1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کیبورد
  4. صفحه کلید مکانیکی بی سیم سوئیچ قهوه ای مدل Key...

صفحه کلید مکانیکی بی سیم سوئیچ قهوه ای مدل Keychron K2 75 Layout - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

کیبورد
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Keychron K2 75% Layout با قابلیت تعویض داغ بلوتوث صفحه کلید مکانیکی بی سیم/USB سیمی با سوئیچ قهوه ای Gateron G Pro / کلیدهای دوتایی / صفحه کلید کامپیوتر با نور پس زمینه 84 کلید RGB برای Mac Windows نسخه 2

ده الی پانزده روز کاری

برند : Keychron

مدل : K2 75 Layout

قیمت محصول :

18,201,820,000تومان

مشخصات محصول

وزن 900 گرم

معرفی محصول

صفحه کلید مکانیکی بی سیم سوئیچ قهوه ای مدل Keychron K2 75 Layout - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • Keychron K2، صفحه‌کلید مکانیکی بی‌سیم با نور پس‌زمینه RGB با طرح‌بندی 75 درصدی، با نور پس‌زمینه 84 کلیدی که در عین فشرده نگه داشتن آن، همه کلیدها و عملکرد مورد نیاز را به شما می‌دهد. و به شما اجازه می‌دهد تجربه تایپ هر کلید را بدون لحیم کاری شخصی‌سازی کنید، فقط آن‌ها را وارد کنید و کار تمام شد.
  • Keychron K2 با طرح‌بندی منحصربه‌فرد Mac در حالی که با ویندوز سازگار است، همه کلیدهای چندرسانه‌ای و عملکردی ضروری را دارد. کلیدهای اضافی برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک گنجانده شده است.
  • از طریق چیپست قابل اعتماد Broadcom Bluetooth 5.1 به حداکثر 3 دستگاه متصل می شود و برای نیازهای چندوظیفه ای به راحتی بین آنها جابه جا می شود. K2 هنگام اتصال به تلفن هوشمند، لپ‌تاپ و آی‌پد، بهترین گزینه برای استفاده در خانه، محل کار و بازی‌های سبک است. همچنین دارای حالت سیمی با اتصال USB Type-C است.
  • K2 می تواند تا 72 ساعت تایپ کردن یا تا 7 روز استفاده معمولی (8 ساعت در روز) با باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی دوام بیاورد که یکی از بزرگترین کیبوردهای مکانیکی است. چرخش کلید N (NKRO) در حالت سیمی یا 6KRO در حالت بی سیم.
  • K2 این آزادی را می دهد که تجربه تایپ خود را با PCB قابل تعویض داغ خود سفارشی کنید. با سوئیچ قهوه‌ای مکانیکی Gateron G Pro از پیش نصب‌شده، واکنش لمسی بی‌نظیری را با طول عمر حداکثر 50 میلیون ضربه کلید ارائه می‌کند. K2 دارای نور پس‌زمینه RGB دلربا با افسانه‌های کلیدهای ABS دو شات است که با روحیه شما همگام می‌شود. موجود در 15+ نوع نور چشمک زن شامل حالت نور سفید ساکن.

از سازنده

 

 

نکات برجسته Keychron K2:

محتوای بسته:

  • صفحه کلید مکانیکی بی سیم 84 کلید
  • قابلیت تعویض داغ (سوئیچ قهوه ای گاترون از قبل نصب شده است)
  • کلیدهای ABS دو شات
  • بی سیم و سیمی
  • بلوتوث 5.1
  • برای مک و ویندوز
  • 15+ نوع نور پس زمینه RGB
  • حداکثر تا 240 ساعت تایپ (نور پس زمینه خاموش)

1 x K2

مبادله داغ

صفحه کلید مکانیکی

1 عدد کلیدهای ویندوز

1 عدد کابل USB-A به USB Type-C

1 عدد کش کلید

1 عدد کشنده سوئیچ

1 x دفترچه راهنمای کاربر

صفحه کلید مکانیکی بلوتوث فشرده

Keychron K2 یک است

قابل تعویض داغ

صفحه‌کلید مکانیکی بلوتوث با نور پس‌زمینه LED RGB 75 درصد (84 کلید). K2 برای به حداکثر رساندن فضای کاری شما و افزایش بهره وری ساخته شده است.

