1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات استریم
  4. کنترلر Corsair مدل Elgato Stream Deck XL - ارسال ۱۰ ...

کنترلر Corsair مدل Elgato Stream Deck XL - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات استریم
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Elgato Stream Deck XL - کنترل جریان پیشرفته با 32 کلید LCD قابل تنظیم، برای ویندوز 10 و Macos 10.13 یا جدیدتر

ده الی پانزده روز کاری

برند : Corsair

مدل : Elgato Stream Deck XL

قیمت محصول :

16,800,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 410 گرم

معرفی محصول

کنترلر Corsair مدل Elgato Stream Deck XL - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • تولید زنده پیشرفته: ابزارها و پلتفرم های مورد علاقه خود را به راحتی کنترل کنید.
  • 32 کلید قابل تنظیم: فوراً اقدامات نامحدود را با یک ضربه شروع کنید.
  • ادغام های قدرتمند: Elgato Game Capture، OBS، Streamlabs، Twitch، YouTube، Twitter، Mixer، Spotify، Philips Hue، Vmix، VoiceMod و موارد دیگر.
  • عملکرد تک لمسی: تغییر، صحنه‌ها، راه‌اندازی رسانه، تعویض دوربین، تغییر نور، تنظیم صدا، ارسال توییت - هر چیزی.
  • بازخورد بصری: بدانید که دستور شما اجرا شده است.

جزییات فنی

نام تجاری کورسیر
ابعاد محصول 3.4 x 18.21 x 11.2 سانتی متر؛ 410 گرم
باتری ها باتری های لیتیوم یونی مورد نیاز است.
شماره مدل کالا 10GAT9901
سازنده کورسیر
سلسله Elgato Stream Deck XL-Advanced Stream Control، 32 کلید LCD قابل تنظیم
رنگ مشکی
بستر سخت افزاری ویندوز، مک
سیستم عامل ویندوز 10
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
محتوای انرژی باتری لیتیومی 2 کیلووات ساعت
بسته بندی باتری لیتیومی باتری های بسته بندی شده با تجهیزات
وزن باتری لیتیومی 410 گرم
تعداد سلول های یون لیتیوم 5
تعداد سلول های فلزی لیتیوم 5
وزن مورد 410 گرم

 

از سازنده

Elgato Stream Deck XL

بسیار بزرگ برای کنترل اضافی

Stream Deck XL قدرت خلاقیت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. به این معنی که کنترل بیشتری در سطح استودیو برای بهینه سازی محتوای خود دریافت می کنید. دسترسی بیشتر به ادغام های صرفه جویی در زمان. دامنه بیشتر برای افزایش ارزش تولید شما. بیشتر از همه چیزهایی که جریان شما را تازه نگه می دارد و مخاطبان شما را جذب می کند.

Elgato Stream Deck XL

معیار را حتی بالاتر تعیین می کند

یک شبکه 8×4 گسترش یافته، مجموعاً 32 کلید LCD را ارائه می دهد که هر کدام دارای وضوح واضح و پخش روان هستند. به راحتی همه آنها را با نمادهای ایستا یا پویا سفارشی کنید. از کنترل لمسی با یک لمس مانند قبل لذت ببرید. برای تأیید هر فرمان خود، بازخورد بصری فوری دریافت کنید. و به لطف یک پایه مغناطیسی ضد لغزش که در زاویه عالی محکم نگه می دارد، با اطمینان ضربه بزنید.

 

 

 

مرکز جریان شما

پخش جریانی را شروع کنید. سطوح صدا را تنظیم کنید و میکروفون خود را بی صدا کنید. روشنایی را تغییر دهید. دوربین ها را تغییر دهید یک سوم پایین را اعمال کنید. صحنه ها را تغییر دهید صفحه نمایش اینترمیت خود را فعال کنید. ویدیوها، تصاویر، GIF و صداهای روی صفحه را فعال کنید. و با امضای خود پایان دهید. هنگامی که صحبت از تولید زنده پیشرفته می شود، Stream Deck XL به شما کنترل خلاقانه عالی می دهد.

یکپارچه یکپارچه

Elgato Game Capture، OBS، Streamlabs، Twitch، YouTube، Twitter و موارد دیگر. Stream Deck XL ابزارهای شما را یکپارچه می کند و به طور خودکار صحنه ها، رسانه ها و منابع صوتی شما را شناسایی می کند. بنابراین شما می توانید مستقیماً جریان خود را در حال پرواز هماهنگ کنید. و شبکه های اجتماعی خود را در لحظه ای عالی درگیر کنید.

با کل سیستم شما کار می کند

عملکردهای کلید میانبر صفحه کلید را در قرن گذشته ایجاد کرده است. اکنون، برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها را راه‌اندازی می‌کنید، پوشه‌ها را باز می‌کنید، به متون از پیش ساخته شده دسترسی پیدا می‌کنید – حتی ویرایش ویدیو، طراحی گرافیکی، یا گردش کار تولید صوتی خود را بدون حدس زدن ساده می‌کنید. زیرا شما دقیقاً می دانید که ماکروهای شما کجا هستند و هرگز بهتر به نظر نمی رسیدند.

 

 

 

کاملا قابل تنظیم

شخصی سازی Stream Deck XL بسیار آسان است. به سادگی اقدامات را روی کلیدها بکشید و رها کنید، و نمادهای آماده را اختصاص دهید یا از نمادهای خود استفاده کنید. 32 کافی نیست؟ کلیدها را به پوشه تبدیل کنید تا هر تعداد که می خواهید عمل کنید.

به راحتی آیکون های خود را با Key Creator ایجاد کنید.

می داند چه چیزی نیاز دارید

یک لحظه شما زنده هستید و لحظه دیگر در حال ویرایش یک کلیپ، ضبط تبلیغات و بازاریابی کانال خود هستید. نمایه‌های هوشمند نامحدود با طرح‌بندی‌های کلیدی مختلف برای کارهای مختلف ایجاد کنید، و با افزایش جریان کاری خود، آن‌ها را تغییر دهید. یا Stream Deck XL را تنظیم کنید تا به طور خودکار طرح‌بندی کلید را برای شما تغییر دهد.

ایجاد واکنش های زنجیره ای

چرا روی چند کلید ضربه بزنید – برای شروع صحنه مقدماتی، توییت کردن که زنده هستید و ارسال پیام خوشامدگویی به چتتان – زمانی که یکی همه این کارها را انجام می دهد؟ درست است. اعمال نامحدود را به یک کلید اختصاص دهید و همه آنها را با یک ضربه راه اندازی کنید. یکی یکی با فواصل از هم جدا شده اند. یا با هم، به طور همزمان.

Elgato Stream Deck XL