1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قطعات کامپیوتر
  4. دی وی دی رایتر اکسترنال مدل MAKINGTEC External CD DVD ...

دی وی دی رایتر اکسترنال مدل MAKINGTEC External CD DVD Drive - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

قطعات کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • درایو سی دی دی وی دی خارجی MAKINGTEC، رایتر سی دی فوق العاده باریک USB 3.0 با 4 پورت USB و 2 اسلات کارت TF/SD، درایو دیسک نوری برای لپ تاپ مک، کامپیوتر ویندوز 11/10/8/7 سیستم عامل لینوکس
  • MAKINGTEC External CD DVD Drive, Ultra Slim CD Burner USB 3.0 with 4 USB Ports and 2 TF/SD Card Slots, Optical Disk Drive for Laptop Mac, PC Windows 11/10/8/7 Linux OS

ده الی پانزده روز کاری

برند : MAKINGTEC

مدل : MAKINGTEC

قیمت محصول :

3,750,000تومان

مشخصات محصول

وزن 393 گرم

معرفی محصول

دی وی دی رایتر اکسترنال مدل MAKINGTEC External CD DVD Drive - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

سیستم عامل لینوکس
ویژگی های خاص ضد لغزش، سی دی رایتر
رابط سخت افزاری USB، CD-R
نام تجاری MAKINGTEC
سرعت خواندن ذخیره سازی نوری 8 برابر

درباره این محصول

  • ????【درایو سی دی خارجی برای لپ تاپ】: با توجه به اینکه اکثر لپ تاپ های جدید به درایو CD/DVD داخلی اضافه نشده اند، نمی توانید CD یا DVD را مستقیماً در لپ تاپ خود برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات یا داده ها قرار دهید. نصب سیستم این درایو نوری خارجی یک راه حل عالی است. هیچ درایور اضافی مورد نیاز نیست. Plug and Play. درایو نوری خارجی لپ تاپ با قابلیت تصحیح خطای قدرتمند، ضد لغزش و بی صدا.
  • ????【سازگاری گسترده】: سازگار با چندین سیستم عامل، از جمله Windows 11/10/8.1/7/Vista/XP، Linux و Mac OS 10.6 یا بالاتر، بنابراین می توانید از این درایو خارجی در اکثر رایانه ها از جمله MacBook Pro، MacBook استفاده کنید. ایر، آی مک، مک مینی، مک بوک پرو، مک بوک ایر، آی مک، مک مینی، مک مینی، مک بوک پرو، مک بوک ایر، مک مینی، مک مینی. لپ‌تاپ‌های ویندوزی و رایانه‌های رومیزی (توجه: کروم‌بوک‌ها، تلفن‌های Android، تبلت‌ها، پروژکتورها، تلویزیون‌ها، آی‌پدها، کامیون‌ها و اتومبیل‌ها پشتیبانی نمی‌شوند)
  • ????【CD DVD Reader و Recorder】: پس از نصب دستگاه، می توانید از این درایو CD/DVD RW خارجی برای کارهای مختلف مانند تماشای فیلم روی DVD، رایت/ریپ کردن سی دی و دی وی دی، نصب نرم افزار/سیستم/بازی و... استفاده کنید. پشتیبان گیری از اطلاعات روی دیسک ها از طریق نرم افزار مربوطه. سازگار با طیف گسترده ای از دیسک ها از جمله دیسک های CD-ROM، CD-R، CD+/-RW، DVD-ROM، DVD-R، DVD+/-RW، DVD-R DL، دیسک های VCD-ROM.
  • ????【اضافی 6 در 1 USB HUB】: این نه تنها یک خواننده و رایتر CD/DVD خارجی است، بلکه یک هاب USB با 1 پورت USB 3.0، 3 پورت USB 2.0، 1 اسلات SD و 1 کارت خوان میکرو USB است. شما می توانید سایر دستگاه های خارجی مانند درایو فلش USB، کارت SD/TF، ​​هارد اکسترنال و غیره را متصل کنید، به طور موثر مشکل پورت های USB کافی کامپیوتر را حل کنید. (توجه: اسلات SD و micro-SD را نمی توان همزمان استفاده کرد)
  • ???? 【طراحی باریک و قابل حمل کیف برای خانه، محل کار یا هر کجا که می روید. همچنین این یک ایده عالی به عنوان یک هدیه برای علاقه مندان به جمع آوری سی دی و دی وی دی است.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 16.5 x 16.5 x 2.5 سانتی متر; 393.2 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏ ‏۱۲ ژوئیه ۲۰۲۲
  • سازنده: MAKINGTEC
  • ASIN : B0B6B3WHP7

