1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساعت و مچ بند هوشمند
  4. ساعت هوشمند سونتو مدل Suunto 5 G1 Burgundy Copper - ...

ساعت هوشمند سونتو مدل Suunto 5 G1 Burgundy Copper - ارسال 10 الی 15 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • سونتو 5 جی 1 مس بورگوندی
  • Suunto 5 G1 Burgundy Copper

ده الی پانزده روز کاری

برند : Suunto

مدل : SS050301000

قیمت محصول :

23,550,000تومان

مشخصات محصول

وزن 112 گرم

معرفی محصول

ساعت هوشمند سونتو مدل Suunto 5 G1 Burgundy Copper - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

 تجاری سونتو
اندازه صفحه نمایش 1.81 اینچ
ویژگی های خاص جی پی اس
شکل گرد
مخاطب هدف مردان
رده سنی جوانان
نوع مواد باند لاستیک
فناوری اتصال جی پی اس
نوع مواد مورد آلومینیوم
سطح مقاومت در برابر آب ضدآب

 


درباره این محصول

  • ساعت همه کاره GPS با بیش از 80 حالت ورزشی برای ضبط دقیق، دستورالعمل های تمرینی تطبیقی ​​با برنامه های فردی 7 روزه برای حفظ یا افزایش سطح تناسب اندام
  • حالت های باتری هوشمند برای عمر طولانی باتری (تا 40 ساعت)، ثبت دقیق مراحل، کالری و خواب، سبک وزن ایده آل برای دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری و غیره
  • کنترل موسیقی از مچ دست، به راحتی برنامه SUUNTO را به برنامه ها و سرویس های مورد علاقه خود متصل کنید، با جوامع به اشتراک بگذارید و به تجزیه و تحلیل و راهنمایی های آموزشی خاص دسترسی پیدا کنید.
  • ترکیبی از طراحی اسکاندیناوی و مواد با کیفیت بالا، بادوام، مناسب برای ماجراجویی در ورزش و زندگی روزمره، ضد آب تا عمق 50 متر

 

جزییات فنی

رده سنی جوانان
اندازه نمایشگر 1.81 اینچ
شکل گرد
امکانات جی پی اس
وات 40 وات
باتری ها گنجانده شده است؟ بله
نام تجاری سونتو
سازنده SUUNTO
زبان فرانسوی
شماره مدل کالا SS050301000
ابعاد محصول 23.5 x 5 x 1.5 سانتی متر؛ 112 گرم
ASIN B07QY33GNM

 

از سازنده

سونتو 5

یک قدم، یک ضربه، یک انقلاب، تکرار کنید. دنیای اطرافت ناپدید میشه سونتو 5 برای این لحظات ساخته شده است. این مهندسی شده است تا تا زمانی که به آن نیاز دارید با شما کار کند. یک ساعت ورزشی جمع و جور GPS با عمر باتری عالی.

سونتو 5

 

سونتو 5

ما کی هستیم

سونتو در سال 1936 زمانی که توماس وولونن، مهندس فنلاندی، روش تولید انبوه قطب نما پر از مایع را اختراع کرد، متولد شد. از آن زمان، سونتو در خط مقدم طراحی و نوآوری برای ساعت‌های ورزشی، رایانه‌های غواصی و ابزارهای ورزشی مورد استفاده ماجراجویان در سراسر جهان قرار داشته است. از بلندترین کوه‌ها تا عمیق‌ترین اقیانوس‌ها، سونتو از نظر جسمی و ذهنی ماجراجویان در فضای باز را برای تسخیر قلمرو جدید مجهز می‌کند.

