1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات استریم
  4. دوربین داش خودرو مدل WOLFBOX G850 4K Mirror Dash Cam ...

دوربین داش خودرو مدل WOLFBOX G850 4K Mirror Dash Cam - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات استریم
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین داش آینه 4K WOLFBOX G850: دوربین آینه دید عقب 12 اینچی برای خودرو، دوربین دوگانه داش جلو و عقب، دید در شب فوق العاده، مانیتورینگ پارک، کمک معکوس، کارت TF 32 گیگابایتی و GPS
  • Style: G850 نام تجاری WOLFBOX نام مدل دوربین داش آینه 4K G850 ویژگی های خاص صفحه نمایش 12 اینچی و آینه دوربین با وضوح بالا 4K، دوربین دوگانه، مانیتورینگ پارک، عملکرد تصویر بزرگنمایی/کوچک کردن، خط کمکی معکوس، ضبط حلقه، سنسور G، ردیابی GPS، خازن فوق العاده، مقاومت در برابر دمای بالا، چرخش تصویر و آینه، زاویه قابل تنظیم، پورت TYPE-Cصفحه نمایش 12 اینچی و آینه دوربین با وضوح بالا 4K، دوربین دوگانه، مانیتورینگ پارک، عملکرد تصویر بزرگنمایی/کوچک کردن، خط کمکی معکوس، ضبط حلقه، سنسور G،… بیشتر ببین اجزای شامل آینه داش کم 4K، دوربین عقب 1080P با پیچ و نوار 3M، کارت TF 32 گیگابایت، آنتن GPS خارجی، شارژر خودروآینه داش کم 4K، دوربین عقب 1080P با پیچ و نوار 3M، کارت TF 32 گیگابایت، آنتن GPS خارجی، شارژر خودرو رنگ مشکی

بیش از پانزده روز کاری

برند : WOLFBOX

مدل : G850

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 1 کیلوگرم

معرفی محصول

دوربین داش خودرو مدل WOLFBOX G850 4K Mirror Dash Cam - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • صفحه نمایش بزرگ و واقعی 4K - مجهز به دوربین جلویی 12 اینچی استارویس 4K و دوربین عقب سونی استارویس، تجربه ویدیویی فوق العاده واضح و روان را به ارمغان می آورد، به شما کمک می کند جزئیات کلیدی مانند علائم جاده و پلاک خودرو را بخوانید و جزئیات بهتری را ارائه می دهد. . آینه دوربین داشبورد G850 پیشرفته ترین فناوری WOLFBOX را ترکیب می کند و عملکرد پرهزینه را در نظر می گیرد.
  • رابط TYPE-C و خازن فوق العاده - WOLFBOX ابرخازن و رابط TYPE-C را برای دوربین آینه ای G850 ارتقا داده است. در مقایسه با باتری‌های لیتیومی سنتی، این ابرخازن به گونه‌ای طراحی شده است که در برابر دمای شدید -4 درجه فارنهایت تا 149 درجه فارنهایت مقاومت کند تا از خطر گرم شدن بیش از حد، انفجار و ذوب شدن جلوگیری کند و عمر مفید آن دو برابر باتری‌های لیتیوم یونی است. در مقایسه با مینی یو اس بی ۵ پین سنتی، TYPE-C از سیاه شدن صفحه نمایش، راه اندازی مجدد و تغییر شکل در دمای بالا جلوگیری می کند.
  • فناوری WDR/HDR - هر دو دوربین جلو و عقب از فناوری WDR/HDR بهره می‌برند تا تصاویری واضح و واقعی را حتی در سخت‌ترین شرایط نوری ثبت کنند که هرگز توسط سایه‌ها، تابش خیره کننده، بازتاب‌ها و نور خورشید تاریک یا خراب نمی‌شوند. در شب های بارانی و برفی، دوربین پشتیبان آینه دید عقب G850 تصاویر واقعی تری را برای شما به ارمغان می آورد.
  • ضبط حلقه، سنسور G، مانیتور پارکینگ - ضبط حلقه به طور خودکار فایل‌های قدیمی را زمانی که کارت SD پر شد بازنویسی می‌کند. سنسور G برخورد ناگهانی را تشخیص می دهد و فیلم برخورد را قفل می کند، بنابراین دوربین آینه دید عقب فایل های قفل شده را بازنویسی نمی کند. مانیتور پارکینگ در حالی که خودرو خاموش است به عنوان یک سیستم دوربین نظارتی عمل می کند (نیاز به تامین انرژی توسط یک کیت سیم سخت است. Asin, B094HVXYFH)
  • کمک معکوس، رسانه جریان، چرخاندن بادامک عقب و آینه - پس از اتصال سیم قرمز بادامک عقب به الکترود مثبت چراغ معکوس، هنگامی که به چرخ دنده "R" می روید، خط معکوس ظاهر می شود. رسانه استریم صحنه پشت خودرو را 1.5 برابر بزرگتر می کند و میدان دید وسیع تری را فراهم می کند. عملکرد چرخش و آینه بادامک عقب این دوربین را کاملاً با RV ها، پیکاپ ها و کامیون ها و غیره سازگار می کند.
  • کارت 32G TF و GPS شامل - می‌توانید مستقیماً بدون خرید چیز دیگری از آن استفاده کنید، GPS و پخش‌کننده انحصاری WOLFBOX می‌توانند جهت، سرعت، موقعیت و مسیر شما را نمایش دهند. این می تواند شواهد مهمی باشد.

