1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مداد رنگی
  4. ست آبرنگ لوله ای دانیل اسمیت مدل DANIEL SMITH 5ml ...

ست آبرنگ لوله ای دانیل اسمیت مدل DANIEL SMITH 5ml tubes - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

مداد رنگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دانیل اسمیت آبرنگ لوله های 5 میلی لیتری ست 10 لوله آبرنگ ژان هاینس استاد هنرمند (مجموع 10 عدد) 285610223
  • نام تجاری دانیل اسمیت رنگ چند نوع پایان براق اندازه 0.17 Fl Oz (بسته 10 عددی) حجم مورد 5 میلی لیتر

ده الی پانزده روز کاری

برند : DANIEL SMITH

مدل : 5ml tubes

قیمت محصول :

5,250,000تومان

مشخصات محصول

وزن 0.1 کیلوگرم

معرفی محصول

ست آبرنگ لوله ای دانیل اسمیت مدل DANIEL SMITH 5ml tubes - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • دانیل اسمیت، رهبر نوآور و نوآور تولید آبرنگ در سراسر جهان با بیش از 250 آبرنگ، مجموعه 10 آبرنگ زنده و هیجان انگیز ژان هاینز را در لوله های 5 میلی لیتری ارائه می دهد. این 10 رنگ مورد علاقه خاص او هستند: «کیفیت شگفت‌انگیز هر رنگی که برای این مجموعه رنگ‌های هیجان‌انگیز انتخاب کرده‌ام، منجر به جلوه‌های زیبای آبرنگی می‌شود که اغلب قابل تکرار نیستند. یک تجربه خلاقانه در هنگام نقاشی که فقط می توان آن را بهترین توصیف کرد!» -ژان هاینز
  • NICKEL AZO YELLOW: یک رنگ غنی تیره از لوله خارج می شود، به زرد درخشان و درخشان تبدیل می شود. این زرد شفاف برای برگ های پاییزی از برگ های کدرتر و قدیمی تر اخرایی تا زرد درخشان برگ های نور خورشید در برابر آسمان آبی عمیق پاییزی مناسب است! AUSSIE RED GOLD: رنگ طلایی و غنی صخره های اخرایی است که هنگام غروب آفتاب شعله ور می شوند. این طلای درخشان و مایل به قرمز، نور درخشانی را به برگ های پاییزی، گل های اواخر تابستان و مناظر می افزاید! OPERA PINK: سرخابی اولیه با ریزه‌ای از دانه‌بندی صورتی فلورسنت که برخی از درخشان‌ترین ترکیب‌های درخشانی را که تا به حال دیده‌اید تولید می‌کند!
  • QUINACRIDONE MAGENTA: این بنفش قرمز تیره به آرامی از تاریکی های عمیق تا شستشوی گل رز شفاف و درخشان را رنگ می کند که برای نقاشی گل ها ضروری است! بنفش امپریالیستی: غنی از بافت، این بنفش بسیار اشباع شده دانه بندی می شود و سایه های آلو و اولترامارین را آشکار می کند. MOONGLOW: آب این ترکیب شگفت انگیز سه رنگدانه را آزاد می کند تا معجزه کند. تماشا کنید و منتظر بمانید که قرمز آنتراکوینوئید شناور می شود، آبی اولترامارین ته نشین می شود و ویریدین رنگ بنفش حاصل را خاکستری می کند. توصیف شستشوهای روشن و تیره جذاب هرگز نمی تواند با یک تجربه شخصی مطابقت داشته باشد!
  • آبی قمری: پارچه آسمان شب در این سایه بهشتی از روی قلم مو می لغزد. گرانول سیاه ماه بر فراز ته رنگ فتالو شناور است که برای گرفتن آسمان مهتابی عالی است. جوهری مانند نیمه شب یا پراکنده مانند ماه روی آب. CASCADE GREEN: از جنگل‌های همیشه سبز مرطوب، و مراتع آلپ گرفته تا جنگل‌های باز خشک‌تر و آفتاب‌تر، کاسکاد سبز ما میلیون‌ها سایه سبز را که در آن محیط‌ها یافت می‌شود، به نمایش می‌گذارد که افزوده‌ای همه‌کاره به سبزی‌های مورد علاقه‌ی هنرمندان ما است. همانطور که آن را روی آن مسواک می زنید، تغییر ظریف از تاریکی به روشن، توهم عمق را اضافه می کند!
  • GREEN APATITE GENUINE: طیف زیبایی از سبزی - سبز زرد تازه تا زیتونی عمیق - را با یک لوله ایجاد می کند. این رنگ دانه‌بندی به رنگ سبز زیتونی تیره، تقریباً قهوه‌ای است. در شستشوها، رنگ قهوه ای از رنگ سبز طبیعی و زنده خارج می شود و بافت و کنتراست به یاد ماندنی ایجاد می کند. سبز زیر دریا: این سبزه مهیج و دانه بندی، اولترامارین فرانسوی را با طلای کویناکریدون ترکیب می کند. آلترامارین غیر آلی و رسوبی فرانسوی ته نشین می شود و دانه بندی می شود در حالی که طلای آلی و شفاف Quinacridone به شکل هاله ای طلایی شناور می شود. غلیظ، شما را به یاد کلپ دریایی گرم می اندازد.

