1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. عینک واقعیت مجازی
  4. پایه شارژ هدست اسکید مدل SKADE Headset Charging Dock Quest ...

پایه شارژ هدست اسکید مدل SKADE Headset Charging Dock Quest 2 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

عینک واقعیت مجازی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پایه شارژ هدست SKADE، لوازم جانبی پایه نمایشگر VR برای Oculus Quest، Quest 2، هدست واقعیت مجازی Oculus Rift یا Rift S و کنترلرهای لمسی، پایه ایستگاهی پایدارتر و سنگین تر با نور اتمسفر
  • نام تجاری اسکید دستگاه های سازگار هدفون کاربردهای توصیه شده برای محصول میز کار

ده الی پانزده روز کاری

برند : SKADE

مدل : Quest 2

قیمت محصول :

279,440,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 700 گرم

معرفی محصول

پایه شارژ هدست اسکید مدل SKADE Headset Charging Dock Quest 2 - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • طراحی شارژ بدون زحمت: داک شارژ هدست SKADE با نور اتمسفر مخصوص هدست های VR و کنترلرهای لمسی طراحی شده است و راهی ساده و مستقیم برای شارژ کردن Oculus Quest 2 در اختیار شما قرار می دهد.
  • ظاهر جذاب: داک شارژ مجهز به نوارهای نور LED با تغییر رنگ است که دارای پنج حالت مختلف برای انتخاب شماست. نه تنها کاربردی دارد، بلکه نورهای فضایی را برای تزئین میز شما فراهم می کند.
  • پایدارتر و ایمن تر: سینی کج در بالا و سیلیکون ضد لغزش در پایین، به علاوه پایه 23 میلی متری ضخیم تر، محافظت سه گانه ای را به شما می دهد تا تلاش شما 2 پایدارتر باشد و سر نخورد.
  • آنچه دریافت خواهید کرد: 1 * داک شارژ شامل 6 جزء. 1* راهنمای کاربر؛ 1* کابل USB A به USB C 50 سانتی متری. 1* کابل USB C به USB C 150 سانتی متری. با 18 ماه گارانتی محصول و خدمات مشتریان دوستانه 24x7.
  • آنچه دریافت خواهید کرد: 1 * داک شارژ شامل 6 جزء. 1* راهنمای کاربر؛ 1* کابل USB A به USB C 50 سانتی متری. 1* کابل USB C به USB C 150 سانتی متری. با 18 ماه گارانتی محصول و خدمات مشتریان دوستانه 24x7.

جزییات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 20.8 x 19.8 x 8.8 سانتی متر; 700 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 10 ژانویه 2022
  • سازنده: Skade
  • ASIN : B09Q5XQ496

توضیحات محصول

پایه شارژ هدست SKADE، پایه نمایشگر VR برای Oculus Quest، هدست VR Quest 2

1

داک شارژ هدست SKADE با نور اتمسفر مخصوص هدست واقعیت مجازی و کنترلرهای لمسی طراحی شده است و راهی ساده و مستقیم برای شارژ کردن Oculus Quest 2 به شما می دهد.

1

طراحی نور اتمسفر

پایه شارژ SKADE مجهز به چراغ های محیطی برای تزئین میز شماست. در صورت عدم شارژ، نور محیط نیز روشن می شود. همچنین می‌تواند بین رنگ‌های مختلف، زیبا، جابجا شود و Oculus Quest 2 شما را به روشی خنک شارژ کند.

1

سینی هدست در یک زاویه به بالای میز کج می شود، به طوری که مرکز ثقل بهتر متعادل می شود و براکت تکان نمی خورد و هدست Oculus Quest 2 vr شما بهتر محافظت می شود.

جزئیات

1

1

1

کنترل سوئیچ

هنگامی که شارژ نمی شود، می توانید نور محیط را برای تزئین دفتر خود روشن کنید. وقتی هدست واقعیت مجازی شما خاموش است، می توانید از Type-C برای شارژ Quest 2 خود استفاده کنید.

پایدارتر و ایمن تر

پایه طراحی ارتقاء SKADE به ضخامت 23 میلی متر، پایه نمایشگر VR به اندازه کافی پایدار، ایمن تر و پایدارتر است تا هدست Oculus Quest، Quest 2، Rift یا Rift S شما را قرار دهد.

طراحی خاص

SKADE برای اضافه کردن نور جو در پایین پایه VR طراحی شده است. می‌توانید رنگ‌های مختلف را برای تزئین میز خود در هر زمان تغییر دهید و Quest 2 خود را به روشی جالب شارژ کنید.