جزییات محصول

  • زبان: انگلیسی
  • ابعاد محصول : 30 *1.6*7.5 سانتی متر; 1 کیلوگرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۲
  • سازنده: WOLFBOX
  • ASIN : B0B1LLMCS9
  • شماره مدل: G850

توضیحات محصول

دوربین داشبور G850

آینه دوربین دوگانه دنده عقب WOLFBOX G850 4K جلو + 1080P - بهترین همراه شما در رانندگی

نکات گرم :

1. لطفاً قبل از نصب، عملکرد داش کم را با تمام لوازم جانبی آن بررسی کنید.

2. طول کابل اصلی دوربین عقب 20 فوت مناسب برای اکثر انواع خودروها می باشد. ما تا به حال 33 فوت (ASIN: B0B4NSY89 C ) کابل کششی بادامک عقب را جداگانه فروخته ایم

3. کیت سخت افزاری برای عملکرد مانیتور پارکینگ مورد نیاز است، لطفاً برای دریافت کیت سخت افزاری یا خرید جداگانه آن با ما مشورت کنید (ASIN: B094HVXYFH)

4. لطفاً کارت micro SD را به صورت موقت فرمت کنید ، در صورتی که فیلم های قفل شده ظرفیت زیادی را اشغال کرده اند، آنها را الزاماً رها کنید.

5. لطفاً از لوازم جانبی اصلی ارائه شده در بسته، فقط در صورت بروز مشکلات سازگار پس از استفاده از دیگران استفاده کنید.

6. اگر از ظرفیت کارت micro SD > 32 گیگابایت استفاده می کنید، لطفاً فرمت کارت micro SD 〔Class10 ( 10 مگابایت در ثانیه ) مورد نیاز 〕 را به FAT 32 در رایانه شخصی تغییر دهید ( یک کارت TF 32 گیگابایتی در بسته موجود است ).

7. لطفاً تأیید کنید که پورت برق سیگار شما ACC است یا خیر. ( اگر فندک پس از خاموش شدن خودرو همچنان شارژ می شود، لطفاً از کیت سیم سخت استفاده کنید یا پس از خاموش شدن خودرو شارژر خودرو را از برق بکشید، در غیر این صورت ممکن است منبع تغذیه خودرو شما تمام شود.) (توجه: در برخی از فوردها این اتفاق می افتد. /خودروهای آئودی و خودروهای برقی ) .

8. اگر خودروی شما سیستم کمکی معکوس خود را دارد، لطفاً خط معکوس G850 را نادیده بگیرید. سیستم معکوس داش بادامک آینه فقط می تواند به عنوان کمک استفاده شود. برخلاف سیستم کمک معکوس معمولی که نمای 72 درجه را نمایش می دهد، ضبط آینه می تواند نمای 180 درجه را نمایش دهد، بنابراین تصویر عقب بزرگتر خواهد بود. اگر مشکلی دارید، لطفا با احتیاط خرید کنید.

دوربین داشبورد آینه دید عقب

سوالات متداول:

1. چرا دوربین عقب من قابل شناسایی نیست؟

لطفاً ابتدا کانکتور AV و کانکتور 4 پین را بررسی کنید، ممکن است کانکتور AV&4 پین شل شده باشد، می توانید آن را سفت کرده و دوباره وصل کنید. اگر کار نکرد، ما کابل/دوربین را برای شما تعویض می کنیم.

2. وقتی ماشین روشنه چرا خودکار روشن نمیشه؟ / چرا به خاموش شدن و راه اندازی مجدد ادامه دهید؟

لطفا از کابل شارژر ماشین اصلی ما استفاده کنید ، در غیر این صورت، برخی از مشکلات رخ خواهد داد. اگر باز هم رخ داد، لطفاً به ما بگویید، ما آن را برای شما حل خواهیم کرد.

3. چرا GPS کار نمی کند؟

خودرو باید در محدوده وسیعی برای دریافت سیگنال قرار داشته باشد. اگر هنوز در یک منطقه گسترده دریافت نشد، یک مورد جدید ارسال می کنیم.

4. از کجا می توانم یک دستگاه پخش GPS تهیه کنم؟

لطفاً GPS و کارت SD را در دوربین داشبورد قرار دهید، پس از راه اندازی مجدد دستگاه، می توانید GPS_Player.txt را با آخرین دستگاه پخش کننده GPS روی کارت SD مشاهده کنید. توجه: لطفاً پیوند موجود در کارت SD را دنبال کنید یا مستقیماً با ما مشورت کنید.

5. چرا نمی توان در وقت من صرفه جویی کرد؟

لطفاً هنگام استفاده از GPS به جای [تنظیمات ساعت] [Timezone] را تنظیم کنید .

