1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات بازی
  4. شبیه ساز پایه شیفتر پایه فرمان مسابقه ای SKADE ...

شبیه ساز پایه شیفتر پایه فرمان مسابقه ای SKADE G920 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات بازی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پایه شیفتر پایه فرمان مسابقه ای SKADE G920 مناسب برای پدال های چرخ پایه بازی Logitech G27 G25 G29 که شامل پایه چرخ مسابقه نمی شود

بیش از پانزده روز کاری

برند : Skade

مدل : MC700L

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 11.36 کیلوگرم

معرفی محصول

شبیه ساز پایه شیفتر پایه فرمان مسابقه ای SKADE G920 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • سازگاری بالا: به عنوان پایه چرخ با طراحی جهانی، این براکت برای تمام چرخ‌های مسابقه، پدال‌ها و شیفترها مناسب است. با پدال های Logitech G25، G27، G29، G920، Thrustmaster T300RS، TX F458، T500RS، T3PA-PRO (F1/GT)، Fanatec Clubsport و CSR سازگار است. توجه: چرخ، شیفتر و پدال ها شامل نمی شوند.
  • کاملاً قابل تنظیم: پایه فرمان کاملاً زاویه و ارتفاع قابل تنظیم است (از 27 "-31.5" / 68.5-80 سانتی متر) که بهترین تجربه رانندگی را برای بازیکنان با اندازه های مختلف به ارمغان می آورد. می توانید دستگیره ها را بچرخانید تا چرخ و صفحه پدال را در هر موقعیت ارگونومیکی تنظیم کنید و راحتی و انعطاف پذیری را به طرز چشمگیری افزایش دهید.
  • پایه چرخ بادوام: این پایه مسابقه چرخ با فولاد کربنی با استحکام بالا ساخته شده است که حداکثر پایداری و استحکام را برای استفاده طولانی مدت فراهم می کند. چنین براکت سنگینی در رقابت شدید حرکت نمی کند یا سقوط نمی کند. علاوه بر این، هر نقطه پشتیبانی با پدهای لاستیکی برای بهبود امنیت همراه است.
  • تاشو و جمع و جور: پس از لذت بردن از بازی، می توانید به راحتی این پایه چرخ مسابقه را تا کنید و آن را در زیر کاناپه/تخت خواب یا در گوشه ای ذخیره کنید، و آن را به گزینه ای عالی برای بازیکنانی با فضای ذخیره سازی محدود تبدیل می کند. طراحی جمع و جور به شما این امکان را می دهد که آن را در هر مکانی حمل کنید تا اشتیاق بازی خود را حفظ کنید.
  • موقعیت نگهدارنده اختیاری: پایه چرخ بازی ما با یک نگهدارنده تعویض دنده تکمیل می شود که می توان آن را به سمت چپ یا راست به دلخواه تغییر داد. موقعیت اختیاری کاملاً برای بازیکنان چپ دست و راست دست مناسب است. علاوه بر این، سوراخ های از پیش حفاری شده کمک زیادی به نصب تعویض دنده می کند.

مشخصات محصول

  • ابعاد بسته بندی : ‏ 64 x 51 x 15.6 سانتی متر 11.36 کیلوگرم
  • ASIN : B0B2RV56DN
  • شماره مدل: MC700L

توضیحات محصول

0

جزئیات قابل تنظیم

0

0

0

0

تنظیم فرمان

سکوی فرمان را می توان آزادانه تنظیم کرد: 0-5 درجه.

یافتن منعطف ترین و راحت ترین زاویه برای بازی با مهارت و سطح در بازی مساعدتر است.

تنظیم ارتفاع

مهره ها را در دو انتها باز کنید، آزادانه ارتفاع براکت شبیه ساز مسابقه را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید، موقعیت راحت پیدا کنید و سپس پیچ ها را سفت کنید. یک تجربه بازی همهجانبه را به ارمغان بیاورید و در مسابقه برنده شوید!

تنظیم زاویه و تاشو

می توانید دستگیره زیر را بچرخانید تا پایه مسابقه را در هر موقعیت ارگونومیکی تنظیم کنید و راحتی و انعطاف پذیری را تا حد زیادی بهبود بخشید.

می توان آن را تا کرد و در مواقعی که نیازی به بازی ندارید قرار داد.

پایه های مسابقه ما دارای یک براکت شیفتر هستند که بسته به نیاز شما می تواند به سمت چپ یا راست تغییر کند. موقعیت های اختیاری برای هر دو بازیکن چپ دست و راست دست کاملاً مناسب است.

اهرم را از چپ به راست تغییر دهید

پایه های مسابقه ما دارای یک براکت شیفتر هستند که بسته به نیاز شما می تواند به سمت چپ یا راست تغییر کند. موقعیت های اختیاری برای هر دو بازیکن چپ دست و راست دست کاملاً مناسب است.

0

0