1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سرویس و ظروف پخت و پز
  4. ست ماهیتابه نینجا مدل Ninja CW102GY Foodi - ارسال 10 ...

ست ماهیتابه نینجا مدل Ninja CW102GY Foodi - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماهیتابه NeverStick Ninja CW102GY Foodi، ست ممتاز با ظرف ظرفیت 4 کوارت، سبد بخار / صافی، درب شیشه ای و اسپاتول یکپارچه، نچسب، بادوام و ایمن در فر تا دمای 500 درجه فارنهایت، خاکستری نمک دریایی
  • Ninja CW102GY Foodi NeverStick PossiblePan, Premium Set with 4-Quart Capacity Pan, Steamer/Strainer Basket, Glass Lid & Integrated Spatula, Nonstick, Durable & Oven Safe to 500°F, Sea Salt Grey

ده الی پانزده روز کاری

برند : Ninja

مدل : CW102GY

قیمت محصول :

10,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.63 کیلوگرم

معرفی محصول

ست ماهیتابه نینجا مدل Ninja CW102GY Foodi - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

مواد فولاد ضد زنگ آلومینیوم
رنگ خاکستری نمک دریایی
نام تجاری نینجا
اندازه 4-کوارت
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است آره

درباره این محصول

  • جایگزین 12 ابزار پخت و پز: ماهی تابه 4 لیتری جدید شما جایگزین ماهیتابه فولادی ضد زنگ، ماهیتابه نچسب، ماهی تابه، ماهیتابه، نعلبکی، قابلمه، بخار پز، صافی، کفگیر، تابه چدنی، ماهیتابه و پخت می شود. ظرف.
  • اجاق گاز روی اجاق گاز: به راحتی از روی اجاق به اجاق به اجاق دیگر بروید، زیرا روی همه اجاق گاز کار می کند و تا دمای 500 درجه فارنهایت در فر ایمن است، بنابراین می توانید مانند چدن پخت کنید.
  • طراحی متفکرانه: ظروف یکپارچه به راحتی روی درب آن ذخیره می شود و به طور ویژه طراحی شده است تا با انحنای تابه در یک طرف مطابقت داشته باشد تا به راحتی وارد لبه های تابه شود و برای سرو عالی باشد.
  • بخارپز و صافی: سبد فولادی ضد زنگ یکپارچه می تواند سبزیجات و کوفته ها را بخار پز کند یا دسته ارگونومیک را بلند کند و از دهانه های آب ریز مناسب برای کار به عنوان صافی برای پاستا استفاده کند.
  • SEARS & HEATS به طور مساوی: طراحی فلزی بادوام فورج شده، گرما را به سرعت توزیع می کند و هر بار برای جوشاندن عالی و نتایج عالی حفظ می کند. ذرات سرامیک پلاسما با حرارت 30000 درجه فارنهایت، ذرات سرامیک پلاسما به سطح قابلمه ذوب می‌شوند و سطحی فوق‌العاده سخت و بافتی ایجاد می‌کنند که با پوشش انحصاری ما برای اتصال برتر در هم می‌پیوندد. 10 سال ضمانت: فناوری NeverStick یک پوشش نچسب انحصاری است. که به راحتی غذا را روز به روز بدون چسبندگی آزاد می کند. کاملاً توسط گارانتی 10 ساله Ninja پشتیبانی می‌شود.* *در صورت استفاده طبق دستور.. تمیز کردن آسان: NeverStick داخلی به شما امکان می‌دهد به سرعت آشفتگی‌ها را پاک کنید و برای تمیز کردن آسان در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است. ایمن و استفاده آسان: بدون PFOA، کادمیوم و سرب سازگار با گاز، برق، شیشه سرامیک،

 

جزییات فنی

نام تجاری نینجا
شماره مدل CW102GY
رنگ خاکستری نمک دریا
ابعاد محصول 54.61 x 29.21 x 16.51 سانتی‌متر؛ 2.63 کیلوگرم
قطر 11 اینچ
ظرفیت 4 کوارت
مواد فولاد ضد زنگ آلومینیوم
ویژگی های خاص قابلیت تمام محدوده، نچسب، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
وزن مورد 2.63 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

با Ninja Foodi NeverStick PossiblePan آشنا شوید، تابه همه کاره 4 لیتری که هر چیزی را ممکن می کند. این ماهیتابه می تواند جایگزین 12 ابزار پخت و پز مانند ماهیتابه نچسب، ماهیتابه چدنی، ماهی تابه، ظرف پخت، بخار پز، صافی و موارد دیگر شود! با عملکرد قابل اعتماد NeverStick که نمی چسبد، تراشه یا پوسته نمی شود، به راحتی از روی اجاق به اجاق به میز دیگر بروید. گرمایش سریع و یکنواخت را با پخت عالی روی همه اجاق‌ها تجربه کنید و مانند چدن بپزید زیرا تا دمای 500 درجه فارنهایت در فر ایمن است. از اسپاتول یکپارچه مناسب درست روی میز استفاده کنید که برای خدمت به دوستان و خانواده شما عالی است. بسیاری از امکانات همه در یک ظرف.