1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پلوپز
  4. پلوپز برقی جیپاس مدل Geepas GRC4328N - ارسال 10 الی ...

پلوپز برقی جیپاس مدل Geepas GRC4328N - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

پلوپز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پلوپز برقی 1.5 لیتری Geepas با بخارپز | 500 وات | قابلمه داخلی نچسب، پخت خودکار، تمیز کردن آسان، محافظت در برابر دمای بالا - برنج و سبزیجات سالم را بخارپز کنید | 2 سال گارانتی
  • Geepas 1.5L Electric Rice Cooker with Steamer | 500W | Non-Stick Inner Pot, Automatic Cooking, Easy Cleaning, High-Temperature Protection - Make Rice & Steam Healthy Vegetables | 2 Years Warranty

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GRC4328N

قیمت محصول :

2,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.82 کیلوگرم

معرفی محصول

پلوپز برقی جیپاس مدل Geepas GRC4328N - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
ظرفیت 1.5 لیتر
ابعاد محصول 11.7D x 12.1W x 11.9H سانتی متر
منبع انرژی سیم برقی
دستورالعمل های مراقبت از محصول قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

درباره این محصول

  • 1. عملکرد 3 در 1 - این قابلمه دارای سه عملکرد مختلف یعنی پختن، بخارپز کردن و گرم نگه داشتن است. این به شما امکان می دهد نحوه تهیه برنج خود را انتخاب کنید. پس از پخت، می توانید با استفاده از عملکرد "گرم نگه داشتن" غذای خود را نیز گرم نگه دارید. عملکرد بخار به شما امکان می دهد برنج را به طور سالم بپزید و در عین حال مواد مغذی را حفظ کنید. ایده آل برای پخت انواع برنج - از جمله آربوریو، یاس، سفید، باسماتی، دانه بلند و غیره. ایده آل برای ناهار خوری خانوادگی، پخت و پز دسته ای و آماده سازی غذا.
  • 2. درب ARTIGHT، دسته راحت - این پلوپز دارای درب محکمی است که هوابند آن است. دود نمی گیرد و به شما امکان می دهد برنج خود را در حال پختن تماشا کنید. هم برای ایمنی و هم راحتی، درب آن از مواد سفت ساخته شده است که باعث حفظ حرارت در قابلمه و پیشرفت سریع پخت می شود.
  • 3. 1.5 لیتر ظرفیت بزرگ، لوازم جانبی - این قابلمه ظرفیت بزرگ 1.5 لیتری دارد و شما را قادر می سازد تا 6 تا 8 وعده برنج را در یک زمان بپزید. اکنون می توانید وعده های غذایی بزرگ برای کل خانواده درست کنید. سریع و کارآمد است.
  • 4. قابلمه داخلی نچسب EASY CLEAN - قابلمه داخلی از مواد نچسب ساخته شده است. این روکش باعث می شود غذای خوشمزه و سالم بدون سوختن بخورد. غذا به ته نمی چسبد و تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان است. راه حل شما برای غذاهای کاملاً پخته و خوشمزه هر بار!
  • 5. همراه با 2 سال گارانتی سازنده.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GRC4328N
رنگ قرمز/سفید
ابعاد محصول 29.6 x 30.8 x 30.2 سانتی متر؛ 2.82 کیلوگرم
ظرفیت 1.5 لیتر
توان / وات 708 وات
مواد فلز
ویژگی های خاص نچسب
وزن مورد 2.82 کیلوگرم

توضیحات محصول

1. عملکرد 3 در 1 - این قابلمه دارای سه عملکرد مختلف یعنی پختن، بخارپز کردن و گرم نگه داشتن است. این به شما امکان می دهد روش پخت خود را انتخاب کنید. بعد از پخت هم می توانید غذای خود را گرم نگه دارید. عملکرد بخار به شما امکان می دهد برنج را به طور سالم بپزید و در عین حال مواد مغذی را حفظ کنید. 2. بدنه استیل ضد زنگ بادوام و سخت تر - اجاق گاز دارای طراحی زیبا و بدنه فولادی ضد زنگ بادوام است. پایه های آن ضد لغزش است که گلدان را محکم در جای خود نگه می دارند. طراحی جمع و جور و زیبا دارد. فضای کمتری را می پوشاند و پیشخوان آشپزخانه شما را شلوغ نمی کند. 3. لوازم جانبی 1.5 لیتری با ظرفیت بزرگ - این قابلمه دارای ظرفیت بزرگ 1.5 لیتر است و به شما امکان می دهد 1-6 فنجان برنج را در یک زمان بپزید. اکنون می توانید وعده های بزرگ برای کل خانواده درست کنید یا با مهمانان ناگهانی مقابله کنید. سریع و کارآمد است. 4. دسته های لمسی خنک - قابلمه دارای دسته های لمسی خنک است که از مواد با کیفیت ساخته شده اند. استفاده از آنها در حین پختن دستگاه بی خطر است. 5. بسته بندی شامل - اجاق گاز، قابلمه داخلی نچسب، سیم برق قابل جدا شدن، قاشق و فنجان اندازه گیری است.