1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لیزر بدن و صورت
  4. لیزر دائمی موهای زائد DEESS مدل GP590 - ارسال ۱۰ ...

لیزر دائمی موهای زائد DEESS مدل GP590 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

لیزر بدن و صورت
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • سیستم حذف دائمی موهای زائد DEESS GP590، فلاش های نامحدود ارتقا یافته، سریعترین دستگاه لیزر موهای زائد ICE COOL IPL برای زنان و مردان، 3 در 1. …
  • DEESS GP590 Permanent Hair Removal System,Upgraded Unlimited Flashes,Fastest ICE COOL IPL Laser Hair Removal Device for Women and Men, 3-IN-1. …

ده الی پانزده روز کاری

برند : DEESS

مدل : GP590

قیمت محصول :

19,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.2 کیلوگرم

معرفی محصول

لیزر دائمی موهای زائد DEESS مدل GP590 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • [راحت ترین کمپرس یخ و فناوری IPL]: 3 ~ 8 ℃، فناوری خنک کننده یخ داخلی به میزان زیادی راحتی تجربه حذف مو را افزایش می دهد، پوست شما را در طول تمام درمان تسکین می دهد.
  • [سریع ترین و صرفه جویی در زمان] 0.9 ثانیه/فلاش با حالت فلاش خودکار هوشمند، درمان ساق پا را در 4 دقیقه، زیر بغل در 2 دقیقه و 1 دقیقه برای موهای بیکینی آسان می کند.
  • [طول عمر فوق العاده طولانی] فلاش های نامحدود، لازم نیست جایگزینی برای آن بخرید.
  • [چه زمانی نتیجه را ببینیم؟]: کاهش 95 درصدی مو در 6-12 هفته. ادامه درمان های ماهانه از رشد مجدد موها جلوگیری می کند.
  • [چند کاره 3 در 1] یک ایستگاه زیبایی و سیستم حذف موهای زائد 3 لامپ را برای رفع تمام نیازهای مراقبت از پوست شما (حذف مو، جوانسازی عکس) وصل کرده است. خدمات مشتری 24 ساعته. نکات: لطفاً هنگام تعویض لامپ ها، دستگاه را از برق بکشید.

اطلاعات کلی

واحدها 1 شمارش
نام تجاری دیس

 

توضیحات محصول

ICE COOL IPL

1

IPL چگونه کار می کند؟

دستگاه حذف موهای زائد مبتنی بر نور یک سیستم نور پالسی است که نور پالسی شدید (IPL) را در طول موج 510 تا 1100 نانومتر ساطع می کند. این دستگاه بر اساس اصول فتوترمولیز انتخابی کار می کند که با استفاده از نور با طول موج مناسب در پالس ها باعث آسیب حرارتی به کروموفورهای هدف می شود. این پالس‌ها از زمان آرامش حرارتی کروموفورها فراتر می‌روند، اما با محدود کردن عرض پالس زیر زمان آرامش حرارتی پوست، از پوست معمولی صرفه‌جویی می‌کنند.

2

چیست؟

عملکرد دوگانه پیشرفته: سیستم حذف موهای زائد DEESS GP590 ICY COOL IPL ترکیبی عالی از هر دو فناوری پیشرفته است. سیستم حذف موهای زائد IPL نور را برای از بین بردن موهای زائد تولید می کند اما سیستم خنک کننده دستگاه موبر حرارت ایجاد شده در طول فرآیند را کاهش می دهد. با تکنولوژی پیشرفته درمان تسکین دهنده و آرامش بخش، رفع موهای زائد بی عیب و نقص را دریافت کنید.

موارد منع مصرف

 

  • برای زنان باردار یا شیرده و در دوران قاعدگی مناسب نیست.
  • برای افراد مبتلا به حساسیت به نور، بیماری قلبی، فشار خون بالا، فولیکولیت، بدخیمی، دیاتز اسکار یا داروهای ضد انعقاد مناسب نیست.
  • نه برای افراد مبتلا به هیرسوتیسم و ​​سایر بیماری هایی که می توانند عوارض ایجاد کنند.
  • (برای جزئیات بیشتر، لطفاً به دستورالعمل های عملیاتی "منع مصرف" مراجعه کنید.)