1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پنکه سقفی و ایستاده
  4. پنکه سقفی هوشمند reiga 52 Silver Smart Ceiling Fans - ...

پنکه سقفی هوشمند reiga 52 Silver Smart Ceiling Fans - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

ده الی پانزده روز کاری

برند : reiga

مدل : reiga 52

قیمت محصول :

17,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 7.84 کیلوگرم

معرفی محصول

پنکه سقفی هوشمند reiga 52 Silver Smart Ceiling Fans - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری ریگا
رنگ نقره اي
سبک نوین
نوع اتاق دفتر، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن
نوع نصب Downrod Mount
نوع کنترلر کنترل از راه دور
ابعاد محصول 15D x 132W x 49H سانتی متر
تعداد سرعت 6
سطح نویز 35 دسی بل
توان / وات 24 وات

 


درباره این محصول

  • موتور DC فولاد سیلیکونی حرکت هوا فوق العاده قدرتمند، چرخش خاموش، کارآمد انرژی و عمر طولانی را ارائه می دهد. ETL ذکر شده است. میانگین جریان هوا 5614 CFM، سطح نویز کمتر از 35 دسی بل مانند زمزمه، عملکرد بدون لرزش و بدون وزوز بوق است.
  • کنترل از راه دور: تمام عملیات را می توان با کنترل از راه دور کنترل کرد، کلید روشنایی پنکه سقفی را تنظیم کرد، این چراغ پنکه سقفی 2000 لومن، دمای رنگ 3000k-5700k و قابل تنظیم از 0٪ تا 100٪، 6 سرعت باد و پشتیبانی می کند. زمان بندی (1/3/6 ساعت) خاموش شدن خواب. فن یا نور را می توان به طور جداگانه روشن کرد.
  • چرخش دو طرفه: عملکرد کنترل برگشت پذیر به شما امکان می دهد جهت فن سقفی مدرن را از جریان هوا به سمت پایین در طول تابستان به سمت بالا در طول دوره سردتر زمستان تغییر دهید تا گرمای از دست رفته را از سقف بازیابی کنید و هزینه های انرژی را کاهش دهید.
  • نصب آسان: ما دستورالعمل نصب دقیق و فیلم نصب را داریم. تنها توسط یک نفر به راحتی قابل نصب است که باعث صرفه جویی در هزینه نصب می شود. بسته حاوی دستورالعمل های حرفه ای انگلیسی، کنترل از راه دور، 2 داون میله (6 اینچ / 10 اینچ، که می تواند آزادانه به ارتفاع مناسب خانه تغییر کند) و غیره است.
  • مکان قابل اجرا: 100 فوت مربع-250 فوت مربع، اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق ناهار خوری، دفتر، آشپزخانه، رستوران و غیره.

 

جزییات فنی

نام تجاری ریگا
رنگ نقره ای
ابعاد محصول 132 x 132 x 39 سانتی متر؛ 7.84 کیلوگرم
توان / وات 24 وات
ولتاژ 240 ولت
تعداد سرعت 6
سطح نویز 35 دسی بل
وزن مورد 7.84 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

پنکه سقفی

reiga یک تولید کننده پنکه سقفی برای بیش از 15 سال است. موتور DC پنکه سقفی reiga قوی و بی صدا است. طراحی عالی با سرعت حاکم، ویژگی زمان بندی، نور روشن. نصب آسان و متعادل اجرا می شود به طوری که بدون لرزش حتی با سرعت بالا. پنکه سقفی، ریگا بهترین انتخاب شماست!

پنکه سقفی با نور

فن سقفی موتور معکوس 52 اینچی

تکه با کیت نور LED با فن بی صدا تیغه های مدرن کنترل از راه دور.

استراحت کنید و از راحتی یک پنکه سقفی لذت ببرید

استراحت کنید و از راحتی یک پنکه سقفی لذت ببرید

پنکه سقفی ریگا با نور بسیار زیبا و بازسازی کننده روش های قدیمی است، در طراحی برای زندگی های تور، مناسب برای دو فصل زمستان و تابستان، خانواده شما را از بیماری های تهویه مطبوع، چرخش خاموش، صرفه جویی در انرژی و محیط زیست دور نگه می دارد.

پنکه سقفی Reiga با خطوط گرد و تیغه‌های ABS خمیده خود، یک قطعه ی بی‌نظیر برای هر محیطی است. یک محفظه تمیز طراحی شده با رنگ‌آمیزی دستی با سه تیغه همسان تزیین شده است که یک پنکه سقفی به زیبایی کارآمد ایجاد می‌کند.

ریگا نه تنها از نظر عملکرد و زیبایی پیشرو است، بلکه در حرکت هوا نیز متخصص است.

4

1

2

 

انتخاب دمای رنگ و انتخاب کم نور

ارائه سه نوع دمای رنگ، سفید گرم (3000K)، سفید سرد (5700K)، نور کامل (8700K). می توانید رنگ نور را به دلخواه تغییر دهید. این اطمینان حاصل می کند که چشمان شما از طریق تنظیم نور هنگام خستگی از محافظت بهتری برخوردار می شوند.

طراحی تایمر 1/3/6 ساعت

پنکه‌های سقفی زمان‌بندی خواب هوشمند روشن می‌شوند، خواب راحت‌تر و راحت‌تر در تمام طول شب.

تنظیمات زمان بندی، خاموش شدن خودکار. شما می توانید از زندگی محیطی و صرفه جویی در انرژی بیشتر لذت ببرید.

فن را در حالت تابستان / زمستان اجرا کنید!

فن را در حالت تابستانی اجرا کنید! پنکه های سقفی ریگا خانه شما را به خوبی حفظ می کنند. در طول گرما به جریان هوا به سمت پایین دست یابید و یک اثر خنک کننده باد روی پوست شما ایجاد می کند و شما را خنک نگه می دارد. فن ها را فقط در هنگام استفاده از اتاق هایی که در آن قرار دارند روشن کنید تا سطح راحتی شما به طور چشمگیری افزایش یابد و هزینه انرژی کاهش یابد.

فن را در حالت زمستانی اجرا کنید! در زمستان، سوئیچ را بچرخانید و فن خود را به راحتی به سمت عقب حرکت دهید تا نزدیک سقف جمع شود و به طور یکنواخت در سراسر اتاق پخش شود و لکه های سرد و بادکش ها از بین برود. با کاهش هزینه های گرمایش، راحتی خود را افزایش دهید.

1