با طرح‌بندی منحصربه‌فرد Mac، تمامی کلیدهای عملکردی ضروری مک را فراهم می‌کند، در حالی که با ویندوز سازگار است. با حداکثر 3 دستگاه با آخرین چیپست Broadcom Bluetooth 5.1 که هر از چند گاهی ثابت شده است، متصل می شود.

نسخه قابل تعویض داغ

K2 این آزادی را می دهد که تجربه تایپ خود را با PCB قابل تعویض داغ خود سفارشی کنید. از پیش نصب شده

گاترون براون

سوئیچ ویژگی های خوب

خطی

احساس با ماندگاری 50 میلیون ضربه زدن به کلید.

 

نسخه قابل تعویض داغ

تجربه تایپ خود را با سهولت شخصی سازی کنید، می توانید هر سوئیچ گیترون روی K2 را بدون نیاز به لحیم کاری تغییر دهید. Socket of Gateron (قابل تعویض داغ) تقریباً با تمام کلیدهای 3pin سبک MX (کلید "~" فقط از 3pin پشتیبانی می کند) و سوئیچ های مکانیکی 5 پین موجود در بازار (از جمله Gateron، Cherry، Kailh و غیره) سازگار است.

حالت دوگانه بی سیم و سیمی

با حداکثر 3 دستگاه از طریق بلوتوث متصل می شود و به راحتی بین آنها جابه جا می شود. با تراشه بلوتوث 5.1 Broadcom با قابلیت اطمینان بالا و سازگاری گسترده، K2 بهترین گزینه برای استفاده در خانه، محل کار و بازی های سبک در حین اتصال با تلفن هوشمند، لپ تاپ و آی پد شما است. همچنین دارای حالت سیمی با اتصال USB Type-C است.

برای مک و ویندوز

با چیدمان منحصر به فرد Mac و سازگاری با ویندوز، K2 دسترسی راحت به تمام کلیدهای چندرسانه ای و عملکردی ضروری را ارائه می دهد. فقط وصل کنید و استفاده کنید، هیچ درایوری لازم نیست. کلیدهای اضافی برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک گنجانده شده است.

 

باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی

K2 با باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی که یکی از بزرگترین کیبوردهای مکانیکی است، می تواند تا 240 ساعت (با نور پس زمینه غیرفعال) دوام بیاورد. چرخش کلید N (NKRO) در حالت سیمی یا 6KRO در حالت بی سیم.

15+ نوع نور RGB

با بیش از 15 نوع نور RGB طراحی شده و با سبک های مختلف (چشمک زدن، تنفس، یا استاتیک و غیره) ارائه می شود که با روحیه شما مطابقت دارد. برای رسیدن به آن کافی است کلید لامپ یا fn + فلش سمت راست را فشار دهید.

طراحی جامعه محور

تحت پوشش رسانه های فناوری بزرگ که به لطف جامعه ما در ایجاد یک طراحی بی نقص کمک کردند.

 

جزییات فنی

نام تجاری کیکرون
ابعاد محصول 12.3 x 31.3 x 4.1 سانتی متر؛ 900 گرم
باتری ها 1 عدد باتری لیتیوم پلیمر مورد نیاز است.
شماره مدل کالا K2 B3H
شرکت تولید کننده کیکرون
رنگ سفید/سیاه
بستر سخت افزاری لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند
آیا باتری ها گنجانده شده است نه
محتوای انرژی باتری لیتیومی 4000 میلی آمپر ساعت (میلی آمپر ساعت)
بسته بندی باتری لیتیومی باتری های موجود در تجهیزات
ولتاژ باتری لیتیومی 5 ولت (DC)
وزن باتری لیتیومی 70 گرم
تعداد سلول های یون لیتیوم 1
وزن مورد 900 گرم
ASIN B08743BCVP