1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. تجهیزات بازی
  4. فرمان و پدال بازی Thrustmaster T-GT II - ارسال ...

فرمان و پدال بازی Thrustmaster T-GT II - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

تجهیزات بازی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Thrustmaster T-GT II - چرخ مسابقه با 3 پدال مغناطیسی، (PS5، PS4، PC)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Thrustmaster

مدل : T-GT II

قیمت محصول :

9,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 13.15 کیلوگرم

معرفی محصول

فرمان و پدال بازی Thrustmaster T-GT II - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • فرمان روکش چرمی با 25 دکمه اکشن، 1 دکمه و 4 انتخابگر چرخشی که به طور بومی در GT Sport شناخته شده اند (ترمز دیفرانسیل، کنترل کشش، نقشه سوخت، کنترل گشتاور)
  • نسل جدید موتور پرسرعت 40 وات براشلس برای بازخورد فوق العاده حساس با ظرفیت گشتاور بالا
  • قطعات داخلی از صنعت خودروسازی اروپا (AEC-Q) برای حداکثر کیفیت و دوام
  • فناوری های ثبت شده: T-AEC-Q، T-DCC، T-RTF، T-LIN، T40-VE، T-DFB، TF.OC، TM.CE و T-TURBO
  • فناوری مغناطیسی ثبت شده (HEART) برای عمر سرویس نامحدود و دقت مطلوب

جزئیات محصول

  • زبان: انگلیسی
  • ابعاد محصول : 38 x 52.5 x 31 cm; 13.15 کیلوگرم
  • ASIN : B096KTQMSJ
  • شماره مدل : 4160823

از سازنده

B096KTQMSJ

دارای مجوز رسمی برای پلی استیشن 5 و گرن توریسمو

به لطف بیش از 23000 ساعت کار تحقیق و توسعه شدید، T-GT II به گونه‌ای طراحی شده است که عملکرد شگفت‌انگیز Force Feedback نسل قبلی خود (T-GT) را به ارتفاعات جدیدتر برساند. با T-GT II، گیمرهای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی می توانند از سطوح کاملاً جدیدی از دقت و دوام لذت ببرند. چرخ مسابقه T-GT II که مجوز رسمی برای PlayStation 5 و Gran Turismo دارد، به لطف فناوری های پیشگامانه از جمله T-LIN، T-DCC، و به ویژه T-DFB (درک سه بعدی از بازخورد نیرو) مزایای کلیدی و احساسات واقعی را در GT Sport ارائه می کند. اثرات).

T-DCC: دقت

B096KTQMSJ

مدیریت دریفت برای همه رانندگانی که نیاز به کنترل دقیق لغزش ماشین خود در پیچ ها دارند ضروری است.

با در نظر گرفتن این موضوع، T-GT II از فناوری استفاده می‌کند که امکان محاسبه منحنی رانش در زمان واقعی (T-DCC) را فراهم می‌کند و در نتیجه واکنش‌پذیری چرخ و ماشین را در بازی در هر شرایطی حفظ می‌کند. این ویژگی داخلی T-DCC به رانندگان اجازه می دهد تا توجه خود را بر روی انجام حرکات بسیار دقیق متمرکز کنند تا همیشه بتوانند از نظر رانندگی یک یا دو قدم جلوتر باشند.

T-LIN: خطی بودن

B096KTQMSJ

چرخ مسابقه Thrustmaster T-GT II اثرات کاملاً خطی Force Feedback را تضمین می کند: نیرویی که کاربر احساس می کند 100٪ با نیروی تعیین شده در بازی متناسب است. رفتار خودروها و شرایط پیست به طور صادقانه بازتولید می شود، با سطحی خیره کننده از جزئیات.

به لطف اطلاعاتی که از طریق چرخ مسابقه منتقل می‌شود، این به مسابقه‌کنندگان اجازه می‌دهد تا شرایط را پیش‌بینی کنند و به طور موثرتری واکنش نشان دهند. این امر درک کاربران از رانندگی خود را بهبود می بخشد و به آنها کمک می کند تا رکوردها را شکست دهند و در مسابقات برنده شوند.

T-40VE: سرعت

B096KTQMSJ

موتور 40 واتی چرخ مسابقه T-GT II به دلیل بازخورد نیروی کاملا خطی و سرعت باورنکردنی (گشتاور دینامیک) - از منحنی‌های استال طولانی تا منحنی‌های S فوق‌العاده متمایز است.

این موتور پرقدرت سرعت مورد نیاز برای ایجاد اثرات بسیار پویا و قدرتمند را فراهم می کند. به لطف سرعت خود، موتور همچنین پاسخ‌های سریع‌تر و قوی‌تری را به مسابقه‌کنندگان در زمان واقعی ارسال می‌کند که با فناوری اختصاصی T-LIN Thrustmaster بهبود یافته است.

TF.OC: کنترل

B096KTQMSJ

الگوریتم TF.OC با سنسورهای هال افکت: فناوری ثبت شده Thrustmaster موقعیت چرخ مسابقه را با دقت دقیق مشخص می کند و دقت بی نظیری را ارائه می دهد.

به لطف دقت و استفاده از الگوریتم بهینه سازی شده FOC، موتور به صورت پویا و سریع به درخواست های افزایش گشتاور پاسخ می دهد و در عین حال افت قدرت را کاهش می دهد.