1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات بازی
  4. فرمان و پدال بازی Thrustmaster T300 Rs Gt Edition (Ps4 ...

فرمان و پدال بازی Thrustmaster T300 Rs Gt Edition (Ps4 / Ps3 / PC) - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات بازی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Thrustmaster T300 Rs Gt Edition (Ps4 / Ps3 / PC)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Thrustmaster

مدل : 4168057

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 10.15 کیلوگرم

معرفی محصول

فرمان و پدال بازی Thrustmaster T300 Rs Gt Edition (Ps4 / Ps3 / PC) - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

درباره این محصول

  • Gran Turismo و Playstation 4 / Playstation 3 دارای مجوز رسمی چرخ مسابقه
  • شبیه‌ساز مسابقه‌ای پیشرفته با چرخ مسابقه فیدبک 1080 با موتور براشلس کلاس صنعتی: اثر بازخورد نیرو فوق‌العاده صاف و بدون درز، اثر نیروی فوق‌العاده پاسخگو و واقعی
  • چرخ مسابقه ای جداشدنی Racing Gt: 11 اینچ / قطر 28 سانتی متر چرخ مسابقه با پره های مرکزی فلزی برس خورده. بافت لاستیکی تقویت شده در کل محیط چرخ

از سازنده

B01N8QDFRE

سیستم تعویض چرخ ساده

تمامی محصولات سری T300RS (T300RS، T300RS GT و T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition) دارای سیستم تعویض سریع و آسان چرخ هستند که به کاربران اجازه می دهد از مسابقه با استفاده از چرخ های مختلف Thrustmaster لذت ببرند.

سروموتور سریع و قدرتمند بدون برس

B01N8QDFRE

انتقال واقعی و دقیق عناصر مختلف هر مسابقه به طور مستقیم به دست کاربر، این موتور را به یک وسیله ضروری تبدیل می کند. برخلاف موتورهای برس دار ساده، فناوری موتور بدون جاروبکی که در چرخ های مسابقه سری T300RS تعبیه شده است، تجربه مسابقه ای بسیار بی صدا را نیز فراهم می کند.

استقامت موتور بدون جاروبک به چرخ مسابقه اجازه می دهد تا شدت و قدرت را از نظر بازخورد نیرو ثابت نگه دارد و از از دست دادن احساسات حتی در طول جلسات بازی بسیار طولانی جلوگیری کند.

برخلاف موتورهای براش، این فناوری موتور بدون جاروبک ثبات و عملکرد پویا را برای راننده تا پایان هر مسابقه فراهم می کند.

سیستم دو تسمه

B01N8QDFRE

مکانیزم دو تسمه اجازه می دهد تا عناصر داده های مختلف دریافت شده از مسیر مسابقه یا مدار را صاف کنید. این سیستم به لطف اتصال مستقیم خود به موتور بدون براش، حضور احتمالی مناطق مرده را حذف می‌کند و تکان‌های ناراحت‌کننده را کاهش می‌دهد، بدون اینکه از قدرتی که با آن افکت‌ها به کاربر منتقل می‌شود، برای واقع‌گرایی بهینه در تمام محیط‌های مسابقه‌ای کاهش یابد.

فناوری مغناطیسی اختصاصی

B01N8QDFRE

سیستم HEART بدون تماس (HallEffect AccuRate Technology) Thrustmaster، بدون هیچ گونه پتانسیومتر، طول عمر محصول نامحدود و دقت مطلوب را در طول جلسات بازی امکان پذیر می کند: تا وضوح 16 بیت، با مقادیر 65536.

 


مشخصات محصول

  • توسط سازنده متوقف شده است: ‏ خیر
  • ابعاد محصول : 31.8 x 46.4 x 35.2 سانتی متر; 2.5 کیلوگرم
  • ASIN : B01N8QDFRE
  • شماره مدل : 4168057

  •  

توضیحات محصول

داستان‌های خوب هرگز پایانی ندارند: پس از موفقیت T300 RS، Thrustmaster و GT دوباره به قدرت می‌رسند تا تجربه رانندگی واقعی و قدرتمندی را به گیمرها ارائه دهند، بدون هیچ مصالحه‌ای: T300 RS GT. این GT EDITION ویژه T300 RS ظاهر جدیدی از مجموعه چرخ و پدال قابل جدا شدن GT Style را نشان می دهد.