1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. عینک واقعیت مجازی
  4. هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 Advanced All-In-One Virtual Realit...

هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 Advanced All-In-One Virtual Reality Headset 128 GB - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

عینک واقعیت مجازی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • سخت‌افزار سطح بعدی - با یک پردازنده سریع و درخشان و صفحه‌نمایش با بالاترین وضوح، هر حرکتی را حساب کنید. بازی همه‌در یک - با سازگاری به عقب، می‌توانید عناوین جدید و موارد دلخواه قدیمی را در کتابخانه محتوای Quest گسترده کاوش کنید. سرگرمی همه جانبه - بهترین صندلی را در خانه برای کنسرت های زنده،

ده الی پانزده روز کاری

برند : Oculus

مدل : Meta Quest 2

قیمت محصول :

20,790,000تومان

مشخصات محصول

وزن 830.07 کرم

معرفی محصول

هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 Advanced All-In-One Virtual Reality Headset 128 GB - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


توضیحات محصول

Oculus Quest 2 پیشرفته ترین سیستم واقعیت مجازی همه در یک ما تاکنون است. تمام جزئیات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جهان‌های مجازی را با حرکات شما تطبیق دهد و به شما امکان می‌دهد بازی‌ها و تجربیات الهام‌بخش را با آزادی بی‌نظیر کشف کنید. بدون نیاز به کامپیوتر یا کنسول با عملکرد فوق العاده سریع و گرافیک نسل بعدی، از هر لحظه بیشترین بهره را ببرید. با صفحه نمایش خیره کننده ای که 50 درصد پیکسل های بیشتری نسبت به Quest اصلی دارد، متمرکز بمانید. یا از اکشن استراحت کنید و برای کنسرت‌های زنده، رویدادهای انحصاری و موارد دیگر از صندلی‌های ردیف جلو بگیرید. کنترل‌کننده‌های لمسی بازطراحی‌شده دارای ارگونومی بهبود یافته و کنترل‌های بصری هستند که حرکات، حرکات و اقدامات شما را مستقیماً به VR منتقل می‌کنند. حتی می‌توانید هدست واقعیت مجازی خود را با کابل Oculus Link به رایانه‌ای سازگار با بازی متصل کنید تا به صدها بازی و تجربه رایانه شخصی VR دسترسی داشته باشید. Quest 2 همچنین به شما امکان می دهد دوستان خود را وارد عمل کنید. با پخش زنده، می‌توانید تجربه واقعیت مجازی خود را با افراد اطرافتان به اشتراک بگذارید. یا با دوستان خود در دنیای مجازی ملاقات کنید تا در مسابقات چند نفره بجنگید یا فقط مدتی را با هم بگذرانید. با Oculus Quest 2، هیچ پایانی برای آنچه می توانید در واقعیت مجازی بازی، ایجاد و کشف کنید وجود ندارد. کابل Oculus Link به صورت جداگانه فروخته می شود.

 

مشخصات محصول

  • باتری ها: 4 عدد باتری قلمی مورد نیاز است. (مشمول)
  • زبان: هیچ
  • ابعاد محصول : 26 x 18.7 x 12.6 سانتی متر; 830.07 گرم
  • تاریخ انتشار: 24 آگوست 2021
  • ASIN : B099VMT8VZ
  • شماره مدل ‏ ‏ ‏ ‎ ‎ 899-00182-02
  • کشور مبدا: چین


 

 

از سازنده

Oculus Quest 2 - 128 گیگابایت - هدست واقعیت مجازی

همه موارد دلخواه خود را با همه موارد دلخواه خود بازی کنید

از بازی‌های چندنفره گرفته تا تجربه‌های اجتماعی منحصربه‌فرد گرفته تا پیوستن به دوستان در یک نمایش زنده یا تمرین تحت رهبری مربی، فرصت‌هایی برای ملاقات و ارتباط با دیگران در VR تقریباً به هر کجا که نگاه کنید وجود دارد.

Oculus Quest 2 - 128 گیگابایت - هدست واقعیت مجازی

Oculus Quest 2 - 128 گیگابایت - هدست واقعیت مجازی

Oculus Quest 2 - 128 گیگابایت - هدست واقعیت مجازی

سخت افزار سطح بعدی

Quest 2 دارای یک پردازنده پیشرفته و بالاترین وضوح صفحه نمایش است تا قدرت و سرعت لازم برای تجربه باور نکردنی را داشته باشید.

VR حتی با دوستان بهتر است

به راحتی دوستان فیس بوک را پیدا کنید و با افراد جدید در VR آشنا شوید—بازی کنید، ایجاد کنید، همکاری کنید و با جامعه رو به رشد Quest 2 به اشتراک بگذارید.

آسان برای راه اندازی. ایمن برای استفاده.

برنامه تلفن همراه ما راه اندازی را یکپارچه و ساده می کند. Guardian و Passthrough به اطمینان از ایمن و ایمن بودن هر تجربه کمک می کنند.

Oculus Quest 2 - 128 گیگابایت - هدست واقعیت مجازی

این همه سرگرم کننده و بازی است. و تناسب اندام. و سرگرمی. و بیشتر.

فکر می کنید Quest 2 فقط برای بازی است؟ شما اشتباه می کنید. Quest 2 امکان نشستن در ردیف اول در یک کنسرت زنده، سوزاندن کالری در بالای یخچال، معاشرت با دوستان در سراسر جهان، کار کردن، تماشای یک فیلم و بله، حتی انجام یک بازی را ممکن می سازد.