  • ساخته شده در کارخانه گل سرسبد ما در وانتا، فنلاند

سونتو 5

سونتو 5 سطح تناسب اندام شما را ردیابی می کند و راهنمایی های تمرینی شما را بر اساس پیشرفت و اهداف شما تنظیم می کند. با 80 حالت ورزشی قابل تنظیم آن، می توانید بدون توجه به ورزش خود، آمارهای مرتبط را دریافت کنید. با برنامه Suunto همگام‌سازی کنید تا مسیرهای نقشه حرارتی جدید را مستقیماً از ساعت خود کاوش کنید. با اتصال به خدمات ورزشی مورد علاقه خود از برنامه Suunto، از تجربه خود حتی بیشتر بهره خواهید برد.

  • عملکرد GPS
  • سبک وزن
  • عملکرد رفاه
  • مواد با کیفیت بالا
  • کارکرد آموزشی
  • ضربان قلب مچ دست
  • نظارت بر استرس و بهبودی
  • سازگار با برنامه های ورزشی و جوامع برای برنامه ریزی تمرین، تجزیه و تحلیل، راهنمایی و موارد دیگر

سونتو 5

عمر باتری عالی

با حالت‌های باتری هوشمند سونتو 5 و عمر باتری طولانی، دیگر نگران تمام شدن آب آن نباشید. این ساعت به شما این امکان را می دهد که حالت باتری را در حال حرکت تغییر دهید یا حتی به شما یادآوری می کند که آن را شارژ کنید تا همیشه آماده باشید. سونتو 5 حتی در سخت ترین شرایط هم تسلیم نمی شود.

سونتو 5

پیگیری فعالیت روزانه و بازیابی

سونتو 5 نه تنها ورزش شما را ردیابی می کند، بلکه فعالیت روزانه، سطح استرس و کیفیت خواب شما را نیز بررسی می کند. با استفاده از این ساعت می توانید اطمینان حاصل کنید که در روزهایی که به استراحت نیاز دارید بیش از حد تمرین نکنید. خلاصه ها و روندها را در برنامه Suunto بیابید که به شما کمک می کند زندگی، تمرین و زمان ریکاوری را در تعادل نگه دارید.

با 80 حالت ورزشی قابل تنظیم آن، می توانید بدون توجه به ورزش خود، آمارهای مرتبط را دریافت کنید. با برنامه Suunto همگام‌سازی کنید تا مسیرهای نقشه حرارتی جدید را مستقیماً از ساعت خود کاوش کنید. با اتصال به خدمات ورزشی مورد علاقه خود از برنامه Suunto، از تجربه خود بهره بیشتری خواهید برد.

سونتو 5

راهنمای آموزشی تطبیقی

بر اساس سطح تناسب اندام و سابقه فعالیت اخیر، ساعت یک برنامه تمرینی 7 روزه با مدت زمان و شدت مطلوب برای هر تمرین برای بهبود تناسب اندام ایجاد می کند.

هنگامی که سطح آمادگی جسمانی تخمین زده شد، توصیه های ورزشی بر اساس سطح آمادگی فعلی و سابقه تمرین ثبت شده است.

زمانی که تغییراتی در برنامه تمرینی رخ می دهد یا زمانی که برنامه جدیدی برای یک هفته جدید آماده می شود، ساعت به کاربر اطلاع می دهد.

سونتو 5

تجربه خود را غنی کنید

Suunto 5 به برنامه کاملاً جدید Suunto متصل می شود که تمام فعالیت های شما را ثبت می کند و شما را در جریان فعالیت، خواب و روند کلی تناسب اندام خود قرار می دهد. لحظات به یاد ماندنی از فعالیت های خود را به اشتراک بگذارید و به راحتی با دیگران در انجمن برنامه Suunto درگیر شوید.

سونتو 5 با بسته ارزشی سونتو عرضه می شود. مجموعه ای از خوراکی ها و مزایای ارائه شده توسط شرکای سونتو برای ارتقای تجربه تمرینی و فضای باز شما به سطوح کاملاً جدیدی. این معاملات از آزمایش‌های رایگان و برنامه‌های آموزشی گرفته تا تخفیف‌هایی از شرکای مانند Strava، Endomondo و TrainingPeaks متفاوت است.