1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مداد رنگی
  4. مداد رنگی 72 رنگ Castle Art Supplies Tin Box - ...

مداد رنگی 72 رنگ Castle Art Supplies Tin Box - Artist Quality - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

مداد رنگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ست مداد رنگی 72 لوازم هنری Castle در جعبه حلبی زیبا - محدوده کیفی هنرمند
  • اندازه: 72 تعداد (بسته 1 عددی) نام تجاری لوازم هنری قلعه رنگ چند رنگ رنگ جوهر چند رنگ محدوده سنی (توضیحات) بزرگسال، نوجوان، سالمند مواد قلع چوب

بیش از پانزده روز کاری

برند : Castle Art Supplies

مدل : Tin Box - Artist Quality

قیمت محصول :

5,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 699 گرم

معرفی محصول

مداد رنگی 72 رنگ Castle Art Supplies Tin Box - Artist Quality - ارسال 20 الی 25 روز کاری

  • ساخته شده برای آسان کردن محدوده ضروری از 72 مداد که در خانواده های رنگی چیده شده اند. با نام، شماره گذاری و کد رنگی برای انتخاب اشتباه: مداد انتخابی خود را از 3 لایه جعبه حلبی ارائه زیبا ورق بزنید
  • نرم و در عین حال بادوام آخرین فرمولاسیون پیشرفته توسط هنرمندان و تکنسین های داخلی منجر به هسته هایی با حالت نرم و کره ای می شود که همچنین از فرو ریختن تحت فشار جلوگیری می کند و نقطه قوت خود را حفظ می کند.
  • لذتی برای استفاده از رنگ‌های رنگدانه‌شده، غنی و خامه‌ای برای پوشش صاف و لایه‌بندی بدون زحمت، ترکیب و براق کردن برای افزودن بافت و دستیابی به سایه عالی – روی کاغذ، پوسته تخم مرغ، بوم، چوب و موارد دیگر.
  • مهارت های خود را بسازید آموزش تاشو منحصر به فرد به شما امکان می دهد مهارت های مداد رنگی خود را با ایجاد مجدد تصویر تک شاخ خیره کننده روی جلد آستین اصلاح کنید.
  • تست شده، قابل اعتماد و تضمین شده توسط کارشناسان استودیو ما برای شکست دادن رقبا آزمایش شده است. مورد اعتماد قضات نهایی - 1.5 میلیون مشتری ما در سراسر جهان.

جزییات فنی

سازنده لوازم هنری قلعه
نام تجاری لوازم هنری قلعه
شماره مدل 4336949049
ابعاد محصول 21.11 x 19.99 x 3 سانتی‌متر؛ 698.53 گرم
رنگ چند رنگ
نوع مواد قلع چوب
تعداد آیتم ها 72
اندازه تعداد 72 (بسته 1 عددی)
نوع نقطه متوسط
رنگ جوهر چند رنگ
شماره قطعه سازنده ناشناخته
وزن مورد 699 گرم
ASIN B06ZZNF7GS

 


از سازنده

د

د

د

د

س

س

قلعه واقعی; هنرمند واقعی

قلعه توانا بامبورگ در نورثامبرلند، انگلستان، به قرن ششم پس از میلاد باز می‌گردد و اکنون گالری را در خود جای داده است که هنرمند مقیم ما پیتر فیلیپس در آن نمایشگاه دارد. نقاش با شهرت جهانی، او و تیم هنرمندانش لوازم هنری ما را مشخص می‌کنند، راهنماها و آموزش‌های ما را ایجاد می‌کنند، ویدیوهای ما را تولید می‌کنند و توصیه‌های عملی و دانشی را ارائه می‌دهند که از عشق مادام‌العمر به هنر ناشی می‌شود.

تحقیق و توسعه در محدوده ما

شما از همه چیز بیشتر بهره می برید زیرا ما بیشتر در همه چیز می گذاریم. در استودیوهای اختصاصی ما، کارکنان هنری و فنی ما مارک های رقابتی را آزمایش می کنند، و در جایی که آنها کوتاهی می کنند، مواد بهتری را در فرمولاسیون و انتخاب رنگدانه ها تولید می کنیم. لمس، احساس و راحتی در استفاده؛ ابزار، بسته بندی و ارائه که بهتر به نظر می رسند و کار می کنند.

قلعه در سراسر جهان

به خانواده جهانی وفادار و همیشه در حال رشد ما از هنرمندان Castle بپیوندید که به طور منظم با یکدیگر و خودمان از طریق ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، تیم خدمات مشتری زیرک ما و باشگاه Castle در ارتباط هستند - تجربیات، نکات و الهامات خلاقانه را با نمایش آثار هنری خود به اشتراک می‌گذارند. گالری وب سایت ما

قلع مداد رنگی 72 تکه

مداد رنگی 72 درجه هنرمند حرفه ای، لمس نرم، رنگی مقاوم در برابر شکست - توسط هنرمندان استودیو داخلی ما طراحی و ساخته شده است. سرنخ های غنی، خامه ای و مخملی دارای رنگدانه بالایی هستند و لایه لایه، ترکیب، جزئیات و درخشان می شوند. آنها به خانواده های رنگی سازماندهی شده اند، نامگذاری شده، شماره گذاری شده و برای تشخیص فوری کدگذاری شده و در سه سینی با قابلیت بالا بردن آسان دسته بندی می شوند. PLUS 5-Part Tutorial گنجانده شده است.

د

د

د

د

قلع ارائه قوی

جعبه قلع درجه بالا Castle Arts یک هدیه برای گنجینه و لذت بردن از استفاده است. درب 3 لولایی را که دارای تصویر تکشاخ چشمگیر است باز کنید و مدادهایی را که روی سینی‌ها قرار گرفته‌اند، با نام و شماره‌گذاری برای انتخاب آسان، آشکار کنید.

72 رنگ پر جنب و جوش

درجه هنری، سرنخ‌های شکست‌ناپذیر در طیف فریبنده‌ای از رنگدانه‌های شدید محصور شده در بشکه‌ای چوبی با لمس نرم برای کنترل تمیز و نگه‌داشتن آسان، مدادها فوق‌العاده قابل تیز کردن هستند و نقطه خود را برای رنگ‌آمیزی دقیق حفظ می‌کنند.

به طرز زیبایی قابل اختلاط

هسته های مومی با کیفیت خالص با لایه های خامه ای، کاربرد صاف مخملی و لایه بندی کنترل شده به شما امکان می دهد به آن ظاهر نرم، اشباع شده و طبیعی دست یابید که در آن رنگ ها از یک سایه به سایه دیگر ادغام می شوند و لبه ها از سخت به نرم می شوند.

ضربات استادانه

مدادهای رنگی خود را با تغییر فشار برای کنترل تراکم و استفاده از تکنیک هایی مانند جوجه کشی، هچ کردن متقاطع، کانتور کردن و نوک زدن - یا برای رسیدن به آن درخشش غنی و درخشان، فشار وارد کنید.

د