چیز را به خوبی ذخیره می کند.

 


از برند

 

فلوسر آب

شستشوی بینی واتپیک

شستشوی دهان و دندان بی سیم حرفه ای Water Flosser

 

1

RENPHO ، یک شرکت جهانی که زندگی سالم هوشمند را ترویج می کند. ما متعهد به خدمات عالی هستیم و خدمات پس از فروش کاملی داریم.

  • 4 حالت: عادی / نرم / پالس / DIY
  • فشار آب 30-120 psi
  • 1400-1800 بار در دقیقه پالس آب با فشار بالا
  • 99.99٪ از باقی مانده های مواد غذایی را تمیز کنید
  • عملیات بی صدا
  • USB قابل شارژ
  • طراحی پشتی ضد لغزش

نخ دندان آب شارژی ENPHO

کارشناس حرفه ای مراقبت از دهان شما!

حتی اگر دندان‌های خود را با دقت مسواک بزنید، گوشه‌های دهانی وجود دارد که دسترسی به آن با مسواک‌های سنتی دشوار است، بنابراین باقی ماندن بقایای مواد غذایی اجتناب‌ناپذیر است که می‌تواند منجر به بوی بد دهان، بیماری لثه، پوسیدگی دندان و حساسیت دندان شود. استفاده از نخ دندان سنتی ممکن است باعث خونریزی لثه شود.

شستشوی دهان حرفه ای RENPHO می تواند مشکلات دهان و دندان فوق را به راحتی حل کند. از شستشوی دهان بی سیم RENPHO 1 دقیقه در روز استفاده کنید، می توانید بهداشت دهان و دندان سالم تر، دندان های تمیزتر و لبخندهای مطمئن تری داشته باشید!

  • دندان های حساس
  • دندان های زرد
  • پلاک دندان
  • پوسیدگی دندان
  • خونریزی لثه
  • ارتودنسی درمانی
  • بریس ها

شستشوی دهان و دندان

نخ های آب

شستشوی دهان و دندان

 

IPX7 ضد آب

درجه ضد آب IPX7 آبیاری دهان RENPHO را قادر می سازد تا محافظت داخلی و خارجی را فراهم کند. تمام بدن قابل شستشو شما می توانید بدون نگرانی از نشتی از این نخ آب زیر دوش استفاده کنید. (لطفا مطمئن شوید که پوشش سیلیکونی در محل شارژ قرار می گیرد) . قسمت پشتی آن ضد لغزش است و از نظر ارگونومی برای گرفتن و استفاده بهتر طراحی شده است.

آسان برای پر کردن و تمیز کردن

مخزن بزرگ آب قابل جدا شدن 300 میلی لیتری 2 روش مختلف را برای پر کردن آب فعال می کند و در وقت شما صرفه جویی می کند. همچنین طراحی قابل جدا شدن باعث می شود تا مخزن آب به راحتی تمیز شود. (لطفا توجه داشته باشید که قلم مو در این مورد وجود ندارد)

نکات جت 5 عددی برای استفاده تمام خانواده

آبیاری دهان شارژی RENPHO مجهز به 5 نوک جت می باشد. 4 رنگ تمام دندان های خانواده را تمیز می کند. طراحی قابل چرخش 360 درجه تمیز کردن نواحی دهانی که دسترسی به آنها با مسواک دشوار است را آسان تر می کند.

 

USN Rechargebale

واتر فلوسر حرفه ای

نخ های آب

 

فلوسر آب شارژی قابل حمل

با اندازه مناسب و طراحی سبک وزن، نخ آب RENPHO فضای زیادی را در حمام یا کیف شما اشغال نمی کند. قابل حمل برای خانه، مسافرت، سفر کاری، استفاده اداری است. همراه با کیف بند کشی برای نگهداری و حمل آسان.

آنچه در جعبه است

1 عدد شستشو دهنده دهان RENPHO

5 x نکات جت (در مجموع)

1 عدد کابل شارژ USB

1 عدد آداپتور برق

1 عدد کیسه ذخیره سازی

1 x دفترچه راهنمای کاربر

 

4 ساعت شارژ برای 40 روز استفاده

باتری 2000 میلی آمپری قابل شارژ. شارژ کامل 4 ساعته امکان استفاده 40 روزه را فراهم می کند. نیازی به شارژ مکرر نیست. شارژ آسان با کابل USB همراه که برای دستگاه های شارژ مختلف قابل استفاده است: پاوربانک، کامپیوتر، لپ تاپ، شارژر ماشین و غیره. هنگام شارژ، نشانگر شارژ قرمز تنفس می کند.

دستگاه شستشوی دهان و دندان بدون سیم