1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دهان و دندان
  4. مسواک شارژی فیلیپس مدل Philips HX9312/04- ارسال ۱۰ ا...

مسواک شارژی فیلیپس مدل Philips HX9312/04- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دهان و دندان
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مسواک برقی Philips Sonicare Diamond Clean Sonic، HX9312/04، رزگلد، دارای گواهینامه امارات متحده عربی 3 پین
  • نام تجاری فیلیپس منبع نیرو شارژ باتری رنگ رز-گلد تعداد آیتم ها 1 واحدها 1 قطعه

ده الی پانزده روز کاری

برند : Philips

مدل : HX9312/04

قیمت محصول :

16,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1047 گرم

معرفی محصول

مسواک شارژی فیلیپس مدل Philips HX9312/04- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • دندان ها را 2 برابر بهتر سفید می کند
  • کیف مسافرتی شارژ یو اس بی و شیشه شارژ.
  • Smartimer و Quadpacer
  • براش هدهای کلیک آسان
  • مزایای سلامتی: سلامت لثه را تنها در دو هفته بهبود می بخشد.
  • عملکرد: تا 7 برابر پلاک بیشتر را از بین می برد.
  • از 5 حالت شامل لهستانی و حساس (تمیز، سفید، حساس، مراقبت از لثه و لهستانی) را انتخاب کنید.
  • سرعت: تا 62000 Brush Movementmin.

جزییات فنی

اطلاعات کلی

واحدها 1 قطعه
نام تجاری فیلیپس
کشور مبدا چین
ASIN B01J9WQS9Q


توضیحات محصول

بهترین سفید کننده فیلیپس سونیکار در زیباترین مسواک برقی صوتی ما. به Philips Sonicare.p روی سر برس DiamondClean کلیک کنید تا به آرامی و در عین حال به طور موثر لکه های سطح را پاک کنید. پرزهای با بسته بندی متراکم از بین بردن لکه های مرکزی به سختی کار می کنند تا لبخند شما را 2 برابر سفیدتر در 7 روز نشان دهند. در 2 هفته سالم تر شوید*. با از بین بردن 7 برابر بیشتر پلاک در امتداد خط لثه نسبت به مسواک دستی*، سالم ترین لبخند خود را خواهید داشت. با DiamondClean، هر روز تمیزی با طراوت خواهید داشت. 5 حالت ما تمام نیازهای مسواک زدن شما را پوشش می دهد. حالت تمیز - برای تمیز کردن روزانه استثنایی، مراقبت از لثه - برای ماساژ ملایم لثه ها، پولیش - برای درخشان کردن لبخند شما، حساس – برای تمیز کردن ملایم و در عین حال موثر لثه های حساس و سفید – حالت ایده آل برای از بین بردن لکه های سطحی. مسواک زدن کامل دندان ها فقط ۲ دقیقه طول می کشد. QuadPacer ما به شما این امکان را می دهد که بدانید چه زمانی زمان بهینه را روی هر بخش از دهان خود صرف کرده اید در حالی که SmarTimer ما سیگنال می دهد که کل زمان شما تمام شده است. آنها با هم به شما کمک می کنند تا هر بار به زمان مسواک زدن توصیه شده خود برسید. شکل منحصر به فرد دسته مسواک DiamondClean شما در ترکیب با سر مسواک ما به این معنی است که حتی نقاط دشواری مانند دندان های عقب تمیز می شوند. ارتعاشات صوتی قدرتمند خمیر دندان شما را به پلاک تبدیل می کند. با حباب ها مبارزه کنید و آنها را به عمق بین دندان ها و در امتداد خط لثه خود برانید. در همان زمان دندان های شما 62000 حرکت آرام اما موثر مسواک را تجربه خواهند کرد. یک ماه میگیری ارزش مسواک زدن دستی فقط در 2 دقیقه را دارد. قاب مسافرتی لوکس USB شما به عنوان یک شارژر دو برابر می شود، بنابراین در هنگام حرکت شارژ می کنید. مسواک خود را در کیس قرار دهید و به لپ تاپ خود وصل کنید یا به پریز دیواری وصل کنید. همچنین دارای نگهدارنده سر برس برای رعایت بهداشت بیشتر در هنگام مسافرت است. در مورد شارژ در خانه، شیشه شارژر شیک ما به زیبایی در حمام شما قرار می گیرد و به عنوان یک لیوان برای شستشو بعد از مسواک زدن عمل می کند. به سادگی برس خود را داخل لیوان قرار دهید. از دو هفته استفاده منظم با یک بار شارژ کامل لذت ببرید شیشه شارژر شیک ما به زیبایی در حمام شما قرار می گیرد و به عنوان یک لیوان برای شستشو بعد از مسواک زدن عمل می کند. به سادگی برس خود را داخل لیوان قرار دهید. از دو هفته استفاده منظم با یک بار شارژ کامل لذت ببرید شیشه شارژر شیک ما به زیبایی در حمام شما قرار می گیرد و به عنوان یک لیوان برای شستشو بعد از مسواک زدن عمل می کند. به سادگی برس خود را داخل لیوان قرار دهید. از دو هفته استفاده منظم با یک بار شارژ کامل لذت ببرید


