1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات استریم
  4. دوربین داش خودرو مدل VIOFO A129 Pro 4K Dash Cam ...

دوربین داش خودرو مدل VIOFO A129 Pro 4K Dash Cam - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات استریم
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • VIOFO A129 Pro 4K Dash Cam 3840x2160P Ultra HD 4K Dash Sensor 8MP Sony GPS Wi-Fi، حالت پارک بافر، سنسور G، تشخیص حرکت، WDR، ضبط حلقه (A129ProDuo) (دوربین جلو A129Pro)
  • نام تجاری VIOFO وضوح تصویربرداری 2160p روش کنترل برنامه ابعاد محصول 7D x 14W x 11H سانتی متر وزن مورد 0.8 پوند

بیش از پانزده روز کاری

برند : VIOFO

مدل : A129 Pro

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 362.87 گرم

معرفی محصول

دوربین داش خودرو مدل VIOFO A129 Pro 4K Dash Cam - ارسال 15 الی 20 روز کاری

  • دوربین داش کم 4K واقعی Ultra HD با سنسور سونی 8 مگاپیکسلی IMX317 با کیفیت بالا، نمایی فوق‌العاده واضح را با کیفیت Ultra HD 4K 3840 * 2160 @30fps می‌گیرد. رزولوشن 4K کیفیت فیلمبرداری شگفت انگیزی را ارائه می دهد که چهار برابر بیشتر از یک فیلمبرداری معمولی Full HD است. به شما کمک می کند تا بیشتر جزئیات تابلوهای خیابان، پلاک و غیره را بخوانید. هنگام رانندگی به شما آرامش می دهد.
  • Super Night Vision و WDR ارتقا یافته با سنسور تصویر 8 مگاپیکسلی ارائه می‌شود، تصویری بسیار واضح‌تر از اکثر دوربین‌های داشبورد در شب ارائه می‌کند، با لنز ارتقا یافته 7 شیشه F1.8 و فناوری WDR (محدوده دینامیکی گسترده) ترکیب می‌شود، تصویر واضح‌تری را حفظ می‌کند و به صورت خودکار نور را در مناطق روشن و تاریک متعادل کنید. به ثبت جزئیات واضحی که دوربین‌های دیگر نمی‌توانند بخوانند، مانند علائم جاده‌ای، پلاک‌ها کمک کنید.
  • Wi-Fi داخلی و GPS وای فای دو بانده 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز می تواند در دو محدوده فرکانس استاندارد مختلف برای جلوگیری از تداخل بی سیم انتقال دهد. سیگنال وای فای پایدارتر و سرعت وای فای سریع تر، سرعت فوق العاده ای را برای انتقال فایل به ارمغان می آورد. با GPS Logger، دوربین داشبورد می تواند سرعت فعلی و موقعیت مکانی GPS را ثبت کند، همچنین به طور خودکار زمان را با همگام سازی با ماهواره تصحیح می کند. مهر زمانی را می توان در ویدیو جاسازی کرد. می توانید مسیر GPS را در VIOFO APP بررسی کنید.
  • حالت پارک بافر حالت پارک بافر می‌تواند رویدادهایی را که منجر به ضربه/حرکت شناسایی شده‌اند ضبط کند. دوربین خودرو 15 ثانیه قبل از رویداد و 30 ثانیه بعد از رویداد ویدیو را ذخیره می کند. این یک ویژگی عالی است و یک حالت پارک واقعی را کامل می‌کند، زیرا می‌تواند اطلاعات حیاتی زیادی در پیشبرد هر ضبطی که شروع شده باشد، وجود داشته باشد. برای استفاده از حالت پارکینگ بهتر است کابل هارد وایر VIOFO HK3 را جداگانه خریداری کنید.
  • توابع برتر ضبط حلقه، ضبط اضطراری، تشخیص حرکت، مرور زمان و غیره. تمام نیازهای رانندگی روزانه شما با این داش کم برآورده می شود.

جزییات محصول

  • باتری ها: 1 باتری ناشناس مورد نیاز است.
  • ابعاد محصول : 5.08 x 4.11 x 8.26 سانتی متر; 362.87 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 1 دسامبر 2020
  • سازنده: viofo
  • ASIN : B07RZQJYDW
  • شماره مدل ‏: A129PRO

توضیحات محصول

A129Pro

یادآوری مهربان A129Pro

1. ماژول GPS قبلاً در پشت بدنه دوربین نصب شده است.

2. کارت SD گنجانده نشده است، بهتر است کارت SD را حداقل یک بار در ماه فرمت کنید، لطفا از کارت SD با کارایی بالا استفاده کنید که ظرفیت آن حداقل 32 گیگابایت است.

3. لطفا از شارژر ماشین اصلی که در بسته ارائه کرده ایم استفاده کنید، شارژر ماشین A129 Duo روی A129 PRO قابل استفاده نیست.

4. ما به طور مداوم عملکرد محصول را از طریق ارتقاء سیستم عامل و APP بهبود می دهیم، می توانید آنها را از وب سایت رسمی VIOFO دانلود کنید.

