1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساعت و مچ بند هوشمند
  4. ساعت مچی مدل OUPINKE Men Automatic - ارسال الی 20 ...

ساعت مچی مدل OUPINKE Men Automatic - ارسال الی 20 الی 25 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ساعت مچی اتوماتیک مکانیکی مردانه OUPINKE لباس لوکس استیل تنگستن درخشان یاقوت کبود یاقوت کبود تقویم الماس بهترین هدایای مردانه
  • OUPINKE Men Automatic Mechanical Wrist Watches Luxury Dress Tungsten Steel Luminous Waterproof Sapphire Diamond Calendar Best Gifts Men

ده الی پانزده روز کاری

برند : OUPINKE

مدل : FT-OS-G6658ZP-MB

قیمت محصول :

38,360,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 198 گرم

معرفی محصول

ساعت مچی مدل OUPINKE Men Automatic - ارسال الی 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری OLEVS
نوع نمایش آنالوگ
نوع مواد باند چرم
حرکت را تماشا کن خودکار
ویژگی های خاص نورانی

درباره این محصول

  • ساعت مچی مردانه بدون باتری: این ساعت با عملکرد سیم پیچی خودکار، بدون باتری، عمر طولانی حرکت و کیفیت بهتر است. ذخیره انرژی عالی می تواند تا 60 ساعت انرژی کاری ذخیره کند، حتی اگر آن را نپوشید، لازم نیست نگران کار نکردن آن باشید.
  • بند چرمی ساعت مردانه، بند چرمی قابل تنفس، راحت و با طراوت برای پوشیدن در تابستان، سگک ساده و آسان، نفیس و ظریف. بند چرمی آن گرم و راحت با کار بدیع است.
  • ساعت اسکلت مردانه، این ساعت با طراحی شفاف پشتی، از طریق قاب پشتی شیشه ای یاقوت کبود مصنوعی، می توانیم از زیبایی حرکت سیم پیچ دستی که فضایی نجیب را به وجود می آورد، قدردانی کنیم.
  • ساعت ضد آب 3ATM، عمق 30 متری، مجهز به حلقه ضد آب مهر و موم شده، پس از آزمایش های دقیق، به راحتی می تواند با آسیب های ناشی از پاشیدن روزانه، شستن دست، تعریق و غیره به ساعت مقابله کند. و مجهز به عملکرد نورانی با پیکربندی بالا، به طوری که می توانید زمان را در تاریکی ببینید و هرگز از تاریکی نترسید.
  • خدمات گارانتی حرفه ای با برند OLEVS، ما خدمات گارانتی تمام عمر را برای ساعت های مکانیکی تمام اتوماتیک ارائه می دهیم. بازگشت رایگان ظرف 30 روز ارائه می شود. اگر در هنگام استفاده از ساعت با مشکلی مواجه شدید، لطفا با ما تماس بگیرید. ما به شما خدمات حرفه ای ارائه خواهیم کرد!