1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بهداشت و مراقبت بدن
  4. دفع کننده آفات اولتراسونیک مدل Merratric Ultrasonic Pe...

دفع کننده آفات اولتراسونیک مدل Merratric Ultrasonic Pest Repeller 6 Pack- ارسال 20 الی 25 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Merratric Ultrasonic Pest Repeller 6 Pack Electronic Ultrasonic Pest Repellent Indoor Plug in Pest Control دافع اولتراسونیک برای موش حشره حشره پشه مورچه عنکبوتی سوسک
  • رنگ: سفید برند: Merratric رایحه: بی بو ویژگی های مواد: طبیعی فرم مورد: دفع کننده تعداد آیتم ها: 6

ده الی پانزده روز کاری

برند : Merratric

مدل : 6 Pack

قیمت محصول :

4,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 349 گرم

معرفی محصول

دفع کننده آفات اولتراسونیک مدل Merratric Ultrasonic Pest Repeller 6 Pack- ارسال 20 الی 25 روز کاری

  • حفاظت همه جانبه: دفع کننده آفات اولتراسونیک Merratric از فناوری فراصوت با فرکانس بالا استفاده می کند تا سیستم عصبی آفات را مختل و تحریک کند تا آنها را ناراحت کند و آنها را مجبور به ترک خانه شما کند. بنابراین این دفع کننده می تواند موش، کک، مورچه، پشه، مگس، عنکبوت، سوسک، حشرات، جوندگان و حشرات را دفع کند.
  • راه حل کنترل آفات سازگار با محیط زیست: صدای اولتراسونیک برای انسان و حیوانات خانگی قابل شنیدن نیست و محیطی امن به شما می دهد. دافع آفات اولتراسونیک فقط آفات را بدون کشتن دفع می کند، با تله موش، تله چسب، متل سوسک و اسپری حشرات خداحافظی کنید. بدون نیاز به تمیز کردن آفات مرده، دیگر نیازی به تماس با تکنسین کنترل آفات برای کمک و بدون نیاز به باتری نیست.
  • استفاده آسان: فقط دافع التراسونیک کنترل آفات الکترونیکی را در پریز برق وصل کنید و هنگامی که متوجه شدید چراغ شب آبی روشن است شروع به دفع آفات می کند. بسته به نوع آفت ارتفاعات مختلف نصب کنید: برای آفت خزنده 10 تا 30 اینچ بالاتر از سطح زمین و برای آفت در حال پرواز 30 اینچ بالاتر توصیه می شود.
  • منطقه تحت پوشش موثر گسترده: یک واحد دفع کننده آفات اولتراسونیک برای منطقه ای تا 1200 فوت مربع موثر است که برای خانه، انبار، اداره، هتل، سوپرمارکت، بیمارستان، رستوران، گاراژ و غیره مناسب است. توصیه می شود یک دستگاه را نصب کنید. برای هر اتاق در خانه خود، و اگر آفت شدید یا مناطق ذخیره سازی بزرگ دارید، می توانید واحدهای بیشتری برای نتایج بهتر اضافه کنید.
  • با آفات خداحافظی کنید: بر اساس فناوری فیزیکی کنترل آفات، نتایج معمولی بسته به شدت آلودگی آفت می تواند 3-4 هفته طول بکشد. لطفا توجه داشته باشید که آفات در ابتدای روزهای استفاده به طور معمول افزایش می یابد، زیرا پس از حمله اولتراسونیک از محل زندگی دور می شوند!

جزییات فنی

ابعاد محصول 15.24 x 12.7 x 7.62 سانتی متر؛ 349 گرم
شماره قطعه UHB1-6
سازنده مراتریک
شماره مدل کالا UHB1-6
ASIN B089VWMDRM