ویژگی های پریمیوم

سنسور 8 مگاپیکسلی سونی

ابرخازن داخلی

حالت پارکینگ پیشرفته

سنسور 8 مگاپیکسلی سونی

با سنسور تصویر سونی، جلوی جاده را با سرعت 4K@30 فریم بر ثانیه و عقب را با سرعت 30 فریم در ثانیه @1080P ضبط کنید. طراحی با زاویه باز مناسب، دید وسیعی از جاده را حفظ می کند اما باعث خمیدگی تصویر نمی شود. ضبط ویدیویی فوق العاده واضح در روز و شب برای تجربه کاربر شگفت انگیز.

ابرخازن داخلی

برای اطمینان از قدرت پایدارتر و طول عمر بیشتر از ابرخازن با کیفیت بالا استفاده کنید. این ابرخازن عملکرد عالی داشبورد را از 5℉ تا 149℉ در تابستان بسیار گرم و زمستان سرد تضمین می کند.

حالت پارکینگ پیشرفته

در حالت پارک بافر، این داشبورد نه تنها نتایج تصادف، بلکه ضربه را نیز ثبت می کند. هنگامی که یک رویداد شناسایی می شود، یک دنباله ویدیو (از 15 ثانیه قبل از رویداد شروع می شود و 30 ثانیه بعد از رویداد به پایان می رسد) به طور دائم ذخیره می شود.

GPS Logger داخلی

ضبط اضطراری

طراحی مخفیانه

GPS Logger داخلی

GPS Logger داده های سرعت و مسیر را در فایل ویدیویی ثبت می کند و به بینندگان سازگار اجازه می دهد تا داده ها را در هنگام پخش نمایش دهند. همچنین ساعت دوربین را با زمان GPS همگام می‌کند تا فایل‌های ویدیویی به‌درستی زمان‌بندی شوند. می توانید مسیر GPS را در VIOFO APP بررسی کنید.

ضبط اضطراری

لرزش یا برخورد ناگهانی را به طور خودکار تشخیص دهید، سپس فیلم را قفل کنید و از آنها در برابر بازنویسی در ضبط حلقه محافظت کنید. هنگام تصادف از شما محافظت کند.

طراحی مخفیانه

داش کم با استفاده از برچسب 3M به راحتی در پشت شیشه جلو نصب می شود، طراحی جمع و جور جلب توجه نمی کند و جلوی دید را می گیرد.

مشخصات

کیفیت ویدیو جلو: 4K (3840 x 2160 30 فریم در ثانیه)
حسگر تصویری جلو: سنسور 8 مگاپیکسلی سونی
ذخیره سازی حداکثر 256 گیگابایت کارت microSD
زاویه دید جلو: 130 درجه
پورت ها Mini USB، AV-Out، اسلات کارت MicroSD
فرمت ویدئو MP4
باتری و شارژ بدون باتری، از خازن، 5 ولت 1 آمپر استفاده کنید
میکروفون و بلندگو ساخته شده است
دمای عملیاتی -10℃~65℃ (14℉~149℉)
بعد، ابعاد، اندازه جلو: 3.25x2x1.62 اینچ
میکروفون و بلندگو ساخته شده است

کیت سیم سخت اختیاری

کیت سیم سخت اختیاری

کیت HK3 Hardwire قدرت ثابتی را برای دوربین در هنگام خاموش بودن موتور فراهم می کند، همچنین حفاظت ولتاژ پایین را برای باتری خودرو فراهم می کند، عملکرد ACC می تواند به طور خودکار حرکت پارکینگ و ضبط عادی را بدون انتظار تغییر دهد.

CPL

لنز پلاریزه دایره ای اختیاری

CPL (عدسی قطبی دایره ای) می تواند برای کاهش بازتاب و

تابش خیره کننده از شیشه پنجره و سطوح جاده که در غیر این صورت می تواند آسیب ببیند

کیفیت تصویر، به همان شیوه ای که عینک آفتابی پلاریزه عمل می کند، به دست می آید

ویدیوی اشباع تر و زیباتر

کنترل از راه دور بلوتوث اختیاری

کنترل از راه دور بلوتوث اختیاری

کنترل از راه دور بلوتوث را می توان در مکان مناسبی قرار داد تا امکان استفاده ایمن و آسان در حین رانندگی را فراهم کند. با فشار دادن دکمه از کلیپ ویدیویی و تصویر فعلی محافظت می شود. پس از اولین استفاده، به طور خودکار به دوربین متصل می شود، بدون نیاز به هر بار روشن کردن دستی.

کارت حافظه اختیاری

کارت حافظه اختیاری

کارت‌های حافظه VIOFO MLC NAND به دوام و استقامت طولانی مدت حتی در محیط‌های شدید پی می‌برند. با سرعت انتقال سریع‌تر تا 95 مگابایت در ثانیه، کارایی انتقال را برای ضبط راحت Full HD، کیفیت فوق‌العاده 4K و ضبط سه بعدی ارائه می‌دهد و زمان انتقال ویدیوها به رایانه شما را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.