جزییات فنی

ابعاد محصول 13.5 x 1.5 x 10 سانتی متر؛ 100 گرم
وزن مورد 0.1 کیلوگرم
حجم مورد 5 میلی لیتر
انواع پایان براق
تخصص پوشاک ارگانیک، طبیعی
آیا مونتاژ لازم است نه
باتری های مورد نیاز نه
ASIN B07V6YN41T
شماره مدل کالا 285610223

 

 

این مجموعه 10، لوله 5 میلی لیتری از آبرنگ های دانیل اسمیت شخصاً توسط ژان هاینز انتخاب شده است: "من عاشق رنگ های خیره کننده موجود در مجموعه آبرنگ دانیل اسمیت هستم و همچنین مجذوب این هستم که چگونه بسیاری از آنها با هم تعامل دارند که منجر به جلوه های منحصر به فرد می شود. برای استایل من ایده‌آل است، به همین دلیل است که از به اشتراک گذاشتن سایه‌های مورد علاقه‌ام خوشحالم.» -Jean Haines این مجموعه ای سرگرم کننده و الهام بخش از آبرنگ است که برای مبتدیانی که رنگ های شاداب را دوست دارند و همچنین حرفه ای هایی که می خواهند خلاقیتی به پالت خود اضافه کنند مناسب است. چه چیزی آبرنگ های دانیل اسمیت را برای هنرمندان سراسر جهان خاص می کند؟ ما 3 قانون برای رنگدانه هایی که در آبرنگ های خود استفاده می کنیم داریم: 1. آنها باید ایمن باشند. 2. آنها باید نور سریع باشند. از 250+ رنگ، همه دارای رده‌بندی پایداری نوری ASTM عالی (100+ سال) یا خیلی خوب (100 سال) هستند، به استثنای 2 رنگی که هنرمندان بسیار درخواست کرده‌اند. 3. آنها باید قابل اعتماد باشند. هنرمندان به رنگ‌هایی نیاز دارند که از لوله‌ای به لوله دیگر همخوانی داشته باشند که بتوانند هنگام نقاشی به آن‌ها وابسته باشند. ما آبرنگ های خود را در اوایل دهه 1990 توسعه دادیم و 18 رنگ را در سال 1993 با هدف افزودن استانداردهای بیشتر پالت و همچنین رنگ های منحصر به فرد در طول سال ها معرفی کردیم. اکنون دانیل اسمیت با بیش از 250 رنگ، گسترده ترین طیف رنگ در جهان، رنگ های منحصر به فرد زیادی دارد و به سرعت در حال تبدیل شدن به برترین تولید کننده آبرنگ در جهان است. آبرنگ های ما همچنان در دسته های کوچک تولید می شوند، آنها دست ساز هستند و برای کنترل کیفیت ثابت بسته بندی می شوند.