1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات بازی
  4. فرمان و پدال بازی لاجیتک Logitech G29 Driving Force - ...

فرمان و پدال بازی لاجیتک Logitech G29 Driving Force - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات بازی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Logitech G29 Driving Force Racing Wheel and Floor Pedals for PS5, PS4, PC, Mac - Black - نسخه امارات

ده الی پانزده روز کاری

برند : Logitech

مدل : 941-000113

قیمت محصول :

13,440,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3 کیلوگرم

معرفی محصول

فرمان و پدال بازی لاجیتک Logitech G29 Driving Force - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

درباره این محصول

  • تجربه بازی همه جانبه: ایده‌آل برای بازی‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، Driving Force حس رانندگی یک ماشین واقعی را با فرمان دقیق و پدال‌های حساس به فشار شبیه‌سازی می‌کند.
  • تجربه بازی همه جانبه: ایده‌آل برای بازی‌های Sony PS4، PS3 و PC، Driving Force حس رانندگی یک ماشین واقعی را با فرمان دقیق و پدال‌های حساس به فشار شبیه‌سازی می‌کند.
  • پدال‌های قابل تنظیم: این پدال‌های ترمز غیرخطی حساس به فشار، حس ترمز دقیق و پاسخ‌گو را روی پایه‌ای محکم ارائه می‌کنند - با صفحه‌های پدال قابل تنظیم برای کنترل دقیق‌تر
  • چرخش 900 درجه: چرخش قفل به قفل نیروی محرکه به این معنی است که می‌توانید چرخ را دو و نیم بار بچرخانید، درست مانند یک ماشین مسابقه‌ای فراری F1 واقعی.
  • Up Your Game: شبیه سازی مسابقه خود را با لوازم جانبی Driving Force مانند Driving Force Shifter یا پایه های میز و دکل به سطح بالاتری ببرید.

 


از سازنده

 

چرخ مسابقه گیمینگ G29 فیدبک دو موتوره لاجیتک با پدال‌های پاسخگو برای P

چرخ مسابقه گیمینگ G29 فیدبک دو موتوره لاجیتک با پدال‌های پاسخگو برای P

چرخ مسابقه نیروی محرکه G29

با شبیه سازی رانندگی پیشرفته و واقع گرایی G29 Driving Force Racing Wheel و پدال ها، بازی های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و عناوین مسابقه رایانه های شخصی را انتخاب کنید.

 

  1. چرخ مسابقه گیمینگ G29 فیدبک دو موتوره لاجیتک با پدال‌های پاسخگو برای P

     

     

  2. چرخ مسابقه گیمینگ G29 فیدبک دو موتوره لاجیتک با پدال‌های پاسخگو برای P

  3. بازخورد نیروی دو موتوره

    تایرهای خود را در هر پیچ و نوع زمین، دریفت زیر یا بیش از فرمان و موارد دیگر احساس کنید. بازخورد نیروی دو موتور قدرتمند به طور واقعی اثرات نیرو را شبیه سازی می کند تا بتوانید با دقت پاسخ دهید.

واحد پدال طبقه قابل تنظیم پاسخگو

پدال‌های دریچه گاز، ترمز حساس به فشار و پدال‌های کلاچ به شما امکان می‌دهند با حس یک ماشین واقعی، شتاب بگیرید، ترمز کنید و دنده را عوض کنید. برای کنترل دقیق تر، صفحه های پدال را برای مانورهای آسان پاشنه پا تغییر دهید. پایه های لاستیکی و سیستم قالیچه جمع شونده، پدال های شما را درست در جایی که می گذارید نگه می دارد.

چرخ مسابقه گیمینگ G29 فیدبک دو موتوره لاجیتک با پدال‌های پاسخگو برای P

ریگ خود را کامل کنید

 

  1. چرخ مسابقه گیمینگ G29 فیدبک دو موتوره لاجیتک با پدال‌های پاسخگو برای P

چرخ مسابقه G29 Driving Force را برای یک دکل کامل با Driving Force Shifter ترکیب کنید و یک تجربه مسابقه ای فوق العاده واقعی را ارائه دهید.

 

 

توضیحات محصول

Driving Force Racing Wheel توسط Logitech G را تجربه کنید و جدیدترین عناوین بازی های مسابقه ای را به سطح بعدی ببرید.

این فرمان طوری طراحی شده است که شبیه سازی مسابقه ای همهجانبه شما را کامل کند و به شما اجازه می دهد تا تمام جزئیات را احساس کنید و تجربه خود را زنده کنید. لاستیک‌های خود را در هر پیچ و نوع زمین احساس کنید و زمانی که دریفت را با دقت بالا می‌برید، حس کنید، این چرخ مسابقه قدرتمند بازخورد نیروی دو موتوره به‌طور واقعی اثرات نیرو را شبیه‌سازی می‌کند تا بتوانید بلافاصله و با دقت پاسخ دهید. تمام کنترل‌های شما جایی است که می‌توانید روی این چرخ مسابقه بازی به آنها دسترسی پیدا کنید. D-Pad، دکمه‌ها و دنده‌ها در چرخ مسابقه تعبیه شده‌اند و چراغ‌های نشانگر LED که درست بالای مرکز چرخ قرار گرفته‌اند، دقیقاً به شما می‌گویند که چه زمانی باید دنده را بالا یا پایین کنید تا حداکثر شتاب را حفظ کنید بدون اینکه چشمان خود را از روی آن بردارید. مسیر. با فرمان فوق العاده نرم و بی صدا با چرخش 900 درجه،

پدال‌های غیرخطی به فشار حساس هستند و عملکرد یک سیستم ترمز حساس به فشار را تقلید می‌کنند تا احساس ترمزگیری دقیق‌تر و پاسخ‌گوتر داشته باشند. پایه دارای پایه های لاستیکی است که برای سطوح سخت مناسب است و یک سیستم نگهدارنده فرش جمع شونده ثبت شده به پدال های شما کمک می کند در جایی که می گذارید بمانند. چرا تجربه شبیه سازی مسابقه خود را با تغییردهنده نیروی محرکه اضافی از Logitech G به حداکثر رساندن به واقع گرایی بیشتر؟