توجه: برای سؤالات بیشتر در مورد استفاده یا لوازم جانبی مورد نیاز، لطفاً دفترچه راهنما را بررسی کنید یا با ما مشورت کنید.

لنز HD

 

آینه داش بادامک محتوای بسته

شامل چه چیزی در بسته بندی است؟

 

  • دوربین داشبورد آینه ای 4K
  • دوربین عقب 1080P
  • ماژول GPS
  • کارت TF 32 گیگابایتی
  • شارژر ماشین 11 فوت
  • کابل 20 فوت برای دوربین عقب
  • تسمه های لاستیکی برای تعمیر دوربین جلو
  • راهنمای کاربری

 

WOLFBOX G850 4K جلو + دوربین دوگانه 1080P عقب

هر دو دوربین جلو و دوربین عقب G850 مجهز به فناوری WDR/HDR هستند که می‌تواند نور شدید را سرکوب کند و مکان‌های تاریک را پر کند و به شما امکان می‌دهد در شب یا در نور شدید واضح‌تر ببینید.

Stream Media DashCam تصویر عقب را به طور خودکار روی تمام صفحه نمایش می دهد وقتی ماشین را روشن می کنید. تصویر عقب 1.5 برابر بزرگتر از آینه دید عقب معمولی است. تصویر واضح تری را می توان همزمان با یک نقطه کور نادر پشت خودرو مشاهده کرد.

دوربین داشبورد آینه ای 4K

دوربین داشبورد آینه wdr

دوربین آینه ای با صفحه لمسی

رزولوشن 4K Ultra HD

مجهز به دوربین جلو 4K با کیفیت بالا و دوربین دید عقب 1080P ضد آب.

رزولوشن با وضوح بالا می تواند تصاویر بومی HD را ثبت کند، جزئیات پویا تری را برای شما به ارمغان بیاورد و می تواند به ویدیوهای واضح تری دست یابد.

فناوری WDR

هر دو دوربین جلو و دوربین عقب G850 مجهز به فناوری WDR/HDR هستند که می تواند نور شدید را سرکوب کند و مکان های تاریک را پر کند و به شما امکان می دهد در شب یا در نور شدید واضح تر ببینید.

بزرگنمایی/کوچک کردن و تنظیم زاویه

هر دو زاویه دوربین را می توان به صورت دستی تنظیم کرد تا بتوانید بهترین دید را داشته باشید.

برای بزرگنمایی و بزرگنمایی، سمت راست صفحه را بکشید.

برای تنظیم روشنایی، بالای صفحه را از چپ به راست بکشید.

آینه دوربین داشبورد G-Sensor

خط معکوس

دوربین آینه ضبط حلقه

سنسور جی

داشبورد آینه دید عقب از ماشه دستی یا ضبط خودکار اضطراری با سنسور G داخلی پشتیبانی می کند. در صورت تشخیص برخورد، فیلم را قفل می کند. یا می‌توانید روی صفحه دوبار کلیک کنید تا زمانی که فکر می‌کنید باید شواهدی داشته باشید، فیلم را ضبط کنید و فورا قفل کنید.

کمک معکوس

هنگامی که خودروی شما در دنده عقب قرار می گیرد، صفحه نمایش 12 اینچی تمام لمسی نمای عقب را با دستورالعمل های پارک نمایش می دهد تا به شما کمک کند ایمن پارک کنید. این عملکرد با سیم قرمز دوربین پشتی متصل به قطب مثبت چراغ معکوس فعال می شود.

ضبط حلقه

وقتی فضای ذخیره‌سازی پر شد، دوربین جلو و عقب به‌طور خودکار اولین بخش ویدیو را با فایل‌های جدید بازنویسی می‌کند. با فعال کردن Loop Recording، وقتی ظرفیت کامل است، هرگز نگران خرید کارت های اضافی نباشید. عملکرد پخش 2 کاناله امکان تماشای همزمان ویدیوهای جلو و عقب را فراهم می کند.

دوربین آینه ای مانیتور پارکینگ

آینه فلیپ داش کم

دوربین داشبورد جی پی اس

نظارت بر پارکینگ 24 ساعته

حالت پارک را روشن کنید، هنگامی که دوربین شوک یا حملات را تشخیص داد، دوربین شروع به ضبط می کند. دوربین خودرو از مانیتور پارکینگ 24 ساعته با حالت تایم لپس پشتیبانی می کند، لطفاً از کیت سیم سخت WOLFBOX ( Asin: B094HVXYFH ) استفاده کنید.

آینه و تلنگر عمودی

با توجه به سازگاری با خودروهای بیشتر، عملکردهای چرخش عمودی و آینه را ارتقا داده ایم. برای رفع نیاز سناریوهای نصب بیشتر مانند پیکاپ، کامیون، RV و غیره.

ردیابی GPS

با وصل بودن GPS، آینه دوربین می تواند سرعت، جهت و مسیر ماشین را ثبت کند.

همچنین دارای یک پخش کننده اختصاصی برای کمک به دریافت تمام اطلاعات GPS هنگام پخش ویدیوهای ضبط شده در رایانه است.