از سازنده

اطلاعات محصول

با سر برس DiamondClean ما در عرض 1 هفته لبخندی سفیدتر خواهید داشت

تا 7 برابر بیشتر از مسواک دستی پلاک برداشته می شود

سلامت لثه را تنها در 2 هفته بهبود می بخشد

با سر برس DiamondClean ما در عرض 1 هفته لبخندی سفیدتر خواهید داشت

روی سر برس DiamondClean کلیک کنید تا به آرامی و در عین حال به طور موثر لکه های سطح را پاک کنید. پرزهای لکه‌بر مرکزی با بسته‌بندی متراکم به سختی کار می‌کنند تا لبخند شما را تنها در ۷ روز ۲ برابر سفیدتر کند.*

تا 7 برابر بیشتر از مسواک دستی پلاک برداشته می شود

پرزهای با بسته بندی متراکم و با کیفیت بالا تا 7 برابر بیشتر از مسواک دستی پلاک را از بین می برند.

سلامت لثه را تنها در 2 هفته بهبود می بخشد

با تمیز کردن بهینه DiamondClean، لثه ها در عرض 2 هفته سالم تر می شوند. با از بین بردن 7 برابر بیشتر پلاک در امتداد خط لثه نسبت به مسواک دستی*، سالم ترین لبخند خود را خواهید داشت.

از 5 حالت از جمله لهستانی و حساس را انتخاب کنید

تایمرها 2 دقیقه مسواک زدن کامل را تشویق می کنند

گردن زاویه دار برای کمک به تمیز کردن در مناطق سخت

از بین 5 حالت از جمله Deep Clean و Sensitive انتخاب کنید

با DiamondClean، هر روز تمیزی واقعا با طراوت دریافت می کنید. 5 حالت ما تمام نیازهای مسواک زدن شما را پوشش می دهد. حالت Clean – برای تمیز کردن استثنایی روزانه، Gum Care – برای ماساژ ملایم لثه‌ها، Deep Clean – برای تمیز کردن عمیق قوی، Sensitive – برای تمیز کردن ملایم و در عین حال موثر لثه‌های حساس، و White – حالت ایده‌آل برای از بین بردن لکه‌های سطحی.

تایمرها 2 دقیقه مسواک زدن کامل را تشویق می کنند

فقط 2 دقیقه طول می کشد تا دندان های خود را کاملا مسواک بزنید. QuadPacer ما به شما این امکان را می دهد که بدانید چه زمانی زمان بهینه را روی هر بخش از دهان خود صرف کرده اید در حالی که SmarTimer ما سیگنال می دهد که کل زمان شما تمام شده است. آنها با هم به شما کمک می کنند تا هر بار به زمان مسواک زدن توصیه شده خود برسید.

گردن زاویه دار برای کمک به تمیز کردن در مناطق سخت

شکل منحصر به فرد دسته مسواک DiamondClean شما در ترکیب با سر مسواک ما به این معنی است که حتی نقاط دشواری مانند دندان های عقب تمیز می شوند.

فن آوری منحصر به فرد ما تمیز کردنی قدرتمند و در عین حال ملایم را برای شما به ارمغان می آورد

کیف مسافرتی شارژ USB و شیشه شارژ

ایمن و ملایم برای نیازهای بهداشت دهان و دندان شما

فن آوری منحصر به فرد ما تمیز کردنی قدرتمند و در عین حال ملایم را برای شما به ارمغان می آورد

ارتعاشات صوتی قدرتمند خمیردندان شما را به حباب های مبارزه با پلاک تبدیل می کند و آنها را به عمق بین دندان ها و در امتداد خط لثه شما می برد. در همان زمان دندان های شما 62000 حرکت آرام اما موثر مسواک را تجربه خواهند کرد. فقط در 2 دقیقه به اندازه یک ماه مسواک زدن دستی خواهید داشت.

کیف مسافرتی شارژ USB و شیشه شارژ

کیف مسافرتی USB لوکس شما به عنوان شارژر نیز عمل می‌کند، بنابراین در حین حرکت شارژ می‌شوید. مسواک خود را در کیس قرار دهید و به لپ تاپ خود وصل کنید یا به پریز دیواری وصل کنید. همچنین دارای نگهدارنده سر برس برای رعایت بهداشت بیشتر در هنگام مسافرت است. در مورد شارژ در خانه، شیشه شارژر شیک ما به زیبایی در حمام شما قرار می گیرد و به عنوان یک لیوان برای شستشو بعد از مسواک زدن عمل می کند. به سادگی برس خود را داخل لیوان قرار دهید. از دو هفته استفاده منظم با یک بار شارژ کامل لذت ببرید.

ایمن و ملایم برای نیازهای بهداشت دهان و دندان شما

نیازهای خاص شما هر چه باشد، می توانید از تجربه مسواک زدن ایمن با DiamondClean مطمئن باشید. فناوری سونیک ما برای استفاده با بریس ها، پرکننده ها، روکش ها و روکش ها مناسب است و حتی می تواند در درمان روزانه بیماری لثه استفاده شود.