     

توضیحات محصول

KYC

سی دی یا دی وی دی خوان خارجی و رایتر

با این درایو CD یا DVD RW خارجی، می توانید DVD فیلم ها را بخوانید، سی دی های موسیقی را پخش کنید، دیسک ها را رایت و ریپ کنید، عکس ها را کپی کنید، نرم افزار نصب کنید، بازی ها، سیستم، داده های پشتیبان و غیره. و به راحتی داخل کیف مسافرتی شما می رود، همراهی عالی برای دوستداران DVD، که از همه جا استفاده می کنند.

KYC

KYC

KYC

KYC

KYC

 

سازگاری گسترده

سازگار با ویندوز 11،10، 8، 7، ویستا، XP، لینوکس و تمامی نسخه های سیستم عامل مک. ایده آل برای Apple MacBook Air، MacBook Pro، iMac، Dell، HP، Lenovo، Thinkpad، Sony، Samsung، Asus، Acer و رایانه های دیگر.

برای چه می توانید از آن استفاده کنید؟

این درایو CD یا DVD RW خارجی به ما امکان پخش فیلم‌های DVD، سی‌دی موسیقی، رایت و ریپ کردن دیسک‌ها، کپی کردن عکس‌ها، نصب نرم‌افزار، بازی‌ها، سیستم، داده‌های پشتیبان و موارد دیگر را می‌دهد.

عملکرد قدرتمند

100% لودر DVD ارتقا یافته با نام تجاری جدید با سرعت بیشتر، امپدانس کم و توانایی ضد تداخل، تجربه ای سریع و روان تر را برای شما به ارمغان می آورد.

Plug and Play

هیچ برنامه درایور اضافی مورد نیاز نیست، فقط این درایو CD یا DVD را مستقیماً به پورت USB 3.0، USB 2.0 یا USB C رایانه خود وصل کنید، به طور خودکار نصب می شود و توسط رایانه شما شناسایی می شود، سپس می توانید از آن برای خواندن یا نوشتن استفاده کنید. دیسک های CD یا DVD خود را از طریق نرم افزار مربوطه.

 

KYC

KYC

KYC

KYC

 

پورت های USB اضافی و اسلات کارت SD

این نه تنها یک رایتر درایو نوری CD یا DVD ممتاز است، بلکه به 3 پورت USB 2.0 اضافی، 1 پورت USB 3.0، 1 عدد اسلات کارت SD و 1 کارت خوان میکرو SD برای اتصال سایر دستگاه های خارجی و SD، میکرو مجهز شده است. کارت SD، مشکل رابط های ناکافی در رایانه شما را کاهش می دهد.

کابل منبع تغذیه اضافی

با یک کابل منبع تغذیه همراه باشید که می تواند برق کافی برای خلاص شدن از مشکل کمبود برق در برخی از پورت های USB کم مصرف را تامین کند.

باریک و قابل حمل

طراحی باریک و سبک وزن به ما این امکان را می دهد که این رایتر سی دی یا دی وی دی خارجی قابل حمل را در هر زمان و در هر مکانی بدون توجه به اینکه در خانه، دفتر یا در طول سفر هستید حمل و استفاده کنیم.

سیم داده قابل جدا شدن

کابل داده قابل جدا شدن طولانی‌تر با دو کانکتور USB-A و USB C استفاده از این رایتر درایو CD یا DVD خارجی را در اکثر لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی جدید و قدیمی‌تر آسان‌تر می‌کند، بدون نیاز به هاب USB، آداپتور و سیم داخلی.

KYC

KYC